Søster K Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Hvilket regntrekk passer best til Emmaljunga sports/sittedel? Det som følger med vognen passer jo ikke....(elendige møkkavogn...)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Hvordan passer det ikke da? Anonymous poster hash: 43200...b5c
Søster K Skrevet 16. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2013 Det er altfor stort, så regnet kommer inn overalt. Hvis det er vind så står regntrekket ut som en fallskjerm rundt hele vognen og slipper inn enda mer vann. Også er det dårlig kvalitet i tillegg.. Ikke fornøyd med andre ord
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Det er kommet et nytt regntrekk til Emmajungavogner som passer mye bedre! Kostet rundt 400,- kr, og sitter som støpt. Anonymous poster hash: c5d67...177
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Jeg var også veldig misfornøyd med regntrekket som fulgte med emmaljungaen. Sjekk ut teutonia, det har en kjekk gjennomsiktig skjerm slik at det ikke regner inn, og sitter strammere på. Jeg har brukt det til både bag- og sportsdel. Ligner på dette: http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.mobile/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/453917/SubProducts/569779&Locale=no_NOAnonymous poster hash: db150...593
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Vi fikk tak i det nye regntrekket, kjempefornøyd med det. Helt forferdelig dårlig regntrekk på 2009-modellen. Som et stort, formløst telt. Jeg hadde med hårstrikk og klesklyper som jeg strammet det litt med, men den nye modellen (2012 sikkert) er altså mye finere. Tykkere stoff, solig, formsydd og ikke så slarkete. Anonymous poster hash: 1b003...a58
Severus Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Tullsa sine er også bra, stortsett alle barneutstyr butikker har dem. Simo og Brio sine er også bra.
Gjest Little princess Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Det er altfor stort, så regnet kommer inn overalt. Hvis det er vind så står regntrekket ut som en fallskjerm rundt hele vognen og slipper inn enda mer vann. Også er det dårlig kvalitet i tillegg.. Ikke fornøyd med andre ord Jeg tenkte akkurat samme tanken i dag! Var ute å gikk tur med mini og det regnet inn på Voksiposen hennes fordi trekket er så åpent og når det blåste så blåste trekket opp til dobbel størrelse omtrent. Ufattelig dårlig passform! Man skulle jo ikke tro at trekket var laget til vogna akkurat..
Adrianne Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Helt enig i at de gamle trekkene er ubrukelige! Jeg har en City cross 2010-modell, og bruker et trekk fra Simo. I tillegg til at de er alt for store, så morknet strekkene på Emmaljungatrekket, så nå sitter det i alle fall ikke fast rundt vogna
Severus Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Helt enig i at de gamle trekkene er ubrukelige! Jeg har en City cross 2010-modell, og bruker et trekk fra Simo. I tillegg til at de er alt for store, så morknet strekkene på Emmaljungatrekket, så nå sitter det i alle fall ikke fast rundt vogna Jeg har et Tullsa trekk fra 1997, å der er strekket like fint. Glidelåsen er ødelagt, så jeg kjøpte nytt fra samme produsent
Søster K Skrevet 16. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2013 Vi fikk tak i det nye regntrekket, kjempefornøyd med det. Helt forferdelig dårlig regntrekk på 2009-modellen. Som et stort, formløst telt. Jeg hadde med hårstrikk og klesklyper som jeg strammet det litt med, men den nye modellen (2012 sikkert) er altså mye finere. Tykkere stoff, solig, formsydd og ikke så slarkete. Anonymous poster hash: 1b003...a58 [/ Jeg har 2012-vogn, så regner med at jeg da har det nye? Synes nå ikke det er noe å skryte av...kan hende jeg har det gamle likevel da..hmm..så rart
Severus Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Jeg har 2012-vogn, så regner med at jeg da har det nye? Synes nå ikke det er noe å skryte av...kan hende jeg har det gamle likevel da..hmm..så rart http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Sol__&_regnsbeskyttelse/Regntrekk_eksklusive_nylon-1758.html Jeg tror hun prater om dette, men det kan jo være at det kom nytt i 2013 med vogna.
Søster K Skrevet 16. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2013 Jeg tenkte akkurat samme tanken i dag! Var ute å gikk tur med mini og det regnet inn på Voksiposen hennes fordi trekket er så åpent og når det blåste så blåste trekket opp til dobbel størrelse omtrent. Ufattelig dårlig passform! Man skulle jo ikke tro at trekket var laget til vogna akkurat.. Hehe, ja det toppa seg for meg også idag. Vinden blåste opp regntrekket så jeg og baby tok opp hele fortauet i bredden. I tillegg til å sprute ned tilfeldig forbipasserende i det vinden tok tak trekket...hehe
Søster K Skrevet 16. september 2013 Forfatter #14 Skrevet 16. september 2013 http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Sol__&_regnsbeskyttelse/Regntrekk_eksklusive_nylon-1758.html Jeg tror hun prater om dette, men det kan jo være at det kom nytt i 2013 med vogna. Rimelig sikker på at det er det jeg har, og det passer altså ikke til vogna. Ser greit ut når det ikke blåser, men det blir betraktelig større når det blåses opp...
Søster K Skrevet 16. september 2013 Forfatter #15 Skrevet 16. september 2013 Skal sjekke ut litt forskjellig nå. Tullsa har jeg aldri hørt om, så dette må finnes ut av... Takk for mange gode tips!
Severus Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 Rimelig sikker på at det er det jeg har, og det passer altså ikke til vogna. Ser greit ut når det ikke blåser, men det blir betraktelig større når det blåses opp... http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Sol__&_regnsbeskyttelse/Regntrekk_nylon-607.html Her er det andre
Søster K Skrevet 16. september 2013 Forfatter #17 Skrevet 16. september 2013 http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Sol__&_regnsbeskyttelse/Regntrekk_nylon-607.html Her er det andre Det er det første du viste meg jeg har. Da er det det nye jeg har da?
Severus Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Det er det første du viste meg jeg har. Da er det det nye jeg har da? Ja, det som det vil jeg tro. Jeg har ikke peiling på deres egne trekk, men det trekk nr 2 fulgte med før.
Søster K Skrevet 16. september 2013 Forfatter #19 Skrevet 16. september 2013 Ok, tror jeg må starte en egen sutretråd om hvor skuffa jeg er over Emmaljunga..hehe
piapetrine Skrevet 16. september 2013 #20 Skrevet 16. september 2013 Vil virkelig anbefale teutonia sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå