Maribel Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg liker det. Det gjør at jeg føler meg mer selvsikker og sexy. Hva er dere erfaringer? 1
Lady Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Har aldri brukt det, men synes det er fint at det finnes.
Gjest Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Jeg liker det. Det gjør at jeg føler meg mer selvsikker og sexy. Hva er dere erfaringer? Jeg liker det ikke. I motsetning til deg, så føler jeg meg usexy og det er lite komfortabelt å gå med. 2
amylee Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 For noen år tilbake var jeg helt avghengi av en type hold in "drakt".. Men jeg la den fra meg til slutt, var litt flaut om jeg tilfeldigvis skulle kle av meg med andre i rommet.. Pluss at det var helt forjævelig når jeg skulle på do..
Maribel Skrevet 16. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2013 Jeg liker det ikke. I motsetning til deg, så føler jeg meg usexy og det er lite komfortabelt å gå med. Men trenger du det? Hvis du er 100% fornøyd med din figur forstår jeg deg. Ellers må du bare prøve.
Gjest Guilty Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Nei, jeg liker ikke å bruke det men bruker hold in strømpebukser eller lignende under trange kjoler.
Hulderen Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Det er fint med hold-inn under en selskapskjole. Men til daglig orker jeg ikke, det blir for ubehagelig.
Maribel Skrevet 16. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2013 Jeg har dessverre en liten rumpa og litt mage. Det jeg liker når jeg har den på meg er at jeg får litt større rumpa og en flat mage. I tillegg trener jeg disse delene. Jeg tar det som en behandling. Jeg begynte for 1 år siden og det har gitt meg motivasjon til å trene mer og velge et bedre kosthold. Den strammer så godt at den i tillegg har formet faktisk min figur.
Antlers Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Nei. Jeg blir småkvalm og får vondt i magen om noe strammer for mye. Går til og med opp to størrelser når jeg kjøper strømpebukser, bare for være sikker på å slippe ubehag. Jeg satser heller på kroppsnære plagg i litt tykkere stoff. Det virker slankende, uten at det klemmer så mye at det blir ukomfortabelt. Er magen oppblåst så ser man at magen er oppblåst, liksom, men man ser allikevel slankere ut enn man gjør i løstsittende plagg og/eller tynt stoff. 1
Maribel Skrevet 16. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2013 Det er fint med hold-inn under en selskapskjole. Men til daglig orker jeg ikke, det blir for ubehagelig. Ja det er litt ubehagelig. Men det er bare å venne seg til. Jeg bruker den fra mandag til fredag. Og helgene tar jeg pause.
FantasDick Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Jeg synes det er helt ok med f.eks hold-in strømpebukser, men jeg kan ikke akkurat si at jeg liker det. Jeg har så å si ingenting å holde inn så det kan ha noe med saken å gjøre - får ingen effekt.
Gjest Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 (endret) Men trenger du det? Hvis du er 100% fornøyd med din figur forstår jeg deg. Ellers må du bare prøve. Nei, jeg er nok ikke 100% fornøyd med figuren, men jeg føler ikke forskjellen er så himla stor. Det holder jo magen inne ganske bra, så det må bli det eneste. Men er jo også det som gjør det så ukomfortabelt.. Jeg føler ikke jeg går i såå stramme kjoler at det er nødvendig. Endret 23. september 2013 av Calavi
Maribel Skrevet 16. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2013 Har dere ikke hørt at det anbefales å bruke et hold in plagg etter fødsel? Det er for at huden skal trekke seg pen tilbake. Jeg tror at det funker. Jeg har brukt det etter jeg fikk mine barn. Jeg har gått ned i vekt og trener litt hverdag hjemme. Jeg bruker den fortsatt og det funker.
Maribel Skrevet 16. september 2013 Forfatter #15 Skrevet 16. september 2013 (endret) Og hvis det er laget av et godt materiale kan til og med hjelpe deg å korrigere kroppsholdningen din. http://bonitafigur.blogg.no/1327402499_korrigere_holdningen_.html Endret 17. september 2013 av Maribel
Gjest Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 Har dere ikke hørt at det anbefales å bruke et hold in plagg etter fødsel? Det er for at huden skal trekke seg pen tilbake. Jeg tror at det funker. Jeg har brukt det etter jeg fikk mine barn. Jeg har gått ned i vekt og trener litt hverdag hjemme. Jeg bruker den fortsatt og det funker. Har aldri hørt om det, men nå har jeg heller aldri født, så er ikke helt oppdatert på den fronten om jeg skal være ærlig
Wonders Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 nei det bare ruller ned Korsett er noe helt annet, og former seg til kroppen min.
Maribel Skrevet 16. september 2013 Forfatter #18 Skrevet 16. september 2013 nei det bare ruller ned Korsett er noe helt annet, og former seg til kroppen min. Ja det finnes korsetter men de har spiler som gnager litt og det er selvfølgelig ubehagelig. Men det finnes også en annen type hold in som har ingen spiler og har stropper som gjør at den ikke ruller seg ned. Så jeg elsker hold in undertøy! :-)
Wonders Skrevet 17. september 2013 #19 Skrevet 17. september 2013 Ja det finnes korsetter men de har spiler som gnager litt og det er selvfølgelig ubehagelig. Men det finnes også en annen type hold in som har ingen spiler og har stropper som gjør at den ikke ruller seg ned. Så jeg elsker hold in undertøy! :-) Jeg har slike fra Lindex, og etter en 5 minutter så klyper den meg under der jeg naturlig går litt inn i livet...Den legger seg liksom som en hard tykk fold. Jeg synes det er smertefullt på likhet med gnagsår... Den holder inn pitte litt, men det har sin pris.
Maribel Skrevet 17. september 2013 Forfatter #20 Skrevet 17. september 2013 (endret) Jeg har slike fra Lindex, og etter en 5 minutter så klyper den meg under der jeg naturlig går litt inn i livet...Den legger seg liksom som en hard tykk fold. Jeg synes det er smertefullt på likhet med gnagsår... Den holder inn pitte litt, men det har sin pris. Jeg har denne og flere andre modeller jeg kjøpte fra en nettbutikk som selger bare hold-inn plagg og er veldig fornøyd. Og den holder inn ikke bare pitte litt, veeldig og jeg elsker den :-). Jeg bruker den ofte som en slags waist training og selvfølgelig når jeg vil ha på meg noe som viser mine former :-). http://hold-inn.no/index.php/catalog/product/gallery/id/24/image/50/ Endret 17. september 2013 av Maribel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå