AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 ..menes det med dette? Fra annonse på hybel.no "Familie på to voksne og et lite barn, tilbyr rimelig bopel mot hjelp til vask/hjelp i huset. Leiligheten er stor og har høy standard, er tidligere utleid for 12000 i måneden, men vi ønsker å tilby den til redusert pris mot hjelp i huset. Vi ser for oss at det er én person som ønsker å leie, par kan evt vurderes. Ønsker en rolig beboer som kan hjelpe litt gjennom uken. Ikke røyk. " Det er bilde av en hel leilighet, er det da en egen leilighet? Med tanke på at det står under at det er egen inngang? Eller deles huset sammen med en familie? Noe å holde seg vekke fra? Anonymous poster hash: bc8ce...87d
Barcelone Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Det betyr at du får leie leilighet til refusert pris mot at du hjelper til med husarbeid hos utleierne. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Om den er tidligere leid ut for 12000 høres det ut som en sokkelleilighet sentralt i en større by med mer enn ett soverom. Anonymous poster hash: c249f...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Så, det er egen leilighet, men at jeg må inn i hjemmet deres å gjøre husarbeid? Anonymous poster hash: bc8ce...87d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Nå leste jeg annonsen, og det er rimelig lett å se at det er snakk om en hel leilighet. Hadde du lest dette: Inneholder: 2 store soverom med god lagringsplass, stort bad m/ varmekabler, badekar og dusj, hvitt og lyst kjøkken m/ spiseplass, og stue m/ varmekabler i gulv. Innebygget kjøleskap, frys, oppvaskmaskin, vaskemaskin. Varmekabler i gulv på bad, i stue, kjøkken og soverom. Så hadde det vel neppe vært noe tvil om hva de mener. Anonymous poster hash: c249f...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Da er det vel like greit å Nå leste jeg annonsen, og det er rimelig lett å se at det er snakk om en hel leilighet. Hadde du lest dette: Så hadde det vel neppe vært noe tvil om hva de mener. Anonymous poster hash: c249f...4f9 Jo jeg leste jo dette, men klarte ikke helt å skjønne hva de mente med husarbeidet. Kunne godt tenkt meg leiligheten nå som jeg blir alene med ett barn, men har jo ikke overskudd til å ta andre sitt husarbeid i samme slengen. Så da holder jeg meg heller unna. Takk! :-) Anonymous poster hash: bc8ce...87d 1
Gjest Marmot Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Så, det er egen leilighet, men at jeg må inn i hjemmet deres å gjøre husarbeid? Anonymous poster hash: bc8ce...87d Jepp.
Gjest Ironically me Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Jeg har vært på begge sider av leiemarkedet, og ville holdt meg unna. Har lett for å bli uryddige forhold, dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå