philippa starck Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Kjøpte Lipfinity lipstick i går, og det er søren meg den beste leppestiften jeg har brukt!!! Den holder fast uten at jeg merker den er der - tok den på i morges og jeg er like shiny ennå. Jeg skal løpe rett på H&M etter jobb og kjøpe flere farger, for dette var en vinner...! Bare en liten våryr gladmelding fra Philippa.....
Esmee Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 At lipfinity sitter bra, er det ingen tvil om. Det jeg syns er litt mindre ok, er at man er avhengig av å påføre den hvite stiften over så ofte for å unngå at leppestiften tørker leppene helt ut og begynner å smuldre opp.
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 ..og den hvite stiften er dessverre fryktelig udrøy i bruk, syntes jeg.
Cilla Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 At lipfinity sitter bra, er det ingen tvil om. Det jeg syns er litt mindre ok, er at man er avhengig av å påføre den hvite stiften over så ofte for å unngå at leppestiften tørker leppene helt ut og begynner å smuldre opp. Som jeg skulle sagt det selv.
Dagensdiva Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Hadde planer om åprøve den...men hvis den gjør leppene TØRRE...da...nei ..hmm..virkelig...da vil jeg holde meg til juicy tube enda...lancome Enkel lipgloss og stæsheli..ellers liker jeg rimmel( MERKELIG den er veldig billig 80 kr?) synes de lukter godt...og sitter pent på..ellers har jeg andre som jeg bruker nå og da..
Leo Skrevet 27. april 2004 #6 Skrevet 27. april 2004 Jeg er også helfrelst! Første leppestiften som har sittet på meg i mer enn et kvarter! Synes imidlertid også glossen er udrøy og dessuten mister jeg dem hele tiden. Nød lærer imidlertid naken kvinne å spinne, så jeg har funnet ut at det fungerer like bra med en fargeløs lebepomade oppå. Den beste er den i orange hylse fra Vichy.
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2004 #7 Skrevet 27. april 2004 Lipfinity er helt ok. Men leppene mine blir skikkelig tørre av den. Også går det vekk hvis man drikker alkohol
Gjest Estrela Skrevet 27. april 2004 #8 Skrevet 27. april 2004 Jeg liker også Lipfinity. Har to, i forskjellige farger. (Kjøpt for to år siden, ca) Men hvilken farge bruker dere? Jeg har den røde og den lilla-aktige, og synes begge er litt for knæsje... Liker best den røde. Finnes det en mer naturlig farge i Lipfinity-sortimentet? Jeg er mørkøyd brunette.
Leo Skrevet 27. april 2004 #9 Skrevet 27. april 2004 Jeg har nr. 160 og nr. 170 i vanlig Lipfinity. 160 er ligger veldig nært opptil "naturlig" leppefarge mens 170 er litt mørkere. Begge ser litt brune ut i hylsen, men blir mer røde/rosa på leppene. Har også nr. 56 i "shimmer"-utgave. Også veldig naturlig farge, men den passer kanskje best til kveldsbruk... Har også nr. 10 og nr. 20 i Lipfinity Everlite. Den er litt "tynnere" og begge ser svært så naturlige ut. Synes imidlertid Everlite sitter litt dårligere enn "originalen". Min erfaring er at de sitter bra selv om man drikker vin. Alkohol i sterke konsentrasjoner løser jo opp det meste, så jeg ville bli overrasket om den satt når jeg f.eks. drikker cognac eller bar whisky... (Er faktisk ikke sikker på om jeg ville ha hatt noe som tåler det i ansiktet i det hele tatt ).
Cilla Skrevet 27. april 2004 #10 Skrevet 27. april 2004 Jeg har nr. 160 og nr. 170 i vanlig Lipfinity. 160 er ligger veldig nært opptil "naturlig" leppefarge mens 170 er litt mørkere. Begge ser litt brune ut i hylsen, men blir mer røde/rosa på leppene. Disse to har jeg også og selv om jeg ikke liker Lipfinity synes jeg disse er pene farger som ser naturlige ut.
Elze Skrevet 28. april 2004 #12 Skrevet 28. april 2004 Jeg har også disse to! Synes de er de mest naturlige av Lipfinity-fargene. Har et par til som jeg ikke husker i farten.
Gjest Ethereal Skrevet 28. april 2004 #13 Skrevet 28. april 2004 Jeg har bare prøvd LipFinity en gang, og da fikk jeg veldig tørre lepper! Men alt dere skriver her inne, får meg til å få lyst til å prøve igjen, og det sier litt, siden jeg hittil i 2004 ikke har hatt leppestift på leppene en eneste gang (men gloss, derimot)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. april 2004 #14 Skrevet 28. april 2004 Jeg kjøpte meg også en Lipfinity i går (sammentreff?). Den sitter jo som et skudd! Syntes ikke den verken smuldrer eller blir tørr jeg, så lenge man bruker stiften en gang eller to i løpet av dagen. Alle andre leppestifter "fjærer" på meg, trekker seg utover på overleppa og ser absolutt ikke pene ut selv om jeg bruker lipliner. Det gjør ikke Lipfinity. Det eneste problemet er å få den av igjen...
Cilla Skrevet 28. april 2004 #15 Skrevet 28. april 2004 Det eneste problemet er å få den av igjen... Max Factor har en egen sminkefjerner for Lipfinity. En hvit liten flaske. Jeg kjøpte min på Cubus.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. april 2004 #16 Skrevet 28. april 2004 Jammen det visste jo ikke jeg da jeg kjøpte den!! :oops: Synes den burde fulgt med i pakka jeg *furte*
Elze Skrevet 28. april 2004 #17 Skrevet 28. april 2004 L'Oreal sin øyensminkefjerner for vannfast makeup (tofaseproduktet) som mange skryter av i en annen tråd her, fjerner Lipfinity som et olja lyn, for de som skulle ha problemer med det. Og man må ikke bruke den hvite stiften over, det funker fint med annen leppepomade eller lipgloss. Hm - tror jeg snart må kjøpe meg en lipfinity til .. lettpåvirkelig jeg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå