xxhmj Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hei. Har vært prøvere i et og halvt år, men til slutt så mistet vi bare lysta til å prøve fordi det ikke skjedde noe og hadde ikke noe samleie på 3-4 uker. Nå som vi hadde det har jeg hatt småblødninger, kommer bare litt innimellom og jeg har så vondt i i hofta/nederste del av magen (Begge sider) .. Noen ganger stråler det nedover låra. Er det noe jeg burde vite når dette skjer? Jeg klarer ikke å holde styr på når jeg har eggløsning. Fordi jeg har ikke fast dato som mensen kommer. Jeg gikk fra den 28 hver mnd. Og nå har jeg gått over en mnd, så nå er jeg på den 8 mnd. Det begynner å bli utrolig plagsomt, fordi jeg forventer mens da, også plutselig så får jeg det 3-6 dager tidligere enn ventet. Har alltid vært vant til at det kommer en dag for tidlig, men ikke så lenge. Jeg har hatt eggløsning før, da hadde jeg mensen smerter. Men nå er det litt andre smerter. Er det noen som vet hva man kan gjøre for å hjelpe til med å bli gravid? Hvilke metoder og ting man kan gjøre? For som folk har sagt til meg, så har man ikke eggløsning før man legger merke til det selv og har ikke eggløsning hver mnd? (på de fleste) . Det er noe jeg har hørt. Men ikke vet jeg.
Athene Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Ta kontakt med legen for henvisning videre. Etter 1,5 år med prøving behøver dere nok hjelp for å få det til
xxhmj Skrevet 16. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2013 Ta kontakt med legen for henvisning videre. Etter 1,5 år med prøving behøver dere nok hjelp for å få det til Tenkte på det. Men jeg sliter med hjerterytme forstyrrelser. Så jeg venter litt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå