AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg har i perioder veldig dårlig matlyst og klarer så vidt å få med andre ting enn sushi og salat. Akkurat nå er jeg inne i en av disse periodene, og jeg blir kvalm bare av lukten av rått kjøtt - jeg klarer rett og slett ikke å tilberede eller spise det. Derfor har jeg nå laget en stor salatbolle av grønnkål, bondebønner, reddiker, agurk og tomat i tillegg til til litt olivenolje og pepper strødd over for ekstra smak. Er dette et dårlig måltid? Anonymous poster hash: 38d1b...38a
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Det er vel bedre enn ingenting, og matvarene du nevner er for all del sunne i seg selv, men forsøk å få i deg litt mer proteiner og fett. På sikt vil du ha veldig lite energi og ressurser igjen i kroppen, om du holder på sånn over tid. Anonymous poster hash: 4c092...fcb
Redbull Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Det er vel bedre enn ingenting, og matvarene du nevner er for all del sunne i seg selv, men forsøk å få i deg litt mer proteiner og fett. På sikt vil du ha veldig lite energi og ressurser igjen i kroppen, om du holder på sånn over tid. Anonymous poster hash: 4c092...fcb Enig. Hiv oppi en avokado, fetaost, olje og kylling/skinke.
Gjest KateW Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Syns du det er godt, så er det ikke et dårlig måltid.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Syns du det er godt, så er det ikke et dårlig måltid. Den der fungerer ikke i lengden, ihvertfall ikke om man ønsker å tenke litt fornuftig og praktisk på ting. At noe smaker godt, betyr selvsagt ikke at kroppen klarer å opprettholde sin helse over tid av det. Anonymous poster hash: 4c092...fcb
Gjest KateW Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Jeg er bare teit, godt refererer til smak.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Ville anbefalt mer grønnsaker i variert form, og ikke minst protein ja. Noen ganger kan mat virke kvalmt om man har lavt blodsukker eller dårlig matlyst, men når man først spiser det så oppdager man gjerne at man ikke angrer og at det er godt. Få opp energien med ett par grove brødskiver regelmessig, om du sliter med kvalmhet og svimmelhet ellers. Anonymous poster hash: 65700...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå