mhjo Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg sitter her å grubler fælt. Lurer på om alle "plagene" jeg har hatt i det siste kanskje kan være at jeg er gravid? eller om det kanskje er psyken min som har "tatt" over. Første blødning i siste menstruasjon var 17. august. I forrige uke hadde jeg litt småblødninger, og trodde mensen kom. Har en stabil syklus. Det varte noen få timer, og siden har jeg ikke sett noe til tante rød... I forrige uke fikk jeg også akutt stikking/krampe i magen, kom helt ut av det blå. Varte et halvt minutt, og kjentes ut som om noen stakk en kniv i meg!! Var veldig ubehagelig. Har også hatt en god del utflod den siste uka, veldig plagsomt. Har også fått veldig gul urin. I løpet av helga har jeg blitt trøtt og sliten. På søndagsmorgen våknet jeg å var øm i korsryggen og rundt midja/hoftene. Kjennes også ut som jeg har feber, føler meg veldig varm til tider. Har fortsatt litt kramper i magen, føles rart og er veldig oppblåst og luftig. Appetitten er stor, kan spise og spise, føler ikke jeg blir mett. Ikke noe kvalme, men litt "uvel" av og til (spesielt på kveldene). Skal ta en test i morgentidlig :-) Er veldig spent! Noen av dere som har opplevd slike sypmtomer under graviditet?? Blir så nysgjerrig når jeg sitter her å funderer
Barcelone Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Jeg var bare veldig trøtt første måneden. Trodde det var fordi jeg hadde en utrolig hektisk måned med mye reising, men så kom kvalmen og da tenkte jeg at jeg muligens var gravid og tok en test.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Det eneste jeg kjenner igjen som et symptom i begynnelsen var gulere urin og oppblåst. Sterke stikk i magen har jeg ikke hatt bortsett fra den gangen jeg hadde en spontanabort. Jeg har snart termin og har ennå ikke hatt en dag med stor apetitt som gravid. Hvis du googler gravidsymptomer så vil du se at vi er alle forskjellige med tanke på symptomer, så du får være spent til i morgen tidlig, lykke til! Anonymous poster hash: a7206...a6b
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Jepp, men kun en av de hundrevis av gangene jeg har hatt liknende symptomer har jeg faktisk vært gravid. Har aldri tenkt på det som graviditetssymptomer, da det jo også er klassiske PMS symptomer eller bare vanlige hormonelle ubehag. Anonymous poster hash: 711c0...7f8
mhjo Skrevet 16. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2013 Tusen takk for svar, alle sammen! Det kan godt hende det ikke er noe som helst pågang, men aldri hatt det slikt før, og da settes fantasien i full sving! Hehe. Kanskje det bare er ønsketenking Får se i morgen. Er veldig spent. Var ikke før i går at det "slo" meg at jeg kanskje kan være gravid. Morgendagen vil vise
Kakaoen Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Lykke til imorra da Hold oss nysgjerrige sjeler oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå