Nicky B Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 (endret) * Endret 22. september 2013 av Nicky B
Gjest Ironically me Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Norsk timepris + merverdiavgift 25 %... Enkelt regnestykke. Jeg trodde helt ærlig det ikke fantes slike systuer lengre. Som oftest er det bare medbringeren som ryker/tar skade/ blir dratt for kraftig i. Denne kan noen ganger forsiktig klemmes tilbake i form, slik at den tar tak i tennene og fører de sammen. Sikkert smart av meg å komme med det nå...
Minya Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Det er jobben som koster og ikke glidelåsene. 500 kroner for bytting av to glidelåser er faktisk ganske rimelig egentlig. 1
Gjest Badabing Skrevet 19. september 2013 #4 Skrevet 19. september 2013 Jeg har gitt 500 kr for å bytte én glidelås i en bukse.
Gjest Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Du får ta deg et sy-kurs og lære å gjøre det selv, da. Å bytte glidlås er et pirkearbeid. 500 var billig! 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 hvor lang tid tar det å bytte 2 glidelåser da? for å forsvare 500kr bør det være ca 45 minutter om glidelåsene koster 30kr stykket, da har du en timespris på ca 600kr som er ganske normalt Anonymous poster hash: cbfaa...6d9
Gjest Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 hvor lang tid tar det å bytte 2 glidelåser da? for å forsvare 500kr bør det være ca 45 minutter om glidelåsene koster 30kr stykket, da har du en timespris på ca 600kr som er ganske normalt Anonymous poster hash: cbfaa...6d9 Du skal sprette vekk den gamle, feste den nye pent med nåler, tråkle om du er ustø på labben (kanskje ikke for proffene), tre maskinen med rett farge på tråden, sy fast den nye, fikse eventuelle løse ender, og så samme prosessen på nytt med den andre boksa. Og så må du jo ha en glidelås i skikkelig kvalitet, ikke sånn "billig plast" som man vanligvis finner til salgs, men en kraftig en som egner seg for jeans. Jeg hadde brukt mye mer enn en halv time på et bytte av glidlås. Her der det snakk om to. Men en proff er sikkert kjappere enn meg. Så tipse er å enten lære seg å sy selv, eller holde seg til bukser med knepping hele veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå