Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 For 2 mnd siden sa han at han ikke ville ha noe forhold med meg.. HVA GJØR DU når den du elsker, når du trodde at han var THE ONE sier sånn.. Faen det er det vondeste. Og jeg har vørt borti depresjoner osv. men dette tar kaka. Fytti det gjør så vondt fortsatt jeg ødela for meg selv, altfor full, gjorde DUMME ting forran han. og nå har han gitt meg opp men forklarte i samme slengen; jeg vil ha kjæreste
Gjest morell Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 For 2 mnd siden sa han at han ikke ville ha noe forhold med meg.. HVA GJØR DU når den du elsker, når du trodde at han var THE ONE sier sånn.. Faen det er det vondeste. Og jeg har vørt borti depresjoner osv. men dette tar kaka. Fytti det gjør så vondt fortsatt jeg ødela for meg selv, altfor full, gjorde DUMME ting forran han. og nå har han gitt meg opp men forklarte i samme slengen; jeg vil ha kjæreste Snakk med han og fortell hva du føler og hvorfor du gjorde som du gjorde. Ønsker han å ha kjæreste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå