AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hva mener dere, eksen til mannen min er blitt gravid, noe jeg fikk høre fra datteren hennes som er hos oss 50% Dialogen oss imellom har vært en del turbulent men i seinere tid har det bare vært hyggelig, Så jeg sendte en melding og gratulerte så mye med graviditeten, men det svarte hun ikke på. Er det litt rart eller er det egentlig helt greit og ikke svare noe tilbake på det? Anonymous poster hash: 1e605...279
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Hva mener dere, eksen til mannen min er blitt gravid, noe jeg fikk høre fra datteren hennes som er hos oss 50% Dialogen oss imellom har vært en del turbulent men i seinere tid har det bare vært hyggelig, Så jeg sendte en melding og gratulerte så mye med graviditeten, men det svarte hun ikke på. Er det litt rart eller er det egentlig helt greit og ikke svare noe tilbake på det? Anonymous poster hash: 1e605...279
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Hva mener dere, eksen til mannen min er blitt gravid, noe jeg fikk høre fra datteren hennes som er hos oss 50% Dialogen oss imellom har vært en del turbulent men i seinere tid har det bare vært hyggelig, Så jeg sendte en melding og gratulerte så mye med graviditeten, men det svarte hun ikke på. Er det litt rart eller er det egentlig helt greit og ikke svare noe tilbake på det? Anonymous poster hash: 1e605...279 Er det naturlig at jeg føler det blir litt merkelig og kansje litt dårlig stemning når hun velger og ikke svare på det ? Anonymous poster hash: 1e605...279
Gjest Magdalene Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Er det naturlig at jeg føler det blir litt merkelig og kansje litt dårlig stemning når hun velger og ikke svare på det ? Anonymous poster hash: 1e605...279 Men hvorfor sende melding og gratulere? Hvorfor ikke vente til dere møtes? Kanskje det er veldig tidlig?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Men hvorfor sende melding og gratulere? Hvorfor ikke vente til dere møtes? Kanskje det er veldig tidlig? Er ikke så ofte vi ses hun og jeg, så vi snakkes mest over tlf, men sist jeg så henne hadde hun fått synelig mage, men turte ikke si noe i tilfelle datteren hennes ikke visste det enda. Anonymous poster hash: 1e605...279
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Det er da opp til henne om hun vil svare eller ikke, og siden du skriver at dialogen dere imellom i det siste har vært hyggelig så er dere vel på talefot også, - så du kan jo gratulere henne en dag du treffer henne også. Anonymous poster hash: dee26...93d 1
Vill Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Det er jo ikkje sikkert ho er så langt på veg endå. At ho ville si det etter tre måneder eller når ho var klar?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Det er da opp til henne om hun vil svare eller ikke, og siden du skriver at dialogen dere imellom i det siste har vært hyggelig så er dere vel på talefot også, - så du kan jo gratulere henne en dag du treffer henne også. Anonymous poster hash: dee26...93d Er så redd for å lage dårlig stemning, hun er veldig sint til tider og kan plutselig være overblid til andre tider, så vet ikke om jeg tørr si noe mer om det, jeg prøvde bare og være hyggelig Anonymous poster hash: 1e605...279 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Det er jo ikkje sikkert ho er så langt på veg endå. At ho ville si det etter tre måneder eller når ho var klar? Sist jeg så henne hadde hun tydelig mage, men ville ikke kommentere det da siden jeg var usikker på om datteren hennes visste noe om det enda. Ville ikke dele nyheten til datteren for henne liksom. Anonymous poster hash: 1e605...279
Millimani Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Det er bra du prøver å være hyggelig. Det du gir får du tilbake, - og det er bedre å angre på en ting du har gjort enn å angre på en ting du ikke har gjort 6
Vill Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Sist jeg så henne hadde hun tydelig mage, men ville ikke kommentere det da siden jeg var usikker på om datteren hennes visste noe om det enda. Ville ikke dele nyheten til datteren for henne liksom. Anonymous poster hash: 1e605...279 Ja, det gjør det jo litt annerledes. :/ Korleis er forholdet mellom mannen din og eksen? For meg virker det veldig naturlig å si det til dere. Dattera er jo 50/50 hos dere, og det er jo noko som vil påvirke barnet og som dere da burde vite om. Jo, dette var merkelig.
minister-mio Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Hun burde sikkert sagt noe til faren til deres felles barn. Påvirker jo barnet så relevant info for din mann.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #13 Skrevet 16. september 2013 Ja, det gjør det jo litt annerledes. :/ Korleis er forholdet mellom mannen din og eksen? For meg virker det veldig naturlig å si det til dere. Dattera er jo 50/50 hos dere, og det er jo noko som vil påvirke barnet og som dere da burde vite om. Jo, dette var merkelig. De har helt greit forhold, hun har helt siden starten bevisst prøvd og skyve meg vekk, men i seinere tid vært veldig hyggelig mot både meg og mannen min. Anonymous poster hash: 1e605...279
Vill Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 De har helt greit forhold, hun har helt siden starten bevisst prøvd og skyve meg vekk, men i seinere tid vært veldig hyggelig mot både meg og mannen min. Anonymous poster hash: 1e605...279 Du har min fulle forståelse for at du synes dette var rart ho ikkje sier ifra. Eg er enig. Er ho i eit fast forhold? Viss ikkje kan det jo vere at ho er litt flau eller kvir seg for å si det. Kanskje ho er redd dere skal dømme ho? No veit mannen din det, sant? Har han gratulert ho? Det er gjerne lett å seie, men eg ville nok gitt ho litt fred. La mannen din gratulere ho og vise at dere bare er glad på hennes vegne. Sjølv no når eg er flytta heimefrå og bror min er myndig og bur fast hos eine forelderen vår, så prater mamma og pappa av og til. Dei er skilt, men har heile tida samarbeida om oss, og vore glad på kvarandre sine vegne når den andre har gifta seg på nytt, fått samboer, kjøpt hus eller noko slikt. Dei informerer om slikt som jo har noko med oss barna å gjere. Heldigvis. Håper virkelig eksen blir meir komfortabel etterkvart. Ut ifrå det du sier så har ho jo vore veldig sjalu på deg. Har nok slitt med bruddet. Bare fortsett å vere åpen og hyggelig mot ho. Det er nok det beste. Trur stemora mi var litt sjalu på mamma som var både yngre og penere, så ho gjekk alltid andre vegen når mamma kom for å hente oss. Men eg trur det har gått litt over. Ho er nok tryggare på seg sjølv no
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #15 Skrevet 16. september 2013 Du har min fulle forståelse for at du synes dette var rart ho ikkje sier ifra. Eg er enig. Er ho i eit fast forhold? Viss ikkje kan det jo vere at ho er litt flau eller kvir seg for å si det. Kanskje ho er redd dere skal dømme ho? No veit mannen din det, sant? Har han gratulert ho? Det er gjerne lett å seie, men eg ville nok gitt ho litt fred. La mannen din gratulere ho og vise at dere bare er glad på hennes vegne. Sjølv no når eg er flytta heimefrå og bror min er myndig og bur fast hos eine forelderen vår, så prater mamma og pappa av og til. Dei er skilt, men har heile tida samarbeida om oss, og vore glad på kvarandre sine vegne når den andre har gifta seg på nytt, fått samboer, kjøpt hus eller noko slikt. Dei informerer om slikt som jo har noko med oss barna å gjere. Heldigvis. Håper virkelig eksen blir meir komfortabel etterkvart. Ut ifrå det du sier så har ho jo vore veldig sjalu på deg. Har nok slitt med bruddet. Bare fortsett å vere åpen og hyggelig mot ho. Det er nok det beste. Trur stemora mi var litt sjalu på mamma som var både yngre og penere, så ho gjekk alltid andre vegen når mamma kom for å hente oss. Men eg trur det har gått litt over. Ho er nok tryggare på seg sjølv no Ja hun er i fast forhold med barnefaren. Anonymous poster hash: 1e605...279
Vill Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 Då ser eg ikkje heilt kvifor ho ikkje sier noko, men det er vel ikkje mykje du kan gjere dessverre. Du kan prate med din mann om det, så må nesten han prate med eksen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 Då ser eg ikkje heilt kvifor ho ikkje sier noko, men det er vel ikkje mykje du kan gjere dessverre. Du kan prate med din mann om det, så må nesten han prate med eksen. Lykke til! Ja har sagt det til han og han også syntes det var merkelig, men nå gjør jo hu mye merkelig til tider, får bare trøste meg med at det er ikke rart og gratulerer henne i hvertfall Anonymous poster hash: 1e605...279
Frisørdama Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Men helt strengt tatt så er det ikke noe du har noe med. Du er ikke hennes familie eller venninne, og du skal ikke ha noe med dette barnet å gjøre. Du prøvde være hyggelig men tydeligvis mener hun at du ikke har noe med det å gjøre så da hadde jeg tatt hintet jeg.... Bruk heller energien din på at dette skal gå bra for barnet dere har 50% 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Jeg skjønner ikke hvirfor du insisterer på å tråkke i hennes bedd. Du er ihvertfall MYE mer opptatt av henne enn hva hun er av deg!! Det er det eneste du oppnådde.Anonymous poster hash: cb397...037 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #20 Skrevet 16. september 2013 Men helt strengt tatt så er det ikke noe du har noe med. Du er ikke hennes familie eller venninne, og du skal ikke ha noe med dette barnet å gjøre. Du prøvde være hyggelig men tydeligvis mener hun at du ikke har noe med det å gjøre så da hadde jeg tatt hintet jeg.... Bruk heller energien din på at dette skal gå bra for barnet dere har 50% Wow Anonymous poster hash: 1e605...279 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå