AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hvorfor bruker kvinner dette begrepet kun i forbindelser der han ikke gjør som hun vil eller noe annet enn hva hun forventer og krever fra han? Har aldri hørt eller sett kvinner bruke dette begrepet om menn de vil ha, eller andre indikasjoner på at det ligger noe positivt og beundringsverdig i begrepet. Kun som hersketeknikk for å mobbe den enkelte mannen til å føye seg etter hennes interesser. Hvorfor er dere så usmakelige og utspekulerte? Anonymous poster hash: 94525...3c1
Cathrine88 Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Jeg har sett det bli brukt av utallige damer for å beskrive menn de vil ha. Og av menn, for å beskrive hvor mye bedre de er enn menn som ikke ser ut som eller oppfører seg slik som de selv gjør. 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Jeg har sett det bli brukt av utallige damer for å beskrive menn de vil ha. Og av menn, for å beskrive hvor mye bedre de er enn menn som ikke ser ut som eller oppfører seg slik som de selv gjør. Ok. Men du må innrømme at dere kvinnfolk er ganske manipulerende.Anonymous poster hash: 94525...3c1
Cuckold Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Dette er jo på nivå med voksne som sier til barn at de er barnslige hvis de ikke gjør akkurat som den voksne vil. Menn som lar seg påvirke av den slags knep er i hvert fall ikke ekte menn.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Jeg har kun hørt det brukt som uttrykk for hva kvinner vil ha. At en "ekte mann" er ansvarlig, voksen osv. Har aldri brukt det som hersketeknikk eller hørt noen gjøre det. Virker som om du nettopp er blitt såret, men det betyr da ikke at alle kvinner er "usmakelige og utspekulerte". Virker som om alle menn som for øyeblikket hater kvinner tar til KG for å lage en tråd... Anonymous poster hash: ef0a4...bd2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Dette er jo på nivå med voksne som sier til barn at de er barnslige hvis de ikke gjør akkurat som den voksne vil. Menn som lar seg påvirke av den slags knep er i hvert fall ikke ekte menn. Det er jo bare å observere rundt om kring. Overvektige kvinner som kaller men som foretrekker tynne og slanke kvinner for gutter osv. Kvinner som nevner at de er glad for å ha en ekte mann som ikke føler seg truet av kvinner når en annen mann informerer om urettferdigheter i feminismen og all diskrimineringen som er mot menn. Disse kvinnfolka er direkte kvalme.Anonymous poster hash: 94525...3c1 1
Cathrine88 Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Ok. Men du må innrømme at dere kvinnfolk er ganske manipulerende.Anonymous poster hash: 94525...3c1 Hvorfor skal jeg ta ansvar for noe andre kvinner har gjort mot deg? 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Ekte menn bryr seg ikke om hva damer synes om dem.
Cuckold Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Det er jo bare å observere rundt om kring. Overvektige kvinner som kaller men som foretrekker tynne og slanke kvinner for gutter osv. Kvinner som nevner at de er glad for å ha en ekte mann som ikke føler seg truet av kvinner når en annen mann informerer om urettferdigheter i feminismen og all diskrimineringen som er mot menn. Disse kvinnfolka er direkte kvalme.Anonymous poster hash: 94525...3c1 Ja, det er fint at du gjennomskuer slike knep, men forhåpentligvis er det ikke så altfor mange menn som lar kvinner styre seg ved å tilpasse seg slike utsagn.
Cathrine88 Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Etter min mening er det et tåpelig uttrykk. Er du mann, så er du en ekte mann. Alle de (og det er mange) som påstår at kvinner ikke er 'ekte kvinner' fordi de ikke har et bestemt utseende eller oppfører seg på en bestemt måte er selvsagt like tåpelige. 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 I min erfaring har gjerne definisjonen blitt brukt på menn som mange kvinner finner attraktive, gjerne med klassiske maskuline trekk og egenskaper som f. eks høy, mørk, muskuløs, har bra karriere, sosialt midpunkt etc. Alle menn som ikke har flere av disse egenskapene faller gjerne også utenfor. Men det er bare å overse, for å sette merkelapp på folk man ikke liker er en av de mest kjente hersketeknikkene. Anonymous poster hash: f99e3...fd4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #13 Skrevet 16. september 2013 Hvorfor skal jeg ta ansvar for noe andre kvinner har gjort mot deg? Der begynner manipuleringa ja. Har ikke påstått at kvinner har gjort meg noe, og jeg ga deg heller ikke skylden for noe. Så her forsøker du å få meg til å se ut som en "mann" kvinner utnytter og samtidig bebreider andre for det, så i et forsøk på å lure deg unna demonstrerte du påstanden min fabelaktig. Tusen takk.Anonymous poster hash: 94525...3c1 1
Botch Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 Der begynner manipuleringa ja. Har ikke påstått at kvinner har gjort meg noe, og jeg ga deg heller ikke skylden for noe. Så her forsøker du å få meg til å se ut som en "mann" kvinner utnytter og samtidig bebreider andre for det, så i et forsøk på å lure deg unna demonstrerte du påstanden min fabelaktig. Tusen takk.Anonymous poster hash: 94525...3c1 Du kan jo slutte å skrive «dere kvinnfolk» så unngå du kanskje noen misforståelser. Noen kan jo tro at du er et bittert individ. 4
Cathrine88 Skrevet 16. september 2013 #15 Skrevet 16. september 2013 Der begynner manipuleringa ja. Har ikke påstått at kvinner har gjort meg noe, og jeg ga deg heller ikke skylden for noe. Så her forsøker du å få meg til å se ut som en "mann" kvinner utnytter og samtidig bebreider andre for det, så i et forsøk på å lure deg unna demonstrerte du påstanden min fabelaktig. Tusen takk.Anonymous poster hash: 94525...3c1 Hvorfor er dere så usmakelige og utspekulerte?Anonymous poster hash: 94525...3c1 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 Tynt, veldig tynt.Anonymous poster hash: 94525...3c1
Petra75 Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 Der begynner manipuleringa ja. Har ikke påstått at kvinner har gjort meg noe, og jeg ga deg heller ikke skylden for noe. Så her forsøker du å få meg til å se ut som en "mann" kvinner utnytter og samtidig bebreider andre for det, så i et forsøk på å lure deg unna demonstrerte du påstanden min fabelaktig. Tusen takk.Anonymous poster hash: 94525...3c1 Her skal du se hersketeknikk: Lille venn, før du begir deg ut i et diskusjonsforum bør du lære deg å diskutere. (Når du skriver "Dere kvinnfolk" i et tilsvar til et kvinnfolk, ligger det implisitt at objektet for tilsvaret står ansvarlig for det andre av hennes kjønn måtte finne på) 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Ikke mat trollet... Anonymous poster hash: ef0a4...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå