AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hei Det har seg sånn at jeg datet en for litt over en uke siden.. Vi likte hverandre.. Men hvor ofte skal man treffes for å se om det kan bli noe mer.. ? Anonymous poster hash: 8899b...a31
Barcelone Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Det er vel ikke noe fasit på det. Har dere hatt noe kontakt siden dere møttes?
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Dere skal treffes annenhver tirsdag kveld, hver fredag kveld og søndags formiddag! 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Dere skal treffes annenhver tirsdag kveld, hver fredag kveld og søndags formiddag! Sånn at man har lørdagen fri til moro på byen om man finner noen man liker der? Anonymous poster hash: c4172...d9b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Da jeg begynte å date kjæresten min, så gikk det en uke mellom, da jeg bodde noen timer unna. Etter jeg flytta hit, så traff vi hverandre noen dager i uka, og det gikk egentlig ganske fort til vi ble kjærester. Anonymous poster hash: cfea2...630
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Sånn at man har lørdagen fri til moro på byen om man finner noen man liker der? Anonymous poster hash: c4172...d9b heheee...ja, det hadde jo vært litt dumt om man skulle treffes både fredag OG lørdag kveld Men nå sier jo reglene heldigvis at man skal date fredag og søndag da... Det er nemlig fastsatt og veldig nøye at alle følger...
Miamaia83 Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Dater en nå, var på 1.date så gikk det av forskjellige grunner tre uker til neste date, så en uke mellom 2 og 3. Date. Nå Blir det enten en eller tre uker til neste gang. Er ingen fasit, en må ta hva som passer også.
Jenna Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Vi hadde første daten på en mandag, så neste på torsdag. Etter det trefftes vi to ganger i uken de neste to ukene, så hadde vi ett opphold på ca 1,5 uke fordi jeg var bortreist. Så etter det fant vi ut at vi ikke trivdes med å være borte fra hverandre. Dermed begynte vi å se hverandre omtrent hver dag. Han har en dag i uken med gutteting og jeg jobber noenganger natt, og da kan vi ikke treffes. Heldigvis flytter vi sammen om 14 dager, da får vi sett hverandre hver dag uten å måtte pendle mellom leilighetene våre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå