Søster K Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Som tittelen tilsier....hvordan regulerer jeg fotstøtten på Emmaljunga sportsdelen? Helt idiot her, klarer ikke å finne det ut, Google gidder ikke hjelpe meg og bruksanvisningen er etellerannetsted...:/
Merlion Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Nå vet jeg ikke om det er samme patent på alle modeller. Men jeg har en Scooter og på den drar jeg den ut for å regulere opp eller ned og trykker den inn for å låse den igjen. Det står ikke bruksanvisning på Emmaljunga sine sider da?
Merlion Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 http://www.emmaljunga.com/no/Kundeservice/Handboker-619.html
Severus Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 (endret) Nå vet jeg ikke om det er samme patent på alle modeller. Men jeg har en Scooter og på den drar jeg den ut for å regulere opp eller ned og trykker den inn for å låse den igjen. Det står ikke bruksanvisning på Emmaljunga sine sider da? Samme med Spider'n. Jeg tror det er samme patent på alle sammen. Jeg synes egentlig det her fotbrettet i plastikk som er nå er noe dritt. Jeg foretrekker de gamle som var i metall, der man justerte de med å løfte og flytte på ei pinne under. Å så ser det bedre ut uten trekk, ser ikke bare ut som en plastbit full av advarsler. Å bedre å holde ren når ungen bruker sko. Endret 16. september 2013 av Vex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå