Gå til innhold

Greit sannsynlig at jeg er faren, hvordan dealer jeg med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden det er så mye predisposisjon mot meg der jeg opprinnelig postet problemstillingen min spør jeg heller dere om synspunkter. Denne er også skevet i all hast i en ganske stresset situasjon så beklager noe subjektivt språkbruk.

Nå som jeg endelig hadde bestemt meg for å få flytte på meg å starte noe jeg har drømt om lenge, så kompliserer seg nok en gang pga kvinner.

Traff for en times tid siden en gammel kjenning som jeg treffer på i ny og ned, og siden han ikke har vist snurten av seg det siste året, var det naturlig å spørre hva han holdt på med. Var fullt styr tydeligvis, for dama hans var 3 måneder på vei og det var mye forberede. Han er jo ikke akkurat den mest attraktive mannen med utrent kropp og hyppig utskifting av dårlig betalte strøjobber, men han er tydelig bra avlet riddermateriale som står på sånn for den ufødte ungen han har fått lesset på seg uten å ha noe på stell, så jeg ble litt nysgjerrig på hvilken mus som har grodd seg fast i han. Det var utrolig nok ei av flere jeg hadde en kortere periode med uforpliktet sex med her tidlig i sommer, i fra mai til juli. En ting er at det er utrolig ydmykende at hun ligger med han også, men heldigvis kom det etterhvert frem at han har gjort det godt det siste året på nettpoker og faktisk har noe å leve av, så heldigvis beviser det at hun ikke bare sprer beina for hvem som helst, men det kom frem så jævlig mye annet.

De har vært sammen i over et år da, der han har bodd store deler av dette året et annet sted, og de har hatt det ganske turbulent og vært en del av og på. Det betyr at kvinset antageligvis var i et forhold mens hun spredde beina for meg, som sier noe om karakteren hennes og hva hun er i stand til å få seg til å gjøre. Og jeg som dreiv å fløy etter å passa på at hun tok prevensjon mens vi holdt på kanskje har blitt lurt, uansett om jeg var meget nøye på å holde telling og sørge for at det ikke fant på noe tull, så var den innsatsen kanskje forgjeves?

Hva er sannsynligheten for at jeg er faren når jeg alltid forhørte meg om hun var beskytta og fulgte med på pakningen? Det skal sies at jeg i dag tok en sjekk bak komoden der de pleide å ligge, og der fant jeg faktisk to piller liggende på gulvet, som om de har falt ned, som kan ha betydd at den kjerringa likevel har vært ubeskytta selv om jeg trodde hun var det? Jeg vil jo ikke si noe om dette til han fyren, fordi jeg ikke vil risikere å måtte betale for ungen om det skulle vise seg at kvinset holder oss begge for narr, men samtidig vil jeg jo vite om jeg kan føle meg trygg eller ikke, og at hun plutselig kommer med ungen på døra mi og skal ha bidrag om de finner ut av det senere? Hva gjør jeg, jeg er helt stressa her. Har lyst til å høre med moren, men jeg tør faen ikke starte et skred som kanskje begraver meg.

Endret av OooO
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør jeg forhøre meg med mora eller er det lurt å la alt ligge til jeg eventuelt hører noe?

Skrevet

Det første jeg tenker at om du ikke vil ha barn så kan faktisk du ta regnfrakk på kuken i stedet for å forvente at dama skal ta ansvar for dette.

Om denne dama faktisk har pult på deg mens hun har vært sammen med en annen så ville jeg ha konfrontert henne med dette og antakeligvis fortalt typen hennes det. Om dette barnet faktisk er ditt så er det din plikt å ta vare på det. Barnet er den uskyldige part her og har faktisk ikke valgt å bli født, det er faktisk ditt ansvar sammen med denne dama og du er en stakkarslig mann hvis du lar dette gå utover et uskyldig barn.

• Liker 5
Skrevet

Neste gang du forteller eventyr:

Kvinner som jukser med p-piller pleier ikke å slenge dem bak kommoden :)

Anonymous poster hash: f0437...5ac
  • Liker 13
Skrevet

Neste gang du forteller eventyr:

Kvinner som jukser med p-piller pleier ikke å slenge dem bak kommoden :)

Det var ikke som om jeg tenkte at hun hadde gjemt dem der med vilje heller da. Men at de har falt ned beviser at jeg ikke har hatt kontroll på hvor de pillene er endt opp selv om jeg holdt telling.

Anonymous poster hash: 03a09...597

Skrevet

Det var ikke som om jeg tenkte at hun hadde gjemt dem der med vilje heller da. Men at de har falt ned beviser at jeg ikke har hatt kontroll på hvor de pillene er endt opp selv om jeg holdt telling.

Anonymous poster hash: 03a09...597

Mmhmm mmmmm mmmm ja!

Skrevet

Det første jeg tenker at om du ikke vil ha barn så kan faktisk du ta regnfrakk på kuken i stedet for å forvente at dama skal ta ansvar for dette.

Om denne dama faktisk har pult på deg mens hun har vært sammen med en annen så ville jeg ha konfrontert henne med dette og antakeligvis fortalt typen hennes det. Om dette barnet faktisk er ditt så er det din plikt å ta vare på det. Barnet er den uskyldige part her og har faktisk ikke valgt å bli født, det er faktisk ditt ansvar sammen med denne dama og du er en stakkarslig mann hvis du lar dette gå utover et uskyldig barn.

Jeg er redd for å konfrontere dama fordi jeg er redd for at jeg skal ende opp med å betale bidrag. Hvor stor er sannsynligheten for at han får ta seg av barnet om det eventuelt er mitt, når hun ikke har gjort noe nå for å få kontakt med meg?

Skrevet

Denne historien tror jeg ikke på. Den er en overtydelig parodi på en annen tråd.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er redd for å konfrontere dama fordi jeg er redd for at jeg skal ende opp med å betale bidrag. Hvor stor er sannsynligheten for at han får ta seg av barnet om det eventuelt er mitt, når hun ikke har gjort noe nå for å få kontakt med meg?

Hvis det er ditt barn så er det din plikt å betale. Du har like mye ansvar for ungen om den er din som denne dama. Som jeg skrev, ungen har ikke hatt noe den skulle ha sagt i å bli født og det vil være galt av deg å straffe barnet fordi mora er dust i hodet. Og så har du kanskje lært å bruke kondom heretter i stedet for å overlate ansvaret for prevensjon til dama.

• Liker 1
Skrevet

Han er jo faren til barnet i deres øyne, tviler på at hun kommer til å innrømme utroskap. Om du vil finne ut av dette må du snakke med henne. Det spørs helt hva du vil selv.

Anonymous poster hash: 907d1...e10

Skrevet

Hvis det er ditt barn så er det din plikt å betale. Du har like mye ansvar for ungen om den er din som denne dama. Som jeg skrev, ungen har ikke hatt noe den skulle ha sagt i å bli født og det vil være galt av deg å straffe barnet fordi mora er dust i hodet. Og så har du kanskje lært å bruke kondom heretter i stedet for å overlate ansvaret for prevensjon til dama.

Jeg vet fortsatt ikke om noe barn ennå så jeg har ikke forpliktelser overfor noe som er utenfor min visshet.

Skrevet

Det ville man klart å gjette på selv, så det er nok noe annet du heller er ute etter. Troll.

Anonymous poster hash: 90ab1...951

Skrevet

Han er jo faren til barnet i deres øyne, tviler på at hun kommer til å innrømme utroskap. Om du vil finne ut av dette må du snakke med henne. Det spørs helt hva du vil selv.

Du har nok rett i det, men jeg tenker om barnet skulle få tydelige fysiske likhetstrekk med meg som får han til å reagere. Derfor hadde det i det minste vært ok med en avklaring fra henne om hun vet hvem faren er. Sannsynligheten er vel uansett stor for at hun holder tett om dette til typen sin så hun ikke kommer å krever noe tat jeg tar en DNA - test for å bekrefte/avkrefte farskap?

Skrevet

Det ville man klart å gjette på selv, så det er nok noe annet du heller er ute etter. Troll.

Anonymous poster hash: 90ab1...951

Jeg skulle seriøst ønske jeg var det. Men kvinner vet hvordan kvinner tenker bedre enn hva jeg gjør.

Skrevet

Du har nok rett i det, men jeg tenker om barnet skulle få tydelige fysiske likhetstrekk med meg som får han til å reagere. Derfor hadde det i det minste vært ok med en avklaring fra henne om hun vet hvem faren er. Sannsynligheten er vel uansett stor for at hun holder tett om dette til typen sin så hun ikke kommer å krever noe tat jeg tar en DNA - test for å bekrefte/avkrefte farskap?

Hun vil nok heller ha en rik "ridder" som du kaller han, enn en som virker såpass useriøs som deg som far til barnet sitt, så jeg tviler på du trenger å være bekymret.

• Liker 1
Skrevet

Hun vil nok heller ha en rik "ridder" som du kaller han, enn en som virker såpass useriøs som deg som far til barnet sitt, så jeg tviler på du trenger å være bekymret.

Lite som tyder på at han var rik, men han står hvertfall på egne bein nå uten å måtte selge skjorta for en brødblinks. Jeg skrev dette innlegget så fort jeg fant pcn så språket bærer preg av litt høy puls og personlige utblåsninger. Men du har uansett noen gode poenger som har roet meg ned noe.

Skrevet

Hvis jeg skal gjette så tror jeg nok hun ønsker å holde deg utenfor. Da ender hun nemlig opp som alenemor, nå har hun ihvertfall en far til barnet sitt som ønsker å være der for henne.

Tviler på at du bør bekymre deg for at hun skal sette igang DNA tester for at du kanskje er faren når hun allerede har en potensiell far til barnet sitt.

Så fortsett å nyt singellivet ditt.

Anonymous poster hash: 4dfcb...f3c
Skrevet

Hvis jeg skal gjette så tror jeg nok hun ønsker å holde deg utenfor. Da ender hun nemlig opp som alenemor, nå har hun ihvertfall en far til barnet sitt som ønsker å være der for henne.

Tviler på at du bør bekymre deg for at hun skal sette igang DNA tester for at du kanskje er faren når hun allerede har en potensiell far til barnet sitt.

Så fortsett å nyt singellivet ditt.

Anonymous poster hash: 4dfcb...f3c

Det har jeg nok også god grunn til å gjøre når man ser hvor kynisk kvinner opptrer. Haha stakkars jævel han der som må betale om jeg er faren.

Skrevet

Det har jeg nok også god grunn til å gjøre når man ser hvor kynisk kvinner opptrer. Haha stakkars jævel han der som må betale om jeg er faren.

Hvor kynisk kvinner opptrer? Ta en god kikk i speilet, og fortell meg hvem som er kynisk :klaske:

• Liker 3
Skrevet

Hvor kynisk kvinner opptrer? Ta en god kikk i speilet, og fortell meg hvem som er kynisk :klaske:

Det er ikke mitt ansvar å komme til bunns i dette eller fortelle han at han ikke er biologisk far til ungen sin om så er tilfelle. Jeg vil bare ha denne saken så langt unna meg som mulig, og for en gang skyld er jeg glad for at kvinner kan være ekstremt kyniske. Jeg har aldri tekt at det kunne gå min vei, men bare synd en annen mann må ta konsekvensene av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...