Gå til innhold

Regntrekk til Emmaljunga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil virkelig anbefale teutonia sitt!

Ja, sitter å ser på det nå. Det ser mye bedre ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du setter det på riktig? Jeg har den gamle versjonen, og ja, den er litt stor, men har aldri hatt problem av noe slag. Verken i vind, snø eller regn. Sitter perfekt :)

Anonymous poster hash: 305f5...ac7

Skrevet

Men regntrekket passer nok best dersom du bruker fotbeskyttelsen (?) i tillegg. Altså det trekket som beskytter føttene/beina på barnet.

Skrevet

Er du sikker på at du setter det på riktig? Jeg har den gamle versjonen, og ja, den er litt stor, men har aldri hatt problem av noe slag. Verken i vind, snø eller regn. Sitter perfekt :)

Jeg har samme erfaring som ts, når det blåser blir trekket kjempesvært, som et seil! Blåser og regner inn på ungen, med og uten fottrekk. Dekker heller ikke den "flappen" foran på kalesjen, derfor synes jeg teutonia sitt er så genialt med den vindskjermen. Samtidig er det ikke hermetisk lukket slik en del av de blanke trekkene virker.

Skrevet

Jeg tror jeg setter det på riktig. Det passet nok litt bedre på badeland, men ikke godt nok. Kan hende det vil kunne sitte litt bedre når baby blir litt større og jeg snur sittedelen så hun sitter vendt fremover, da jeg da også kan tre håndtaket på vognen inni, men det bør passe i alle varianter av vognens mulige funksjoner synes jeg da...

Skrevet

Badeland faktisk...damn you autocorrect... BAGDELEN skulle det stå...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...