Gå til innhold

Kul i bakhodet? Har dere det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er ikke superstor, men jeg kjenner den godt. Vet ikke om den har vært der tidligere, men den er hard som bein og gjør ikke vondt. Er som en slags opphøyning i hodet, står ikke rett ut, men den kjennes rund ut. Ligger rett over der nakken starter omtrent. Er det skjelett, eller kan det være en svulst?..

Har hatt en del vondt i hodet den seneste tiden, men det har jeg alltid slitt med. Kommer gjerne i stressende perioder, som perioden jeg har vært gjennom nå, men har ikke vondt i området rundt 'kulen'.

Anonymous poster hash: e11c2...3e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sånn, men jeg har en bump (altså en hump som går innover) nesten øverst på bakhodet.

Anonymous poster hash: a09e9...849
Skrevet

Det er vanlig å ha en kul/bump på bakhodet, rett over nakken:) Endel av anatomien.

Anonymous poster hash: e7c7e...f25
Skrevet

Liker at noen frisører faktisk er obs på den "klumpen" når de bruker maskinen når de klipper meg :P

Ja, jeg har den klumpa.

Skrevet

Er du norsk/nordisk, ts? Nord-europeere har en kul i bakhodet, akkurat som folk fra østen er flate der...

Anonymous poster hash: 1926f...826
Skrevet

Er du norsk/nordisk, ts? Nord-europeere har en kul i bakhodet, akkurat som folk fra østen er flate der...

Anonymous poster hash: 1926f...826

Ja, jeg er helt norsk. :fnise: Kanskje det er forklaringen! Godt at jeg ikke er alene, hvert fall. Da kan jeg nok glemme dette. :) -TS

Anonymous poster hash: e11c2...3e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...