Gå til innhold

Menn: Hva får dere ut av det å ha kjæreste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...utenom det å ha en fast seksuell partner og det å ha noe fint å se på?

100% ærlig?

Anonymous poster hash: 27dd6...3a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klo:

Hva tror du egentlig?

Anonymous poster hash: cb6b9...789
  • Liker 1
Skrevet

Samhold, trygghet, en å ta vare på, bli tatt vare på. En å skape familie med, dele gleder og sorger med, en å forandre seg sammen med, en som alltid vil mitt beste, gi og ta osv osv.. listen er lang.

Sånn har i hvert fall vi det :)

Anonymous poster hash: 378a3...640
  • Liker 14
Skrevet

Ingenting. Og jeg er lei av at det skal være tabu å si det. Da jeg var yngre var det givende å ha en trengende jente som ga deg mer mening med tilværelsen, men med noen år på baken, litt modning, og egne ønsker så er kvinner dødvekt, selv om det kanskje er stygt å si. Mer en belastning enn noe annet, men sex er jeg fortsatt glad i, så heldigvis for meg at jeg er fysisk attraktiv nok til å kunne forhandle meg frem til kun det uten å må ta helle henne på kjøpet. Anonymous poster hash: 91efc...7d1

• Liker 2
Skrevet

Ingenting. Og jeg er lei av at det skal være tabu å si det. Da jeg var yngre var det givende å ha en trengende jente som ga deg mer mening med tilværelsen, men med noen år på baken, litt modning, og egne ønsker så er kvinner dødvekt, selv om det kanskje er stygt å si. Mer en belastning enn noe annet, men sex er jeg fortsatt glad i, så heldigvis for meg at jeg er fysisk attraktiv nok til å kunne forhandle meg frem til kun det uten å må ta helle henne på kjøpet.

Anonymous poster hash: 91efc...7d1

Whops.. noen som har hatt litt dårlige erfaringer her? :fnise:

Anonymous poster hash: 9f9b6...c59

• Liker 3
Skrevet

Samhold, trygghet, en å ta vare på, bli tatt vare på. En å skape familie med, dele gleder og sorger med, en å forandre seg sammen med, en som alltid vil mitt beste, gi og ta osv osv.. listen er lang.

Tiltredes. Samme her. Hilsen mann.

Anonymous poster hash: 14197...1e6

• Liker 3
Skrevet

:klo: Hva tror du egentlig? Anonymous poster hash: cb6b9...789

Se på svarene her da. Kjempedumt spm likevel? Spør ut av ren nysgjerrighet.

Skrevet

Har lest at menn faktisk har det mye bedre i forhold enn som single, men for kvinner så spillte det ikke så stor rolle (tror gruppen var fra 30-50år). Jeg tenker at det handler om menn gjerne for mye sosial stimulanse gjennom kjæresten og nettverket som par og har ferre nære venner. Dessuten er det en kjent sak at kvinner gjør mye mer husarbeid enn menn, så det er jo greit å ha noen steller for seg.

• Liker 2
Skrevet

...utenom det å ha en fast seksuell partner og det å ha noe fint å se på?

100% ærlig?

Nå er jo ikke jeg mann, men MENN får vel det samme ut av en kjæreste som det kvinner, vil jeg tippe. Jeg tviler på at MENN er så enkle at de bare vil ha en fast fitte å pule på, tror nok de vil ha dekket det samme behovet for nærhet, trygghet og følelser som oss kvinner, og tro det eller ei, menn ønsker en familie også etter hvert.

Gutter derimot, vil nok kanskje heller bare ha ei fast mus..

Anonymous poster hash: 4daf9...24a

• Liker 2
Skrevet

Ingenting. Og jeg er lei av at det skal være tabu å si det. Da jeg var yngre var det givende å ha en trengende jente som ga deg mer mening med tilværelsen, men med noen år på baken, litt modning, og egne ønsker så er kvinner dødvekt, selv om det kanskje er stygt å si. Mer en belastning enn noe annet, men sex er jeg fortsatt glad i, så heldigvis for meg at jeg er fysisk attraktiv nok til å kunne forhandle meg frem til kun det uten å må ta helle henne på kjøpet.

Anonymous poster hash: 91efc...7d1

Du er en byrde.

• Liker 1
Skrevet

Typisk menn, kan verken leve uten ELLER leve med kvinner! For det er jo noe galt i begge deler, leser jeg jo titt og ofte!

• Liker 1
Gjest Thai clinch
Skrevet (endret)

Kjæresten kultiverer meg. Ikke at hun har høyere utdannelse eller mer intelligent. Men hun siviliserer meg og gjør meg til et helere menneske. Det merker jeg når hun er bortreist....

Endret av Thai clinch
  • Liker 4
Skrevet

Typisk menn, kan verken leve uten ELLER leve med kvinner! For det er jo noe galt i begge deler, leser jeg jo titt og ofte!

Godt poeng.

• Liker 1
Skrevet

Det går da vitterlig begge veier.

Anonymous poster hash: 14197...1e6

• Liker 2
Skrevet

BS2a--LIQAAXz9Q.jpg

Anonymous poster hash: e250d...a52
  • Liker 2
Skrevet

Hm... jeg vil bo sammen med en bestevenn. Er kjæresten det så er jo ting nice.

Skrevet

Enig, sånn har vi det her også. Livet er herlig... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...