AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hvor kjøper dere dette? Skal ha ganske mange. Gjerne forskjellige typer og størrelser:) Og malerier, hvor kan man kjøpe det? I de store kjedene? Bohus osv? Anonymous poster hash: 84f41...f3d
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Hvor kjøper dere dette? Skal ha ganske mange. Gjerne forskjellige typer og størrelser:) Og malerier, hvor kan man kjøpe det? I de store kjedene? Bohus osv? Anonymous poster hash: 84f41...f3d Ingen aning... Liker ikke å henge opp masseprodusert billig ræl i huset mitt...Anonymous poster hash: 9510c...0de 1
Malum Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Ingen aning... Liker ikke å henge opp masseprodusert billig ræl i huset mitt...Anonymous poster hash: 9510c...0de Nei, men hvorfor ta seg bryet med å svare i en slik tråd da? TS: jeg synes de har en del ok på IKEA, faktisk. også i store størrelser. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Nille har en del små, billige rammer. De har også bilder fra tid til annen, som er rimelige i pris. Skal du ha store bilder ville jeg nok ha gått på Black Design eller Bohus. Anonymous poster hash: d0784...f08
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Nei, men hvorfor ta seg bryet med å svare i en slik tråd da? TS: jeg synes de har en del ok på IKEA, faktisk. også i store størrelser. Er alltid noen som må svare sånn ja. Ja ikea ja, rart jeg ikke klarte å tenke det selv. Der har de nok alle mulige størrelser, og alt av fasonger, farger, design osv. Anonymous poster hash: 23395...fc8
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Nille har en del små, billige rammer. De har også bilder fra tid til annen, som er rimelige i pris. Skal du ha store bilder ville jeg nok ha gått på Black Design eller Bohus. Anonymous poster hash: d0784...f08 Black Design hva er det? Aldri hørt om gitt. Anonymous poster hash: 23395...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå