Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror pinadø jeg har eggløsning, eller at jeg kommer til å få det ganske snart. CB digital eggløsningstest viste smilefjes for første gang på et halvt år (har ikke testet lenger enn det) og det er halvannet år siden jeg tok min siste p-pille.

Men kan jeg stole på CB digital?
Er det noen som har fått "falskt smilefjes"? Jeg tok ut testpinnen og strekene var helt like, men pinnene har ligget en stund og jeg har kastet emballasjen, er det en mulighet for at de har gått ut på dato og dermed viser feil?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Datoen har ingenting å si.

Men det hender man får falsk positiv fordi kroppen forsøker å få til eggløsning uten å klare det. Jeg opplevde det stadig vekk da jeg slet med syklusforstyrrelser. Selv har jeg lært meg å stole mer på temping enn eggløsningstester.

Endret av Athene
Skrevet

Hvor stor sannsynlighet vil du tro det er for at det er tilfelle da?

Skrevet

Hvor stor sannsynlighet vil du tro det er for at det er tilfelle da?

Det er helt umulig å si.... Men i og med at du er uregelmessig er det ofte det som skjer.

Skrevet

Får man eggløsningsslim selv om det ikke er ordentlig eggløsning?

Og evt andre eggløsningssymptomer?

Skrevet

Får man eggløsningsslim selv om det ikke er ordentlig eggløsning?

Og evt andre eggløsningssymptomer?

Ja, hormonene jobber og kroppen reagerer deretter. Den eneste forskjellen hos meg er at jeg ikke har de samme smertene og stikkningene, og at Temperaturen blir lavere igjen etter 3-4 dager og varierer mye gjennom lutealfasen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...