AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Bare lufter litt frustrasjon her... Har vert på et par dater med en mann. Nå er han bortreist på jobb noen uker. Spurte han på siste daten om han ville treffes igjen når han kom hjem (gidder jo ikke vente ukesvis på å finne ut av det). Han svarte ja, og begynte fable om hva vi kunne gjøre neste gang. Gav også inntrykk av at han håpte jeg ikke datet andre, og at han ikke ville treffe andre. Uten at det var noe tydelig løfte om å vere eksklusiv fra noen av oss. Jeg sa at han gjerne kunne tekste meg mens han var vorte, og det virka som han tok som en selvfølge. Nå vet jeg fra før at han ikke akkurat er ivrig på å sende tekstmeldinger. Og det er helt greitt at han ikke er overivrig ennå, siden vi knapt kjenner hverandre. Siden han reiste har han sendt melding på eget initiativ en gang. Ellers har han svart på mine meldinger, men skriver alltid kort. Så nå tenker jeg det er opp til han å ta kontakt, men tiden går og jeg hører fint lite fra han. Har lyst å få han til å skjønne at om ha vil jeg skal "sitte å vente" mens han er bortreist, særlig etter så få dater, så burde han holde litt kontakt og vise at han tenker på meg. Er ikke spesielt usikker på hvor jeg han han. Men hvordan få han til å skjønne at han må vise et minimum av oppmerksomhet, uten å virke som masete? Blir for dumt at jeg skal passe på å ha tid til å møte han når han kommer hjem, uten at han gjør bittelitt innsats mens han er borte. Anonymous poster hash: dadd6...dd4
makkapakka Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Hva hadde du gjort hvis du ikke satt og ventet?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Det der hadde ikke jeg giddet. Har opplevd en fyr som var sånn og han viste seg å egentlig ikke være så keen. Vet ikke om det er tilfelle her, men jeg føler at hvis man er intressert så viser man det. Da sitter man ikke å tenker at man ikke gidder eller orker å sende en melding. Anonymous poster hash: 9fbfa...bbb
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Hva hadde du gjort hvis du ikke satt og ventet? Hadde ikke gjort så mye annerledes. Jeg lever livet mitt som vanlig, og går f.eks. ut på byn og har det gøy selv om jeg "venter". Men leter vell ikke spesielt aktivt etter andre, og passer på å holde kalenderen noenlunde åpen når han kommer hjem. Det der hadde ikke jeg giddet. Har opplevd en fyr som var sånn og han viste seg å egentlig ikke være så keen. Vet ikke om det er tilfelle her, men jeg føler at hvis man er intressert så viser man det. Da sitter man ikke å tenker at man ikke gidder eller orker å sende en melding.Anonymous poster hash: 9fbfa...bbb Tror han vet ca like lite som meg om hvor interessert han egentlig er. Forventer at han tar initiativ til å møtes og viser interesse når han kommer hjem. Avviser han ikke så tidlig kun fordi han er dårlig på å sende meldinger. Men skulle gjerne latt han forstå at litt mer innsats ville slå positivt ut for hans del. Anonymous poster hash: dadd6...dd4
FrankDrebin Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Han virker jo ikke spesielt interessert, siden det er du som må ta kontakt hver gang, og får korte svar tilbake. Da hadde jeg iallefall gitt effen.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Han virker jo ikke spesielt interessert, siden det er du som må ta kontakt hver gang, og får korte svar tilbake. Da hadde jeg iallefall gitt effen. Det kan du slå fast uten å vite hvor lang periode det er snakk om, hvor mange meldinger eller hva som ble sagt/gjort før han reiste? Jeg er som sagt ganske sikker på hvor jeg har han, og hvordan det ligger ann med interessen. Han virker uansett mer passende enn de fleste gutter jeg møter, så vil si det er verdt å finne ut mer av. Men er jo som jenter flest litt glad i oppmerksomhet, men vil helst slippe å be om det. Spørsmålet er om det er mulig å formidle denne "frustrasjonen" uten å vere masete... men skjønner at det kanskje ikke er så lett. Anonymous poster hash: dadd6...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå