AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg er nettopp blitt kjempeforelsket i en gutt, etter å ha vært singel en god stund, og kroppslig nærhet er utrolig godt... Vi har nå datet i cirka 3 uker, og har møttes da nesten hver dag. Når bør man da snakke om hvorvidt man skal ta forholdet et steg videre og bli kjærester, f.eks.? Synes ikke han nevner noe om dette, så da blir jeg litt bekymret for hva han vil... Men kan jo hende det er jeg som stresser unødvendig og at det er vanlig å ikke snakke om følelser etter så kort tid? Og når bør man logge seg helt av nettdatingsider som Match.com? Jeg tror kanskje han har vært inne der i det siste, og det sårer... Men det kan jo selvsagt hende at han bare er der for å lese mottatte meldinger, uten å svare osv. Det har jeg jo gjort selv. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 5f349...b21
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Jaha? Jeg tror du er på ville veier jeg. Hva ligger du i en forelskelse f.eks?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Jeg er nettopp blitt kjempeforelsket i en gutt, etter å ha vært singel en god stund, og kroppslig nærhet er utrolig godt... Vi har nå datet i cirka 3 uker, og har møttes da nesten hver dag. Når bør man da snakke om hvorvidt man skal ta forholdet et steg videre og bli kjærester, f.eks.? Synes ikke han nevner noe om dette, så da blir jeg litt bekymret for hva han vil... Men kan jo hende det er jeg som stresser unødvendig og at det er vanlig å ikke snakke om følelser etter så kort tid? Og når bør man logge seg helt av nettdatingsider som Match.com? Jeg tror kanskje han har vært inne der i det siste, og det sårer... Men det kan jo selvsagt hende at han bare er der for å lese mottatte meldinger, uten å svare osv. Det har jeg jo gjort selv. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 5f349...b21 Begge fremdeles på nettdatingsider, det lover godt! Du får ta en prat med han, å jobbe ut i fra svaret. Er jo en mulighet for at han fremdeles er der fordi du er der.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Jaha? Jeg tror du er på ville veier jeg. Hva ligger du i en forelskelse f.eks? Ville veier, hva tenker du på? I det legger jeg at jeg får sommerfugler i magen, liker personen veldig godt, tenker på ham hele tiden, og vil treffe han så ofte som mulig, vil kysse hele tiden, og ser for meg at dette er en person jeg kan tenke meg å bli kjæreste med, evt. å dele livet mitt med. Hva mente du? Anonymous poster hash: 5f349...b21
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Begge fremdeles på nettdatingsider, det lover godt! Du får ta en prat med han, å jobbe ut i fra svaret. Er jo en mulighet for at han fremdeles er der fordi du er der. Ja, man vet jo aldri... Jeg har tatt en prat med han og spurt om han tenker å slutte å treffe andre nå som han har truffet meg, og han sa at ja, han skal ikke treffe andre. Jeg sa det samme, at jeg ikke ville treffe andre enn ham. Likevel så jeg han pålogget datingsiden rett før dette. Kan jeg konfrontere han med det, altså: jeg så at du var pålogget? Da tenker han kanskje at jeg er en "stalker"? Dette er en fyr jeg ikke vil miste. Anonymous poster hash: 5f349...b21
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Ja, man vet jo aldri... Jeg har tatt en prat med han og spurt om han tenker å slutte å treffe andre nå som han har truffet meg, og han sa at ja, han skal ikke treffe andre. Jeg sa det samme, at jeg ikke ville treffe andre enn ham. Likevel så jeg han pålogget datingsiden rett før dette.Kan jeg konfrontere han med det, altså: jeg så at du var pålogget? Da tenker han kanskje at jeg er en "stalker"? Dette er en fyr jeg ikke vil miste. Anonymous poster hash: 5f349...b21 Men hvorfor er du pålogget da? For å se om han er det? Har du tenkt å slette profilen? I såfall kan du si at du tenker å gjøre det, og om han har samme planer? Da får du kanskje en liten peiling på hva han ser på deg i hans liv? Verdt å prøve.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Men hvorfor er du pålogget da? For å se om han er det? Har du tenkt å slette profilen? I såfall kan du si at du tenker å gjøre det, og om han har samme planer? Da får du kanskje en liten peiling på hva han ser på deg i hans liv? Verdt å prøve. Ja-jeg var faktisk pålogget for å se om han er det... Trist, men sant... Også leste jeg noen meldinger jeg hadde fått av nysgjerrighet, men uten å svare på dem. Det var et godt råd! Men: mener du da at jeg burde si dette at jeg tenker å slette min profil, men ikke si noe om at jeg har sett at han har vært pålogget? Har nesten litt lyst til å "konfrontere" han med det, men vet ikke helt om det er særlig lurt... Kjenner en støkk i magen da jeg så at han var pålogget der... Anonymous poster hash: 5f349...b21
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Ville veier, hva tenker du på? I det legger jeg at jeg får sommerfugler i magen, liker personen veldig godt, tenker på ham hele tiden, og vil treffe han så ofte som mulig, vil kysse hele tiden, og ser for meg at dette er en person jeg kan tenke meg å bli kjæreste med, evt. å dele livet mitt med.Hva mente du?Anonymous poster hash: 5f349...b21 Hmm. Får du sommerfugler i magen? Du forelskelser deg ikke i utseende til folk da? Så snakker du om å dele livet ditt med noen. Og utseende forandrer seg jo i løpet av livet. Tenner du på folk som er 10-15 år yngre enn deg noen ganger f.eks?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Hmm. Får du sommerfugler i magen? Du forelskelser deg ikke i utseende til folk da? Så snakker du om å dele livet ditt med noen. Og utseende forandrer seg jo i løpet av livet. Tenner du på folk som er 10-15 år yngre enn deg noen ganger f.eks? Nei- det har hendt at jeg har forelsket meg litt i utseendet hos noen, men denne gangen er det mer personlighet og sjarm som spiller inn. Å dele livet med noen, ja - hehe, det er det nok for tidlig å slå fast, jeg tok i litt der. Men sånn inntrykket er nå etter 3 uker, så virker det som om dette er en gutt jeg ønsker å satse på – at det kan utvikle seg i den retningen. Hva mente du med at jeg er på ville veier? At det er rart jeg føler meg forelsket etter kort tid, eller at han ikke virker interessert, eller? Jeg er i slutten av 20-årene, så nei, jeg tenner ikke på folk som er 10-15 år yngre. Anonymous poster hash: 5f349...b21
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Nei- det har hendt at jeg har forelsket meg litt i utseendet hos noen, men denne gangen er det mer personlighet og sjarm som spiller inn. Å dele livet med noen, ja - hehe, det er det nok for tidlig å slå fast, jeg tok i litt der. Men sånn inntrykket er nå etter 3 uker, så virker det som om dette er en gutt jeg ønsker å satse på at det kan utvikle seg i den retningen.Hva mente du med at jeg er på ville veier?At det er rart jeg føler meg forelsket etter kort tid, eller at han ikke virker interessert, eller?Jeg er i slutten av 20-årene, så nei, jeg tenner ikke på folk som er 10-15 år yngre. Anonymous poster hash: 5f349...b21 Det har hendt, men akkurat denne gangen er du overbevist over at det er personligheten? Og det kan jo være tidlig å slå fast noe som helst. En tenker jo som oftest ikke veldig klart akkurat nårbog hvis en er forelsket. Hva ligger du i å utvikle seg forøvrig? Og hvilke retninger finnes det egentlig? Du er i slutten av 20-årene sier du (nå), men folk som er eldre tenner jo noen ganger på folk som er 10 - 15 år yngre enn seg selv. Gjerne kommer best overrens med dem og mentalt sett. Og om hvorvidt dette er pur galskap eller ikke, er vel også en individuell mrning rundt har jeg fått inntrykk av. Og ville veier ja. Får litt det inntrykket. Hva forventer du vanligvis av folk f.eks?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Det har hendt, men akkurat denne gangen er du overbevist over at det er personligheten? Og det kan jo være tidlig å slå fast noe som helst. En tenker jo som oftest ikke veldig klart akkurat nårbog hvis en er forelsket. Hva ligger du i å utvikle seg forøvrig? Og hvilke retninger finnes det egentlig? Du er i slutten av 20-årene sier du (nå), men folk som er eldre tenner jo noen ganger på folk som er 10 - 15 år yngre enn seg selv. Gjerne kommer best overrens med dem og mentalt sett. Og om hvorvidt dette er pur galskap eller ikke, er vel også en individuell mrning rundt har jeg fått inntrykk av. Og ville veier ja. Får litt det inntrykket. Hva forventer du vanligvis av folk f.eks? Det jeg lurte mest på, var egentlig: hvor lang tid etter kan man forvente at daten din ikke er på sukker og man begynner å snakke om å bli sammen, forplikte seg osv.? Og hvordan skal jeg tolke det at jeg ser han pålogget på Sukker iblant? Burde jeg konfrontere han med at jeg har sett at han er der, eller blir jeg da oppfattet som en "stalker"? Jeg forstår ikke helt hva du mente med at jeg er kanskje på ville veier? Men takker for råd og svar Anonymous poster hash: 5f349...b21
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Det jeg lurte mest på, var egentlig: hvor lang tid etter kan man forvente at daten din ikke er på sukker og man begynner å snakke om å bli sammen, forplikte seg osv.? Og hvordan skal jeg tolke det at jeg ser han pålogget på Sukker iblant? Burde jeg konfrontere han med at jeg har sett at han er der, eller blir jeg da oppfattet som en "stalker"? Jeg forstår ikke helt hva du mente med at jeg er kanskje på ville veier? Men takker for råd og svar Anonymous poster hash: 5f349...b21 Mhm. Men forstår du ikke hva jeg mener da, med ville veier? Fordi alt handler jo om hva du forventer vanligvis av folk. Og hva du forventer, er opp til deg å avgjøre og ikke nødvendigvis en konsultasjon fra andres forventninger? Forstår du nå hvordan dette kan krasje litt? Kun du vet hva som bør være greit nok. Men hvis du aldri klarer å sitte foten ned når du ikke lengre vil akseptere noe, så har det jo vitterlig ingenting å si uansett. Så da spørs det jo og litt på hva andre forventer av deg? Og ut i fra dette, hvor mye bør du selv forvente da egentlig?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #13 Skrevet 16. september 2013 Mhm. Men forstår du ikke hva jeg mener da, med ville veier? Fordi alt handler jo om hva du forventer vanligvis av folk. Og hva du forventer, er opp til deg å avgjøre og ikke nødvendigvis en konsultasjon fra andres forventninger? Forstår du nå hvordan dette kan krasje litt? Kun du vet hva som bør være greit nok. Men hvis du aldri klarer å sitte foten ned når du ikke lengre vil akseptere noe, så har det jo vitterlig ingenting å si uansett. Så da spørs det jo og litt på hva andre forventer av deg? Og ut i fra dette, hvor mye bør du selv forvente da egentlig? Setter veldig pris på svarene dine, men jeg skjønner likevel ingenting?! Burde jeg sette ned foten fordi jeg har sett at han vært logget på Sukker? Anonymous poster hash: 5f349...b21
Gjest NN Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 Det eneste du kan gjøre er å prate med han om dette. Jeg møtte min kjæreste på sukker og det har vært oss før vi møttes. Vi begge slettet profilene våres med en gang:) lykke til. Jeg har aldri før hatt det så bra. Det var personligheten jeg falt for siden det var på nett vi møttes. Han hadde heller ikke bilde/tekst.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #15 Skrevet 16. september 2013 Setter veldig pris på svarene dine, men jeg skjønner likevel ingenting?! Burde jeg sette ned foten fordi jeg har sett at han vært logget på Sukker? Anonymous poster hash: 5f349...b21 Nei, hvis du ikke skjønner noe som helst, bør jo ingen av noen forventninger heller akkurat.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 Det eneste du kan gjøre er å prate med han om dette. Jeg møtte min kjæreste på sukker og det har vært oss før vi møttes. Vi begge slettet profilene våres med en gang:) lykke til. Jeg har aldri før hatt det så bra. Det var personligheten jeg falt for siden det var på nett vi møttes. Han hadde heller ikke bilde/tekst. Tusen takk men hvordan skal jeg prate med han om dette / ta opp temaet? Skal jeg si at jeg har sett han var pålogget på Sukker, eller virker jeg som en "crazy stalker" da? Eller skal jeg bare si at jeg tenker litt på å slette min profil, og spørre hva han tenker om det? Jeg har spurt han om hvorvidt han kommer til å treffe andre enn meg nå fremover, noe han svarte nei til. Men selv etter dette har jeg sett han på Sukker, og han har aldri nevnt / tatt opp at vi burde slette profilene våre.... Anonymous poster hash: 5f349...b21
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 Nei, hvis du ikke skjønner noe som helst, bør jo ingen av noen forventninger heller akkurat. ???????????? Jeg har universitetsgrad jeg altså (ikke at det spiller noen rolle, men uansett, jeg er ikke dum Men jeg forstår likevel ingenting av noen av innleggene dine... Vær så snill å forklare for meg, så jeg kan forstår rådene bedre Anonymous poster hash: 5f349...b21
Meridian Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Vent til stormforelskelsen har lagt seg, så ser du klarere og kan ta fornuftige beslutninger. Husk at forelskelse er et instinkt for at vi skal kunne formere oss. Etter ca.9 mnd roer den seg litt ned, og sjansen for at man er blitt gravid iløpet av disse 9 mnd er tilstede. Forelskelse kan sammenlignes med sinnsykdom, så jeg stoler ikke på folk som er i forelskede perioder. Holder meg laaangt unna de!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Vent til stormforelskelsen har lagt seg, så ser du klarere og kan ta fornuftige beslutninger. Husk at forelskelse er et instinkt for at vi skal kunne formere oss. Etter ca.9 mnd roer den seg litt ned, og sjansen for at man er blitt gravid iløpet av disse 9 mnd er tilstede. Forelskelse kan sammenlignes med sinnsykdom, så jeg stoler ikke på folk som er i forelskede perioder. Holder meg laaangt unna de! Hehe, ja! Veldig sant! Tror imidlertid det kan ta en god del tid før denne legger seg, gitt! Men noen flere innspill på dette med hvor lang tid etter kan man forvente at daten din ikke er på sukker? Vi har allerede vært intime sammen flere ganger og møttes ofte de siste ukene. Og hvordan skal jeg tolke det at jeg ser han pålogget på Sukker iblant? Burde jeg konfrontere han med at jeg har sett at han er der? Anonymous poster hash: 5f349...b21
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #20 Skrevet 16. september 2013 ????????????Jeg har universitetsgrad jeg altså (ikke at det spiller noen rolle, men uansett, jeg er ikke dum Men jeg forstår likevel ingenting av noen av innleggene dine... Vær så snill å forklare for meg, så jeg kan forstår rådene bedre Anonymous poster hash: 5f349...b21 Mja. Det lønner seg jo ikke å være dum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå