spørsmålstegnet Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg tittet på Åndenes makt igår. Der ble det sagt at hvis noen individer er borti noe så vil alltid energien sitte igjen i gjenstanden. Dette synes jeg er interesant i forbinelse med en oppgave jeg skriver. Dessverre har jeg lite oversikt over hvor man kan lese om akkurat dette emne. Har noen noe litteraturtips, og kan noen forklare meg litt nærmere omkring dette?
Silfen Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 http://www.mesacreativearts.com/html/sensing_energy.html
Gjest navnelapp Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Jeg tittet på Åndenes makt igår. Der ble det sagt at hvis noen individer er borti noe så vil alltid energien sitte igjen i gjenstanden. Dette synes jeg er interesant i forbinelse med en oppgave jeg skriver. Dessverre har jeg lite oversikt over hvor man kan lese om akkurat dette emne. Har noen noe litteraturtips, og kan noen forklare meg litt nærmere omkring dette? Kvar skal du levere inn denne oppgåva?
Gjest BabyBlue Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Tja. Innen det alternativet er det liksom almenn kjent at man skal "rense" den nye pendelen sin før man tar det i bruk, hvis ikke kan energi fra andre personer forstyrre og gjøre at man ikke får korrekt avlesning av det man vil vite. Har ikke satt meg så veldig inn i dette, men det med energier og sånt er visstnok veldig viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå