levelivet Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Se den øverste filmen her: http://www.hopeforpaws.org/ Heldigvis tror jeg ikke det er så mange eierløse hunder her til lands, men fy som dette rører ved meg!
Kiarapus Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Åh fy!!!! Jeg som trodde jeg hadde blitt immun mot slik etter å sett så mye elendighet på nært hold. Men tydligvis IKKE! Lenge siden jeg gråt så mye som nå. Tror det må være det faktum at jeg ikke er vant til å se en slik fremgang på bare fire minutter. DETTE er ene og alene den eneste grunnen til at vi som driver med hjemløse dyr holder ut. All den elendigheten vi møter holder på å ta knekken på oss alle sammen titt og ofte. Men å se en slik fremgang, og vite at du har reddet ett liv er en mye bedre og større følelse enn all den elendigheten <3 1
Sugerøret Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Orker ikke se filmen .Det holder med kommentarene her . Er alt for følsom når det kommer til dyr. 1
Kiarapus Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Orker ikke se filmen .Det holder med kommentarene her . Er alt for følsom når det kommer til dyr. Det er VELDIG happy ending altså! Bare helt ærlig start..
Sugerøret Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Det er VELDIG happy ending altså! Bare helt ærlig start.. godt du sier i fra. Men jeg takler det ikke.Da spilles vonde scener om igjen i hodet i lang tid. Til og med bilder spinner rundt her. Vi som familie har hatt fod hunder.Samt andre uønskede dyr. Min måte å hjelpe til på.Samt å unngå værstinger som tester på dyr,støtte opp om dyrepoliti osv. Men den filmen.Nei jeg tror jeg må tenke litt først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå