AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Har nylig fått meg et oppblåsbart spa, som er deilig å bruke en gang i blant. Dersom jeg fyller det med vann, varmer opp vannet til 40 grader, og bruker det i 1-2 dager (før jeg tapper ut vannet og evt. fyller på nytt) - er det nødvendig å bruke klor da ? Blir så fryktelig tørr i huden av klor! Fant ikke så mye informasjon om dette på nettet.. Klor blir selvsagt anbefalt når man ikke skifter vannet ofte... men i mitt tilfelle, så er det snakk om å bruke samme vannet 1-2 dager, max (før det skiftes ut). Noen med peiling på dette ? Anonymous poster hash: b7d0c...3b1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Hvor ofte bruker du det da? Og hvor mange bruker det? Anonymous poster hash: b8e6e...85a
iceem Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Vær forsiktig hvis det er Mspa du har!! Mitt stoppet etter et år,filter feil, fikk nytt. Da fikk jeg og sønnen min på 2 år el sjokk av det!!!! Har ikke turt og bade i det etterpå. skal i såfall dra ut kontakten!! Nå vil ikke selger gi meg nytt, bare en del av pengene tilbake.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Det brukes ikke ofte, og kun av meg selv. Tenkte å bruke det 2 dager/ganger før jeg tapper ut vannet igjen. Og det er forøvrig et m-spa. Har skiftet komponenter i det selv, men har enda til gode å få el-sjokk Anonymous poster hash: b7d0c...3b1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Vær forsiktig hvis det er Mspa du har!! Mitt stoppet etter et år,filter feil, fikk nytt. Da fikk jeg og sønnen min på 2 år el sjokk av det!!!! Har ikke turt og bade i det etterpå. skal i såfall dra ut kontakten!! Nå vil ikke selger gi meg nytt, bare en del av pengene tilbake. Her må du stå på krava dine. Du har krav på retting/omlevering/heving av kjøp alt etter som. Dette er nedfelt i forbrukerkjøpsloven. Lager du en tråd om det her på forumet (gjør det gjerne på forbruker og økonomi-forumet her inne) så kan folk hjelpe deg. Anonymous poster hash: b8e6e...85a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Vær forsiktig hvis det er Mspa du har!! Mitt stoppet etter et år,filter feil, fikk nytt. Da fikk jeg og sønnen min på 2 år el sjokk av det!!!! Har ikke turt og bade i det etterpå. skal i såfall dra ut kontakten!! Nå vil ikke selger gi meg nytt, bare en del av pengene tilbake. Her må du stå på krava dine. Du har krav på retting/omlevering/heving av kjøp alt etter som. Dette er nedfelt i forbrukerkjøpsloven. Lager du en tråd om det her på forumet (gjør det gjerne på forbruker og økonomi-forumet her inne) så kan folk hjelpe deg. Anonymous poster hash: b8e6e...85a Og ikke minst det faktum at det er snakk om en veldig alvorlig feil. Ikke gi deg! Anonymous poster hash: b8e6e...85a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Bryr meg ikke så mye om at jeg ikke får igjen penger. Men at det er en farlig feil!! Og at de slutter og virke. Disse ligger ute i hopetall på nett handlen blandt annet!! Skummelt!! Og mange blir lurt.. Nå har også dette badet slutta og virke, blinker feilkode på dette badet også. 2 etter hverandre?! Må være mange skuffa kunder der ute? Anonymous poster hash: 51faa...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå