AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Vi var på rutinemessig ultralyd (uke 18) for et par uker siden, og jordmoren var litt rar rett og slett. Da vi spurte om barnet så friskt ut f.eks så svarte hun bare "hva legger du i frisk?" Vi prøvde å omformulere spørsmålet, og tilslutt sa hun at hun ikke kunne se at det skulle være noe alvorlig galt med barnet, men at man selvsagt aldri har noen garanti. At det kan dukke opp noe senere i svangerskapet, eller at set er noe man rett og slett ikke ser på UL skjønner jeg selvsagt. Men nå i ettertid har jeg blitt veldig usikker på se rare formuleringene hennes. Er hun pliktig til å informere oss om eventuelle avvik hun finner? Hvis hun skulle se antydning til en kromosomfeil, feil på organer eller lignende, kan vi da føle oss trygg på at hun hadde sagt ifra? På papiret vi fikk med har hun bare haket av på at alt er sjekket, det står ingenting utøver det (Ja, er engstelig førstegangsfødende)Anonymous poster hash: 8d912...a82
Gjest Marmot Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Ja, hun er pliktig å informere dere, og sende dere videre til nærmere undersøkelser. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Selvsagt er hun pliktet til det, og hun må ta det videre for flere undersøkelser. Alt er helt sikkert bra med deres baby. Enkelte personer er bare litt merkelig og sier litt merkelige ting.Anonymous poster hash: 0f765...e77
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Tusen takk for betryggende svar UL var på mange måter en flott opplevelse, men det var så mye rart jordmor sa at jeg ble sittende igjen med en litt uggen følelse i ettertid. Men hun har vel bare vært litt uheldig, eller kanskje det er jeg som er overfallsmann for tidenAnonymous poster hash: 8d912...a82
Tvist Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Tusen takk for betryggende svar UL var på mange måter en flott opplevelse, men det var så mye rart jordmor sa at jeg ble sittende igjen med en litt uggen følelse i ettertid. Men hun har vel bare vært litt uheldig, eller kanskje det er jeg som er overfallsmann for tidenAnonymous poster hash: 8d912...a82 Autokorrektur?? 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Autokorrektur?? Haha, ja. IPad altså, ender jo opp med en haug med skrivefeil. Dette var jo en av de bedre ;PAnonymous poster hash: 8d912...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå