AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 ....har gitt meg tunge og idiotiske tanker. Jeg er redd for at venninnene hennes ser ned på meg og tenker jeg er taperen som ikke er god nok for dem og ikke en ekte mann som får de aller peneste. Føler også at jeg ikke er en ekte mann som bryr meg om hva andre synes om meg. Det går utover humøret mitt som gjør at jeg også er en dårlig kjæreste som ikke vil bli med henne ut med venninnene å finne på ting. Hvordan kan jeg endre disse tankene? Anonymous poster hash: 4bf3b...dfe
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 ....har gitt meg tunge og idiotiske tanker. Jeg er redd for at venninnene hennes ser ned på meg og tenker jeg er taperen som ikke er god nok for dem og ikke en ekte mann som får de aller peneste. Føler også at jeg ikke er en ekte mann som bryr meg om hva andre synes om meg. Det går utover humøret mitt som gjør at jeg også er en dårlig kjæreste som ikke vil bli med henne ut med venninnene å finne på ting. Hvordan kan jeg endre disse tankene?Anonymous poster hash: 4bf3b...dfe Hvorfor ble du ilag med den her stygge venninna i første omgang? 5
Version 2.0 Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Ved å jobbe med selvtilliten din. Hvorfor skal du bry deg om hva andre synes om deg og dama di? Holder det ikke at dere har det bra sammen? Tydeligvis ikke i følge denne tråden du har startet, men jeg synes faktisk sånne som deg ikke er klar for å være i noe slags forhold. Bli trygg på deg selv! 7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Elsker du kjæresten din? Det er det som betyr noe. Hvorfor bryr du deg om hva venninnene synes? Vil du heller bli sammen med en av dem? Anonymous poster hash: 03ad2...538 4
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 ....har gitt meg tunge og idiotiske tanker. Jeg er redd for at venninnene hennes ser ned på meg og tenker jeg er taperen som ikke er god nok for dem og ikke en ekte mann som får de aller peneste. Føler også at jeg ikke er en ekte mann som bryr meg om hva andre synes om meg. Det går utover humøret mitt som gjør at jeg også er en dårlig kjæreste som ikke vil bli med henne ut med venninnene å finne på ting. Hvordan kan jeg endre disse tankene?Anonymous poster hash: 4bf3b...dfe Du trengeer nok å jobbe med deg selv og med tankene dine. Hvorfor er dere kjærester? Ønsker du å være kjærest med en annen dame enn hun du er sammen med nå?
skyflakes Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Dersom disse jentene tilhører samme gjeng, hvorfor skulle de "se ned på" og syns en av dem var styggere enn resten? De aller fleste venniner blir da glade på hverandres vegne når en i gjengen får seg kjæreste? 2
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 La meg seeee.... hvor ofte tenker jeg på at venninnene mine er pene/mindre pene enn meg.... og hvor ofte proporsjonert med det, tenker jeg over hvorfor mennene som valgte dem, valgte akkurat dem. Og hva disse mennene tenker om hva jeg mener om det... Nei har du sku ha sett, ALDRI. Jaggu. Heldig er jeg.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Hvis det her var et slags veldighets prosjekt bør TS slå opp.
Gjest Caroline55 Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55 2
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Er TS pen selv, lurer jeg på. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Sjansen er stor for at du også er den styggeste i vennegjengen din. Sjansen er også stor for at du ikke ville fått noen av venninnene til kjæresten din. Vær glad for at du fant hun du fant. Anonymous poster hash: 6bb3f...f73 1
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Sjansen er stor for at du også er den styggeste i vennegjengen din. Sjansen er også stor for at du ikke ville fått noen av venninnene til kjæresten din. Vær glad for at du fant hun du fant. Anonymous poster hash: 6bb3f...f73 Jeg tenkte tanken.
Adhara Skrevet 17. september 2013 #13 Skrevet 17. september 2013 Tråden er ryddet for hets. Mvh Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå