Gå til innhold

Mascara på bryllupsdagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle kanskje jobbet i markedsføringavdelingen til Kanebo, jeg...  ! :D

Takk for atter et godt tips. Hva skulle jeg gjort uten KG da dere...

Bra man er fornøyd med produkter. Selv har jeg fått skikkelig kick på Lipfinity, så jeg tror de skal lete lenge etter en bedre markedsfører for det produktet enn meg. Synes den er helt topp og leppene min blir alldeles ikke tørre heller. Har nå 2 uliek farger, og jeg kommer nok til å bruke denne titt og ofte!

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

lancome den hadde jeg på bryllups dagen den med extra volum gud jeg har aldri hat så god mascara før :) så den anbefaler jeg til alle :)

Skrevet

Hvis man bare bruker vann for å få av sminken, er det ikke rart at man sliter.... Man bør bruke sminkefjerner. Mascara og leppestift som skal holde lenge, og ikke renne sammen med tårer, SKAL jo sitte litt. De skal jo på en måte tåle vann...

Selv sover jeg aldri med sminke på. Renser og vasker hver kveld og hver morgen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis man bare bruker vann for å få av sminken, er det ikke rart at man sliter.... Man bør bruke sminkefjerner.

Men Kanebo°C skal faktisk tas av med vann en. :) Alt vann over 38 grader skal den gå av med, det er det som er så kjekt med den. Men når det gjelder annen sminke er jeg enog i at man selvsagt må bruke sminkefjerner.

Skrevet

Kanebo 38C bør absolutt prøves! :)

Skrevet

Jeg benyttet Max Factor Aqualash og den kostet 89,- på H&M, denne satt som et skudd. Hadde med to lommetrøkler og de ble fort brukt opp. De ble også svertet av øyenskygge og så ikke så pene ut etterpå :)

Skrevet

Jeg har ofte problemer med å få leppestiften til å feste seg på "innsiden" av leppene. Altså, den delen av det røde på leppene som syns når man åpner munnen, men ikke når den er igjen.

Noen som vet hva jeg snakker om, og om denne lipfinity vil feste seg der? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener og Lipfinityen fester seg der også den, den fester seg faktisk akkurat der du vil ha den. Bare la den tørke ordentlig før du begynner med noen store munn-bevegelser.

Skrevet

jeg kjøpte kanebo38grader etter at dette temaet ble tatt opp for noen måneder siden. er kjempefornøy med at den sitter UANSETT! Men jeg fikk beskjed om fra parfymeriet at man skulle ikke bruke vann som var særlig varmere enn 38 gr. heller. Altså mellom 37-40 grader, mente hun.

Men synes den er litt vanskelig å få på pent, så nå skal jeg prøve det tipset som 08juni02 skrev!

Skrevet

Heisan !

Jeg kan anbefale deg Dermanord`s Mascara. Definitly Black.

Selges i parfymerier, Goodebodiesbutikker o.l.

De har også egen nettbutikk. www.derma-norge.com

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...