Gå til innhold

"Du er vakker nok...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"til at jeg vil sette av tid til deg, men jeg vil også se deg på mine konserter".

Dette er en del av svaret jeg fikk av flørten min etter at jeg hadde spurt om hvor vakker man måtte være for at han skulle rydde plass i kalenderen (synes han er litt treg med å få ut fingeren). Han er, som dere skjønner, artist. (Ingen A-kjendis, men kjent nok til at han er rundt om kring og holder konserter og kan leve av musikken).

De siste månedene har vi vekslet en del meldinger. Tidvis har de vært ganske "grove", men jeg har også fått meldinger der han bare har spurt om hvordan jeg har det eller fortalt at han har tenkt masse på meg. Vi har ikke hatt sex, men det ligger i luften; han har gitt uttrykk for at han har lyst på meg gjennom å klå på meg når vi møtes, samt fortelle at han fantaserer om meg når han runker og har bedt om bilder av meg... Jeg har respondert positivt på disse, i tillegg til å iblant vise initiativ selv.

Hvordan skal jeg tolke svaret jeg fikk i den ene meldingen, ut i fra tidligere "erfaringer" (altså det han har gjort og sagt tidligere)? Høres det ut som det er sannsynlig at han vil finne på noe med meg utenfor konsertarrangementer?

(Jeg kom stadig på konserter han hadde før han begynte å flørte med meg, så jeg skjønner ikke hvorfor han eventuelt skal ha fått for seg at han må "holde meg varm" for at jeg skal komme på konsertene hans..) Han har vært mye ute og reist, men det ser ut som han nå skal holde seg mer eller mindre i byen der han (og jeg) bor de neste månedene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som de fleste musikere vet han vel at det er størst sjanse for å få deg til sengs etter konsert, når det har stått mange andre damer og ropt til ham, og du kan føle deg som den spesielle som får ham.

Anonymous poster hash: 8687d...b02
  • Liker 4
Skrevet

En slik kommentar ville fortalt meg at jeg ikke var god nok, sier ikke det seg selv. Samboeren min sier til meg daglig at jeg er pen, vakker osv. Den dagen han hadde sagt at du er bare vakker nok hadde jeg begynt å lure.... Han holder deg varm, ikke noe annet. Når han har fått sex vedder jeg 1000 kr på at du ikke hører mer fra han.

• Liker 5
Skrevet

Som de fleste musikere vet han vel at det er størst sjanse for å få deg til sengs etter konsert, når det har stått mange andre damer og ropt til ham, og du kan føle deg som den spesielle som får ham.

Anonymous poster hash: 8687d...b02

Hm. Kanskje det er grunnen. Kan det være at han egentlig er litt usikker på seg selv, så dersom jeg møter han etter en konsert der et hav av jenter har hylt og skreket og "hvem som helst" har vært helt klare til å hoppe på ham, har han "nok selvtillit"? Jeg vil nemlig heller møte ham utenfor slike arrangementer, rett og slett for å bevise at det er han og ikke statusen hans jeg vil ha.. Men høres det ut som han virkelig vil ha meg?

En slik kommentar ville fortalt meg at jeg ikke var god nok, sier ikke det seg selv. Samboeren min sier til meg daglig at jeg er pen, vakker osv. Den dagen han hadde sagt at du er bare vakker nok hadde jeg begynt å lure.... Han holder deg varm, ikke noe annet. Når han har fått sex vedder jeg 1000 kr på at du ikke hører mer fra han.

"Du er vakker nok.." var ikke direkte det han skrev. Jeg ville bare ikke skrive ordrett av meldingen, men det skader vel ikke å bruke hans uttrykk ("du er spot on") for å få det helt korrekt..

Skrevet

Synes ikke du skal tolke det på noen måte. Du spurte om hvor vakker man måtte være for at han skulle rydde plass i kalenderen hans. Da er et naturlig svar å komme med det han sa. Hva skulle han ellers komme med, mener du? Skulle han være tøffelhelt å si: Selvfølgelig er du vakker nok. Jeg skal rydde tid i kalenderen så snart som mulig for deg, min vakre.

Egentlig var jo ditt spørsmål ganske flåsete, og litt stakkars meg som ikke får se deg, tenk litt på meg. Eller ditt spørsmål var ironisk og tullete sagt på gøy. Han tolket det sånn, og svarte deg på tiltale.

Skrevet

Synes ikke du skal tolke det på noen måte. Du spurte om hvor vakker man måtte være for at han skulle rydde plass i kalenderen hans. Da er et naturlig svar å komme med det han sa. Hva skulle han ellers komme med, mener du? Skulle han være tøffelhelt å si: Selvfølgelig er du vakker nok. Jeg skal rydde tid i kalenderen så snart som mulig for deg, min vakre.

Egentlig var jo ditt spørsmål ganske flåsete, og litt stakkars meg som ikke får se deg, tenk litt på meg. Eller ditt spørsmål var ironisk og tullete sagt på gøy. Han tolket det sånn, og svarte deg på tiltale.

Du har virkelig et godt poeng. Så jeg bør ikke ta det som et negativt svar heller?

Skrevet

Han kan vel ikke klare å rydde kalenderen akkurat nå da, og i stedet for å live deg gull og grønne skoger, ber han deg heller komme på konserter, så han vet han får se deg.

Ser absolutt ikke noe negativt i det svaret der.

Anonymous poster hash: 93ca8...c1e

Skrevet

Du er bare enda ei mus i rekkene, kjipt.

Anonymous poster hash: 8070d...aaf
Skrevet

Du har virkelig et godt poeng. Så jeg bør ikke ta det som et negativt svar heller?

Det hadde ikke jeg gjort.

Men jeg hadde nok ikke stilt spørsmål til han om hvor vakker man måtte være.."for å få kontakt med Deg"..... For meg høres det ut som at du da nedverdiger deg selv litt, og at du fremstår som usikker ved at du setter spørsmål om du er vakker/(god nok) for ham.

Det behøver ikke å være sånn. Helt greit av deg å stille det spørsmålet, og like greit av han å svare det han gjorde. Han svarte sikkert uten å legge så mye vekt på selve ordene, men det kan likevel bety at han tenker mye på deg, vil se deg, og også på konsertene.

Skrevet

Du er bare enda ei mus i rekkene, kjipt.

Anonymous poster hash: 8070d...aaf

Greia er jo at vi ikke har hatt sex ennå, og at han er den som på sett og vis holder igjen..

Skrevet

"Du er vakker nok" ville jeg tolket som at han var en overfladisk skrulling som dømte damer kun på utseende, og som er ute etter en pen groupie å ha det gøy med.

Hold deg unna musikkartister (og menn som er i rampelyset generelt). Egoet deres klarer sjelden prøvelsen som kommer med masse oppmerksomhet fra kvinner, og det er vel bare et fåtall som gidder å holde seg trofaste.

Anonymous poster hash: 39655...b6d
Skrevet

"Du er vakker nok" ville jeg tolket som at han var en overfladisk skrulling som dømte damer kun på utseende, og som er ute etter en pen groupie å ha det gøy med.

Det betyr ikke det når Ts spør ham om hvor vakker man må være.

• Liker 1
Skrevet

Hold deg unna musikkartister (og menn som er i rampelyset generelt). Egoet deres klarer sjelden prøvelsen som kommer med masse oppmerksomhet fra kvinner, og det er vel bare et fåtall som gidder å holde seg trofaste.

Anonymous poster hash: 39655...b6d

Som Berit er inne på, så må jeg skylde meg selv for at jeg brukte et så dumt uttrykk som "hvor vakker må man være..", men det kommer av at han tidligere hadde sendt meg en melding der han skrev at jeg ble vakrere og vakrere. Og igjen; Han brukte ikke uttrykket "Du er vakker nok", hans ord var "Du er spot on.."

Skrevet

Greia er jo at vi ikke har hatt sex ennå, og at han er den som på sett og vis holder igjen..

Kanskje han "holder igjen" med deg fordi han føler noe mer for deg enn bare en seksualdrift? Nå er ikke jeg mann, men jeg synes det høres rart ut om han som er artist og kan få "hvem som helst når som helst" holder deg varm på den måten dersom han ikke føler noe for deg.

Skrevet

Kanskje han "holder igjen" med deg fordi han føler noe mer for deg enn bare en seksualdrift? Nå er ikke jeg mann, men jeg synes det høres rart ut om han som er artist og kan få "hvem som helst når som helst" holder deg varm på den måten dersom han ikke føler noe for deg.

Nå er jeg dame, men vil bare si til flere her som har sagt at han bare er ute etter sex, at det er rart han har ventet osv...Husk : det er ikke alle som har lyst til å ligge rundt selv om de kan få mange!

Selv er jeg veldig attraktiv, kunne fått en haug av menn etter meg , og jeg har holdt på med en fyr lengelenge, men jeg har adlri vært interessert i å fly rundt for å få meg mest mulig. Tvert imot, jeg er veldig selektiv på hvem jeg involverer meg i seksuelt, og det må alltid væe følelser der. Nå er han her mann, men tenk litt allikevel. Noen attraktive artister, kunstnere etc, kan være veldig selektive!

Skrevet

Nå er jeg dame, men vil bare si til flere her som har sagt at han bare er ute etter sex, at det er rart han har ventet osv...Husk : det er ikke alle som har lyst til å ligge rundt selv om de kan få mange!

Selv er jeg veldig attraktiv, kunne fått en haug av menn etter meg , og jeg har holdt på med en fyr lengelenge, men jeg har adlri vært interessert i å fly rundt for å få meg mest mulig. Tvert imot, jeg er veldig selektiv på hvem jeg involverer meg i seksuelt, og det må alltid væe følelser der. Nå er han her mann, men tenk litt allikevel. Noen attraktive artister, kunstnere etc, kan være veldig selektive!

"Morsomt" at dere nevner det, for jeg har også vært inne på tanken om at det kanskje bare er en positiv greie at han tar det "lugnt" med meg. Skjønner heller ikke hvordan alle så bombastisk kan slå fast at han kun er ute etter sex når han på sett og vis har hatt så mange sjanser (han kunne ha dratt meg med backstage og kjørt på for så å dumpe meg i publikum), men i stedet bare gitt meg komplimenter og et klyp/klaps på rumpa og heller sendt meg en sms om at han fantaserer om meg..Hvis han kun hadde vært ute etter sex - hadde han ikke da grepet sjansen og/eller gått videre?

I følge ekskjæresten er han visstnok av typen som trekker seg tilbake på hotellrommet etter endt oppdrag fremfor "å ligge rundt" - han ringte alltid til henne etter konserter der han var borte fra henne, så dette vet hun sikkert.

Skrevet

Synes det er så artig at du skriver om dette med jevne mellomrom, hvordan han ser på deg under konsertene, hvordan han har bedt deg om å ikke kle deg så pent for han klarer ikke konsentrere seg fra scenen, hvordan du lurer på om du skal holde deg unna konsertene, hvordan han klyper deg i rumpa og hva det betyr, hva det betyr når han sier du blir vakrere og vakrere, etc. God underholdning!

Lurer på om du bare har et fantasiforhold til denne karen, jeg :)

Anonymous poster hash: 9e393...d20
  • Liker 2
Skrevet

Det er heller ikke rart når hun spiller spill med musa og tror hun sitter på sterke kort. Kvinner som bruker musa som forhandlingskort og tror den er like mye verdt om de ressursene hun har sett seg inn på som mannen bidrar med, vil jo alltid bli ansett som dumme og enkle av menn og ikke noe å samle på. Og når kvinner ikke vil ha sex uten et forhold eller forpliktelser så betyr det at de mener at musa deres er verdt mer enn bare sex, og det er noe menn skyr som pesten. Hva så om hun bare er en mus i rekken, kan hun ikke ha sex med han uten å være mer?

Anonymous poster hash: 62ea6...22c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...