Gå til innhold

Finne en ny jente, uten at man har avsluttet det med nåværende jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan stiller dere her inne til det? Jeg har datet en jente i noen måneder nå. Har ikke diskutert om vi er eksklusive, men hun fortalte meg ganske tidlig at hun hadde kuttet alle andre potensielle typer. Jeg har derimot ikke sagt noe som helst, men har holdt meg til henne stort sett hele tiden (rotet med en annen rett etter vi møttes).

Vel, jeg tviler på at dette vil fungere. Vi har en del småkrangler og det er en del ting med henne som irriterer meg. Samtidig har vi veldig bra sex og har det kult i lag når vi ikke krangler. Så derfor har jeg avtalt å møte en annen jente neste uke for å ta en kaffe. Dette er en søt jente som jeg har vært litt interessert i en stund.

Jeg tenkte ikke si noe som helst til hun jeg datet først, for jeg vil gjerne fortsette å ha sex med henne. Før hylekoret tar helt av, jeg har aldri sagt at jeg er eksklusiv eller at jeg vil ha et forhold. Mener dere likevel at det jeg gjør er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har sagt hun er ekslusiv mtp deg, og har vel derfor sannsynligvis følelser for deg. At du kun er interessert i henne som en pulevenn, er en helt fair sak det, dersom du er mann nok til å fortelle henne det.

Det du driver med nå, er temmelig feigt, og du forsøker å gjemme deg bak "jeg har jo ikke sagt til henne at .. blabla". Hva du har sagt/ikke sagt, spiller liten rolle når atferden din er den til en kjæreste.

Du spiller ikke med åpne kort her, og det er svakt.

Som jeg sa til kvinnen her inne som var i en lignende situasjon: Jeg hadde selv aldri datet en person som holdt på med noen andre. Og om jeg hadde forelsket meg i en person som gikk bak min rygg med en annen, hadde jeg blitt meget såret og skuffet.

Synes det taler veldig negativt om en person, å ha elskere/kjærester/whatnot bag ryggen på en man innleder noe nytt med.

Tenk litt på disse jentenes følelser, og litt mindre på din egen kuk, så blir du brått en veldig mye mer allright kar. ;)

Anonymous poster hash: f4485...d30
  • Liker 20
Skrevet

Ja. Det er tydelig at du vil ha i pose og sekk. Hun har sagt til deg at hun ikke dater noen andre. Er greit at du ikke har sagt at du kun dater henne, men du har heller ikke sagt at du ikke gjør det. Synes det minste du kan gjøre er å være ærlig med henne om at du faktisk har tenkt til å gå ut med andre sånn at hun har mulighet til å velge om hun ønsker å fortsette med deg eller om hun heller vil finne en som investerer i henne slik hun tydeligvis gjør med deg.

Synes det er respektløst overfor den jente du eventuelt skal date også. At du har ei dame på gress bare for å få dyppa pikken din litt innimellom.

• Liker 7
Skrevet

Nei det er overhode ikke greit at du tar kontakt og holder på med en annen på sidelinjen. For det første må du finne ut om denne jenta du har holdt på med har følelser for deg, eller om dere er enig om at det ikke kommer til å utvikles til noe mer enn det som er nå, alt etter hva du ønsker selv.

Det å holde på å møte andre jenter når du holder på med en annen og har sex osv, synes jeg IKKE er greit!!!!! Om ikke hun du holder på med ønsker bare å være pulevenn og ikke bryr seg om du holder på med andre... men uansett, man går ikke bak ryggen slik.. og spesielt om du har ubeskyttet sex med henne du holder på med, da betyr det at hun har tillit til deg og stoler på at du holder deg til henne. Jeg blir ganske provosert når jeg leser det du har skrevet, men det er vel bare slik gutter tenker...

Anonymous poster hash: eb616...485
  • Liker 2
Skrevet

Det var da voldsomt. Det er snakk om en liten kaffe med en annen jente. Det er ikke som at jeg skal ha sex med henne.

Skrevet (endret)

Greit nok, kanskje? Hvis du innleder et forhold til hun andre også, synes jeg du burde begynne å tenke på å få frem at du ikke er eksklusiv. Du har vel ikke gjort noe galt akkurat, men man bør jo helst forsøke å unngå å såre folk hvis mulig, da.

Endret av Nok-en-bloggleser
  • Liker 1
Skrevet

Det var da voldsomt. Det er snakk om en liten kaffe med en annen jente. Det er ikke som at jeg skal ha sex med henne.

Jeg håper du klarer å være ærligere med deg selv og disse jentene du leker med, enn du er med oss.

Anonymous poster hash: f4485...d30

• Liker 3
Skrevet

Du VET hva som er riktig å gjøre, selv om du ønsker å gjøre noen annet. Stram deg opp og oppfør deg som en mann, avslutt det ene før du begynner på noe nytt. Å ikke si noe til henne du er sammen med, og når du vet hvordan hun betrakter deres forhold, er alt annet galt enn å gjøre det slutt på en skikkelig måte.

Dersom du var min kompis ville du fått grei beskjed om å oppføre på en skikkelig måte.

Skrevet

Hvordan stiller dere her inne til det? Jeg har datet en jente i noen måneder nå. Har ikke diskutert om vi er eksklusive, men hun fortalte meg ganske tidlig at hun hadde kuttet alle andre potensielle typer. Jeg har derimot ikke sagt noe som helst, men har holdt meg til henne stort sett hele tiden (rotet med en annen rett etter vi møttes).

Vel, jeg tviler på at dette vil fungere. Vi har en del småkrangler og det er en del ting med henne som irriterer meg. Samtidig har vi veldig bra sex og har det kult i lag når vi ikke krangler. Så derfor har jeg avtalt å møte en annen jente neste uke for å ta en kaffe. Dette er en søt jente som jeg har vært litt interessert i en stund.

Jeg tenkte ikke si noe som helst til hun jeg datet først, for jeg vil gjerne fortsette å ha sex med henne. Før hylekoret tar helt av, jeg har aldri sagt at jeg er eksklusiv eller at jeg vil ha et forhold. Mener dere likevel at det jeg gjør er galt?

Det dumme er at det ofte kommer tilbake og slår deg i trynet.

Hvis du fortsetter og møte begge to for å se, og ender kanskje opp med dem "nye". Hva da hun kanskje finner ut at du hadde sex med hun andre?

Anonymous poster hash: 5486d...b52

Skrevet

Hvis det bare er en liten kaffe med en annen dame, hvorfor ikke fortelle det? Eller enda bedre, ta med henne du dater.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

hmm Jeg er litt sånn ærlighet varer lengst jeg, og det høres ut som at hun jenta, selv om dere ikke har sagt at dere er eksklusive, ønsker å være nettopp det, så da syns jeg igrunnen du skal være ærlig. Og så må du tenke på hun nye jenta. Er ikke sikkert at hun ville sette pris på at du ennå holdt på med hun forrige samtidig som du holdt på med henne (om det nå skulle bli noe mellom dere to da).

Skrevet

Uansett!!! Når du holder på med noen, så går du ikke ut med andre jenter, og i tillegg innrømmer du jo at denne jenta synes du er søt og har vært interessert i en stund. gud...

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er jo en date da.. Og du er interessert i henne

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir ganske provosert når jeg leser det du har skrevet, men det er vel bare slik gutter tenker...

Anonymous poster hash: eb616...485

Ja muligens det er riktig. Det er sånn som umodne GUTTER kan tenkr og ikke MENN.... man blir ikke en mann pga alder, men pga måten man behandler andre. Du er i hvert fall ikke en mann.....

Skrevet

Jeg kan ikke se annet enn at dette innlegget er laget bare for å provosere, for jeg betviler sterkt at du kommer til å høre på noen andre enn de som er enige med deg på forhånd.

Skrevet

Greit nok, kanskje? Hvis du innleder et forhold til hun andre også, synes jeg du burde begynne å tenke på å få frem at du ikke er eksklusiv. Du har vel ikke gjort noe galt akkurat, men man bør jo helst forsøke å unngå å såre folk hvis mulig, da.

Jeg tenkte at hvis vi fant tonen og vi møtes flere ganger, så kan jeg si det til hun jeg holder på med nå. Men inntil noe mer skjer, mener jeg at dette er kun en uskyldig kaffe med en interessant jente.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg tenkte at hvis vi fant tonen og vi møtes flere ganger, så kan jeg si det til hun jeg holder på med nå. Men inntil noe mer skjer, mener jeg at dette er kun en uskyldig kaffe med en interessant jente.

men kjære deg ts, om du ikke lenger er interessert i noe med hun første hvorfor ikke bare avslutte? Er det farlig å ikke være med noen i mellomtiden inntil man treffer en ny? Er ikke fint å overlappe

• Liker 1
Skrevet

men kjære deg ts, om du ikke lenger er interessert i noe med hun første hvorfor ikke bare avslutte? Er det farlig å ikke være med noen i mellomtiden inntil man treffer en ny? Er ikke fint å overlappe

Jeg har vel ikke gitt hun første helt opp og sexen er veldig bra. Så hvorfor gi opp noe inntil jeg har noe annet på plass? Jeg er jo ikke utro.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har vel ikke gitt hun første helt opp og sexen er veldig bra. Så hvorfor gi opp noe inntil jeg har noe annet på plass? Jeg er jo ikke utro.

men om det BARE er sexen som er bra så er vel ikke det nok. Du dør ikke av å ikke ha sex en liten stund. Ingen jenter liker å bli brukt bare til å dekke en gutts seksuelle behov.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje greit nok, det er jo du selv som kjenner til situasjonen. Det viktigste er som sagt å unngå å såre noen unødvendig. Hvis du tror hun første er dødelig forelska, bør du nok ikke ta så mange kaffedater før du hinter om at du ikke er eksklusiv.

Som et perspektiv: I USA er det jo helt vanlig å date flere parallelt, og det blir ikke sett på som umoralsk å gjøre det inntil man har sagt at man er eksklusiv, og det selv om datingen inkluderer sex.

Men nå har jo hun pulevenninna di sagt at hun er eksklusiv med deg, da, og det er vel gjerne ment som et hint om at du skal si det samme (= hun har følelser for deg)? Har ikke sansen for å såre andre selv om sexen er god.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...