Gå til innhold

I permisjon uten et nettverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man da? Hvordan skal foreldre komme i kontakt med andre så barnet kan omgås andre barn? Babysang er eneste tilbud her vi bor. Hva annet kan man gjøre for å sosialisere? Gutten er 11 md.

Anonymous poster hash: 3fa64...eae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett opp en lapp på nærbutikken der du bor om at du vil møte andre i samme situasjon. Dere kan feks. Dra på en diner/cafe, babykino, lekeland, badeland

Gjest Magdalene
Skrevet

Hør på Helsestasjonen, om de ikke vil hjelpe deg å komme i kontakt med andre småbarnsmødre.

Skrevet

Er det ikke en trillegruppe eller noe sånt der du bor da? Eventuelt kan du faktisk ta initiativ til å starte en selv? :)

Skrevet

Hvor er du fra? :-)

Anonymous poster hash: 91437...69a
Skrevet

Begynner ikke barnet i barnehage?...

Anonymous poster hash: b1733...c06

Skrevet (endret)

Facebook om du er der :)

Jeg har iallefall blitt kjent med flere andre gravide med termin ca samtidig som meg igjennom ei facebookgruppe for gravide i min kommune. Vi møtes en gang i uken på cafe og nå som babyene begynner å bli født då skal vi etterhvert begynne å møtes hjemme hos hverandre, da de fleste av oss er førstegangsfødende og ikke helt komfortabel med amming på cafe ol. Det er en fast gjeng men ingen krav til oppmøte, eller oppvarting av kake eller annet når vi skal møtes hjemme. Vi har også snakket om trilleturer ol. Vi snakker en del om baby og graviditet men også alt mulig annet.

Jeg har et lite nettverk her og kjente ingen gravide her før jeg traff disse og angrer ikke på at jeg møtte de ;) Du har jo født men sjekk om det er ei gr på facebook for foreldre med små barn.

Endret av Yesterday

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...