Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 9/16/2013 at 11:27 AM, AnonymBruker said:

Hei

Hvilke vikarbyrå har du god erfaring og dårlig erfaring med?

Spørsmålet er primært rettet til arbeidstakere med høyere utdannelse, men jeg hører gjerne fra dere andre også

Rekrutteringsbyrå. Ikke vikarbyrå. Gå for fast stilling:) 

Skrevet

Jeg har fått det jeg har krav på av Studentconsulting og har funnet meg en ny seriøs arbeidsgiver. Jeg ønsker ikke å bruke mye tid på dette, men synes det er greit at andre får vite litt om mine erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste byråene er useriøse. Mange unge som jobber der også, som har null erfaring med arbeidslivet.

Mast om sluttattest selv, aldri fått. Orker ikke mase mer.

Anonymkode: 2fd44...0ed

AnonymBruker
Skrevet
På 18.9.2013 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Student Consulting og TopTemp kan jeg gå god for. Hyggelige konsulenter som er dyktige på oppfølging og tilbakemeldinger på jobber man har søkt på via dem. Tar også kontakt med deg dersom det dukker opp aktuelle stillinger som kan passe senere.

Ellers har jeg hatt dårlige erfaringer med Temp Team, Manpower, Human Hit og ISS Personalhuset. Fryktelig kjedelig å gå å vente på tilbakemelding på en jobb man har søkt og vært på intervju på for så å aldri høre noe mer. Til tross for å ha purret på tilbakemelding.... Da synes jeg ikke slike forglemmelser er akseptable, spesielt ikke når man søker høyere typer stillinger. Manpower blir som en over her nevner for store i sitt slag til at den personlige kontakten uteblir.

Kan jeg spørre hvilken bransje du er på jobbjakt innenfor? Lykke til :)

Anonymous poster hash: abb41...e1c

Hvorfor er det mindre akseptert enn om man søker lavere typer stillinger? 

Anonymkode: 52b9f...996

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...