Augustbrud02 Skrevet 11. juni 2002 #1 Skrevet 11. juni 2002 Jeg skal (selvsagt) sminke meg hos frisøren på selve dagen og hun bad meg kun kjøpe leppestift. Men jeg lure rpå, hvordan pleier mascaraene til frisørene å være? Har de noen som sitter skikkelig godt. Jeg kommer garantert til å felle en god del tårer og vet at med en litt dårlig mascara vil jeg ikke se ut etterhvert. Noen som har noen erfaring med dette eller bør jeg kjøpe min egen for sikkerhets skyld?
Mrs. B Skrevet 11. juni 2002 #2 Skrevet 11. juni 2002 Tror frisøren gjerne vil at du tar med din egen mascara og leppestift. På vår store dag brukte jeg Kanebo 38C. Den vil jeg anbefale! Den kan du både gråte og bade med uten at den sverter. Den er allikevel ikke "vannfast", man må fjerne den med vann på 38C eller mer. 12
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2002 Takk takk! Da skal jeg jammen investere i den gitt, den hørtes ut som noe for meg! Takk for hjelpen!
Mrs. B Skrevet 13. juni 2002 #6 Skrevet 13. juni 2002 Bare hyggelig! Håper du blir like fornøyd som meg! 12
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2002 Ja, dette med sminke er vanvittig vanskelig synes jeg. Men på dagen MÅ jeg ha noe som sitter. Leppestift er fortsatt et eget kapittel, men jeg får heller prøve meg litt frem. Men godt å høre litt anbefalinger så man vet hva som er bra og ikke!
Eivissa Skrevet 13. juni 2002 #8 Skrevet 13. juni 2002 Jeg lurte også på med dette med mascara. Min frisør tok å farget øyevippene mine hu. Hun sa at "nå kan du la tårene trille fritt uten at det renner". Jeg synes det var en kjempegod ide og ble veldig fornøyd. Kanskje en ide til dere andre også som er redde for at mascaraen skal renne?12
Bella* Skrevet 13. juni 2002 #9 Skrevet 13. juni 2002 Mascara gir de fleste av oss et litt mer åpent blikk, så jeg ville ikke latt være å bruke det på den store dagen. Også på foto vil øynene komme bedre til sin rett, med ett strøk mascara. Du kan imidlertid la være å påføre mascara på de nedre øyenvippene, da er du nesten garantert at du ikke blir sittende med svarte ringer under øynene.
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2002 Jeg har pleid å farge vipper og bryn innimellom, men det blir absolutt ikke det samme som å bruke mascara. Synes øynene blir mye tydeligere med mascara. Men nå har jeg kjøpt meg Kanebo 38°, så jeg håper denne holder like godt som det blir sagt. Skal prøve den i morgen og får heller prøve å presse frem noen tårer.
cream Skrevet 13. juni 2002 #11 Skrevet 13. juni 2002 Det var bra noen tok opp dette... Jeg MÅ ha en mascara som sitter i tykt og tynt for å si det sånn Er litt av en gråtekone, så det er noe av det viktigste for meg når jeg skal sminke meg. Tenkte faktisk på å farge de, men jeg tror jeg skal kjøpe meg den som er annbefalt her! Lykke til damer
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #12 Skrevet 13. juni 2002 Har ikke prøvd mascara'n til Kanebo, men etter å ha ha prøvd x-antall leppestifter, har jeg funnet ut at det er kun Kanebo Long Lasting leppestift som holder og holder og holder...trenger kun å ha på en gang!
Niso Skrevet 13. juni 2002 #13 Skrevet 13. juni 2002 Jeg kan anbefale Kanebo 38 mascara og MaxFactor LipFinity leppestift.
Augustbrud02 Skrevet 14. juni 2002 Forfatter #14 Skrevet 14. juni 2002 Etter å ha prøvd Lipfinity i går er jeg rett og slett overbevist om at dette er leppestiften for alle bruder. Den sitter som støpt og var behagelig å ha på. Merket faktisk ikke at den var på leppene, så jeg glemte nesten å ta den av før jeg la meg. I dag bruker jeg Kanebo°C, så jeg kan komme tilbake med mer fyldig rapport. Skal også bruke den i morgen i bryllup, og da får jeg virkelig testet om den tåler tårer også.
Anki1971 Skrevet 15. juni 2002 #15 Skrevet 15. juni 2002 Jeg hadde tenkt til å kjøpe Lipfinity leppestift, men ombestemte meg da jeg syns den var altfor "glinsete". Pluss at den er jo dønn umulig å få av igjen jo Så..jeg har kjøpt IsaDora leppestift i farge 60 (Cranberry) og lipliner også av merke IsaDora, nr 05 Chestnut red. Håper de er ålreit Så har jeg kjøpt Aqua lash mascara fra Max Factor. Noen som har prøvd den? Og neglelakk fra Maybelline (Express finish).. hvordan er den? Fargen på den er nr 11 - Perle marine.
scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 #16 Skrevet 15. juni 2002 Godt noen tok opp dette, det hadde jeg helt glemt ( susa sjøl). Jeg må ihvertfall ha en mascara som sitter for jeg sipper litt allerede nå, hvergang jeg får høre om tankene rundt tale til meg, og når jeg leser igjennom den talen jeg har skrevet til min kjære mann. Lurer på hvordan dette skal gå..................
Augustbrud02 Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #17 Skrevet 15. juni 2002 Jeg hadde tenkt til å kjøpe Lipfinity leppestift, men ombestemte meg da jeg syns den var altfor "glinsete". Pluss at den er jo dønn umulig å få av igjen jo Neida, den er faktisk kjempeenkel å få av igjen. Du må bare bruke en oljebasert sminkefjerner så går den av så lett som ingenting. Jeg synes også leppene ble veldig glinsete, men det er kun med en gang. Etter litt forsvinner litt av lipglossen og da blir ikke leppene sånn glinsete. Så jeg anbefaler den fortsatt jeg. (Burde vært med i reklame for deg jeg, så fornøyd som jeg er!)
Mrs. B Skrevet 15. juni 2002 #18 Skrevet 15. juni 2002 Augustbrud02: Hvordan har det gått med Kanebo 38C mascaraen da?! Jeg har vært ute og gått med den i regnværet i dag, og enda sitter den like fint. Jeg kommer nok til å bruke denne mascaren resten av min tid tenker jeg!
Augustbrud02 Skrevet 15. juni 2002 Forfatter #19 Skrevet 15. juni 2002 Augustbrud02: Hvordan har det gått med Kanebo 38C mascaraen da?! Jeg er superfornøyd allerede jeg, så jeg takker så masse for det knallgode tipset! I går var vi ute og gikk en tur, og til tross fro at jeg ble ganske varm i ansiktet satt mascaraen like godt på (lipfinityen også, som jeg holder på å prøve ut. Så sikkert komisk ut med ei som gikk tur i skogen med skikkelig sminke... ) Anbefaler virkelig Kanebo jeg også, og den blir nok en ny favoritt. Det eneste er at jeg synes den er litt vanskelig å få på uten at øyevippene skal klistre seg sånn sammen, men det er nok litt øvelse. Og har du noen tips til hvordan den er lett å få av? Slet nemlig litt med det i går, selvom jeg pøset på med varmt vann. Så tips tar jeg veldig gjerne i mot!
Mrs. B Skrevet 15. juni 2002 #20 Skrevet 15. juni 2002 Jeg pleier alltid å dusje mascaraen av om morgenen jeg! Da bare tar jeg ansiktet litt under vann også "drar" jeg den liksom av vippene. Veldig lettvint og greit. Det som er så fint med den også er at den går av i "biter" slik at man ikke får sånne grå striper nedover ansiktet når man tar den av! For å unngå at vippene klistrer seg sammen når man tar den på, så kan det hjelpe å kanskje tørke av den litt på et papir først, så blir det ikke så mye mascara på av gangen. Skulle kanskje jobbet i markedsføringavdelingen til Kanebo, jeg... ! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå