Gå til innhold

Eksklusive takkekort. Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De normale nettsidene med foto-fremkallinger og takkekort-tjenester, så er takkekortene for blanke og ser for enkle og billige ut. Med noen harry-design.

Jeg er ikke normalt overfladisk av meg, men når det kommer til takkekort rundt bryllup ønsker jeg et takkekort som ikke ser ut som det ikke er gjort omtanke med.

Fotografene har ofte en egen takkekort-type som ser bra ut, men de fotografene jeg har vært i kontakt med tilbyr kun dette alternativet om de er fotografen. Det er så synd, selvsagt skjønner jeg tanken bak, men det skaper litt problemer for oss.

Tips? :)

Anonymous poster hash: 8b970...871
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at denne bloggeren laget personlige kort på bestilling, men hun har slettet bloggen så jeg aner ikke om hun fortsatt holder på med det. Jeg googlet og fant ut at hun faktisk har en eplabutikk, du kan jo spørre henne der.

http://epla.no/shops/moffelitensverden/

Anonymous poster hash: b64c5...53e
Skrevet

Kan jo få noen til å designe takkekortet for deg å få et printen på sikkelig fotopapir

Skrevet

Optimalprint synes jeg hadde mange fine, så det ble bestilt takkekortene våre derfra..

Skrevet

Kortshop.no har masse fine kort :-)

Anonymous poster hash: 9dd27...c54

Skrevet

Optimalprint synes jeg hadde mange fine, så det ble bestilt takkekortene våre derfra..

signerer!!!

Anonymous poster hash: 66dcd...223

Skrevet

Stikkordet her er malen, hvis man ikke bruker malen til Japan Photo osv så får du kort i fin, matt kvalitet. Hvis du dropper økonomipapir vel og merke.

Kortshop osv lager kort i bra kvalitet, men selve bildekvaliteten er samme som man får hos fotokjedene.

Så du kan kjøpe kort hos Panduro eller bokhandel e.l. så kan du printe bilder hvor som helst(nesten)så får du omtrent det samme som hos Kortshop.

Allkopi og andre trykkerier lager nok de beste og de dyreste takkekortene.

Hva med fotografen dere har brukt, har ikke han/hun noen forslag?

• 2 uker senere...
Skrevet

bryllupsbutikken har bedre kvalitet en de fra kortshop syntes jeg.

Anonymous poster hash: 5bcc0...f75
Skrevet

Jeg skal lage takkekort selv, rett og slett fordi jeg etter mange timer med leting ikke har funnet noe jeg liker.

Mulig jeg er sær, men jeg synes selve fotoet ser finest ut i blankt fotopapir, samtidig som jeg liker tykt ruglete papir til selve kortet. De gode, gamle brettede kortene som man puttet et bilde inni, rett og slett.

Så jeg skal bestille sammenbrettbare kort med "bilderamme" (man kan søke på aperture cards) i tykt, godt papir, og lage et design på dette ved hjelp av print og sjablong (er elendig til å tegne). Så bestiller jeg et vanlig fotografi til å putte i kortet i tillegg.

Anonymous poster hash: 49437...65b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...