AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg og typen har vært sammen i 1 år snart, men har vært venner i 2 år. Han er den bestevennen jeg har hatt. Han blir sett som en ordentlig gutt. Foreldrene mine elsker han, noen ganger nesten mer enn meg er jeg redd. Jeg bor nå i samme hus som han og foreldrene hans offisielt, men vi bor egentlig frem og tilbake mellom mitt hus og hans til vi skulle fått vårt eget sted å bo. For ett år siden, før vi ble sammen fant jeg ut at han skrev veldig mye med en annen jente både på e-mail og facebook. Samtalene deres hadde holdt på i flere timer i strekk. Jeg ble knust. Grunnen til at vi ikke hadde noe forhold var fordi jeg hadde skjært meg på det før. Men han var så forelsket i meg og hadde hatt det så vondt fordi jeg ikke ville bli hans. Så jeg forstod han, tok meg sammen. Jeg har ikke hatt mange venner de siste årene, mye pga sykdom. Men han sier du har jo meg og har nesten tatt seg litt nær av att jeg trenger andre. Han vill være rundt meg så mye han kan og forteller meg hvor mye han elsker meg hver dag. Jeg trodde vi visste alt om hverandre, i det siste har han snakket om hvor mye han gleder seg til vi en dag får barn sammen. MEN jeg sendte han en e-mail nå fordi han er ute å flyr (pilot). Han svarte meg på en av stopp stedene. Han kalte meg Helene og det er IKKE navnet mitt.. ikke i nærheten engang, aldri hørt om en Helene.. har hatt en dårlig følelse en stund Anonymous poster hash: 9f7fd...b7f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Har du aldri rotet med sånt selv? Jeg har kalt sjefen mamma i mail For å ikke nevne alle gangene jeg har rotet med navn til familie og andre.. Anonymous poster hash: 00c34...19a 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Men jeg har aldri hørt om en Helene. Vi er sammen veldig mye, og jeg vet at han ikke har noen sjef eller arbeids kolleger med det navnet. veldig mannsdominert yrke.. det er ikke helt rart at jeg setter spørsmåls tegn ved det? Anonymous poster hash: 9f7fd...b7f
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Han kalte meg Helene og det er IKKE navnet mitt.. ikke i nærheten engang, aldri hørt om en Helene.. har hatt en dårlig følelse en stund Autocorrect kanskje? Anonymous poster hash: 9b518...067
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 det matcher ikke med navnet mitt selv med autocorrect.. Anonymous poster hash: 9f7fd...b7f
Miss moneypenny Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Da spør du "hvem er Helene?" 1
Gjest Sam Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Han skrev navnet på mail/sms? Er vanlig med glipp muntlig, men har aldri vært borti at man glipper skriftlig. Med mindre man er ekstremt ubevisst på hva man driver med. Og da kan det være en situasjon hvor man hører eller leser noe også bommer man å skrive det. Det skjer jo hele tiden. Noen kan ha sagt "Helene" eller han har lest det mens han skrev, også kom det på i stedet for ditt navn. Eventuelt er det noen han chatter med, eller en flyvertinne eller whatever. Du finner ut mer ved å spørre han hvem det er. Men hvis han er utro og er ute og flyr, så kan du ikke forvente en hel avsløring på mail/sms.
Nikita3000 Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Det jeg ser for meg er at han skriver masse meldinger med hun her som hun forrige, da er det kanskje fort gjort å kalle meg noe annet.. jeg kan bare ikke ende opp med å ha stiftet en familie med en utro løgner og kaste bort tiden og følelsene mine på noen som ikke fortjener dem.
Nikita3000 Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 ja e-mail på mobil.. jeg har ikke en sånn telefon engang og vet ikke helt hvordan de virker..
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Det kan fort være autocorrect. Hver gang jeg skal skrive hehe så blir det Hege. For eksempel. Anonymous poster hash: ceba4...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå