Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen til sambo er gal. Hun har angrepet meg på byen,ringer hele tiden (fått hemmelig nr nå) ,og på fredag gikk hun rett bort til sambo og kysset han foran meg.

Når jeg er på byen gnir hun seg mot meg på dansegulvet.

Det er to år siden det ble slutt,og jeg kan vel tenke mec at noe er galt med henne. Det hadde vært slutt i 6 mnd når sambo møtte meg,og det var hun som gjorde det slutt.

Vi har bestemt å slutte å gå på byen. Men slik hun holder på ødelegger forholdet..

Hvor mye skal til for å få besøksforbud/at hun må holde seg borte?

Jeg orker ikke mer !!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksen til sambo er gal. Hun har angrepet meg på byen,ringer hele tiden (fått hemmelig nr nå) ,og på fredag gikk hun rett bort til sambo og kysset han foran meg.

Når jeg er på byen gnir hun seg mot meg på dansegulvet.

Det er to år siden det ble slutt,og jeg kan vel tenke mec at noe er galt med henne. Det hadde vært slutt i 6 mnd når sambo møtte meg,og det var hun som gjorde det slutt.

Vi har bestemt å slutte å gå på byen. Men slik hun holder på ødelegger forholdet..

Hvor mye skal til for å få besøksforbud/at hun må holde seg borte?

Jeg orker ikke mer !! :(

:sjokkert:

Hvordan angriper hun deg? Hva gjør hun?

Det går an å bli dømt til å holde seg på en viss avstand (x antall meter) og/ eller besøksforbud.

Da må du/ dere anmelde saken.

Er det evt alvorlig personlighetsforstyrrelse eller psykisk sykdom som ligger bak hennes angrep, kan dere sende bekymringsmelding til kommunen eller Politiet.

Skrevet

MANNENS ansvar å rydde opp. Som vanlig. Hadde han brølt henne flat så tenker jeg nok hun hadde sett å holde seg unna. Men neida.. sitt som en tusseladd med fårete flir og se på at kjerringene sloss...

Skrevet

MANNENS ansvar å rydde opp. Som vanlig. Hadde han brølt henne flat så tenker jeg nok hun hadde sett å holde seg unna. Men neida.. sitt som en tusseladd med fårete flir og se på at kjerringene sloss...

Jeg skal love deg at for noen fungerer ikke det.. Noen damer er faktisk så gærne!

Skrevet

Hva mener du med "angrepet", da, og hva var din rolle i det hele? Erfaringsmessig er det mange overdrivelser ute og går når man skal fortelle om den forferdelige eksen.

De har tydeligvis en sterk lidenskap som ikke har sluppet taket enda. Særlig ettersom du tydeligvis må presse han for at han skal få henne til å slutte... Det må gjøre deg veldig usikker på hva han egentlig vil, og om han egentlig sier sannheten til deg?

Anonymous poster hash: 256ba...82a
Skrevet

Skriv samboer for fa***!! :P

Anonymous poster hash: 9115d...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...