AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 I en opphetet diskusjon i går, angående noe sjalusigreier fra min side, mente samboeren min at jeg mildt sagt var syk i hodet som reagert på en filleting. Jeg tar meg selvsagt nær av dette, og mener at mye av sjalusien har han skapt gjennom tiden. (Dog er jeg alltid noe sjalu i mine forhold). I starten var vi bare pulevenner, han var ikke klar for forhold. Han fortalte mye om venninnene sine; at de hadde en flørten tone, snakket om sex, hadde vært naken sammen, hun ene tok han med på tilstelninger som følge i single perioder, fortalte også ting som tilsa at utseende deres var påtagende vakkert. Jeg begynte å snoke på FB`en hans og såg at alt dette stemte: venninnene var vakre, han flørtet med dem over en lav sko, var flørten generelt etc etc. Jeg så han hadde kontakt med andre han hadde datet, og ofte skjulte han kontakt (slettet mld). Og hånd i hanske med at han holdt meg litt på gress (1 års tid) før han i det hele tatt ville snakke om kjæresteri, ble jeg dødssjalu i dette forholdet..og det har fortsatt. Jeg klarer ikke å stole på han. Rart? Anonymous poster hash: 8157b...d53
Gjest Mupsi Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Nei synes ikke det er rart du er sjalu egentlig. Men det virker som om han kanskje ikke er helt ferdig med å bare Være pulevenner?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Vel, ikke smart å bli ilag med sin knallkompis, sånn egentlig.
Gjest Meg Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Uff, vær så snill, ikke kast bort tiden din på en sånn dritt.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Jeg klarer ikke å stole på han. Rart? Anonymous poster hash: 8157b...d53 Det som er rart er vel hvorfor du ble sammen med han? Anonymous poster hash: 25bb5...95e 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Skjønner ikke at du har holdt ut så lenge? Regner med du føler deg ganske ydmyket og skamfull over hvordan du har blitt behandlet. Bare husk at du har ikke noe å bevise for noen. Det finnes noen andre du kan ha din happily ever after med, noen som behandler deg bra fra første stund. Gni heller det opp i trynet på han og andre mindre hyggelige mennesker i livet ditt Anonymous poster hash: 52188...fae
Adhara Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Mvh Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå