SunAndMoon Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Vet ikke helt hvilken kategori dette går under, men satser på at det er her... Fikk en flask med Aloe Vera Juice av faren min her om dagen, som jeg skal drikke. Jeg har fått den pga allergi & astma, og for å bygge opp immunforsvaret mitt (den smakte forresten j..), og tok to store spiseskjeer i dag tidlig. "Aloe Vera Juice er et flytende vitamin- og mineraltilskudd som virker utrensende, styrker immunforsvaret og gir økt energi og velvære. den har antiseptisk og nøytraliserende effekt og hindrer bakgerieutvikling. Meget bra for mave/tarm. Juicen har blant annet en reduserende effekt på høyt blodtrykk og høyt kolestrolnivå." (kan også brukes til kviser osv) Er det noen andre her som har drukket denne juicen en stund, som faktisk har fått forbedret effekt/helse med denne? Også en annen ting, igrunn litt pinlig... har kun spist et rundtstykke idag med nutella, og drukket sjokomelk. Vanligvis reagerer jeg ikke ved å spise dette, men idag så var det å fly på do med en gang (diarè). Er dette en vanlig bivirkning ved dette produktet? Andre bivirkninger som kan forekomme?
sirka Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Har ikke brukt dette selv, men kjenner en som er veldig fornøyd. Hun hadde problemer med mave/tarm og ble helt frisk.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #3 Skrevet 3. mai 2004 Hvis Juicen du drikker er laget av helblads-aloe, kan man få kraftigere reaksjon med hensyn til do-besøk enn om det du drikker er laget fra ren gel (bare innsiden av planten) Men aloe vera er med på å rense tarmsystemet, og skiller ut slaggstoffer, så en reaksjon på dette kommer ofte uansett. Er også stor forskjell på aloe vera med hensyn til framstillingsmåte osv. Har drukket en variant av aloe vera nå i et år, og er mer enn fornøyd med virkningen dette har hatt på meg i allefall.
SunAndMoon Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2004 Har tatt juicen snart en uke, og har ikke hatt flere ubehageligheter siden føsrte dagen jeg drakk juicen (heldigvis). Virker som jeg er bedre også, juicen hjelper! Hoster ikke så mye lengre, og nyser ikke like ofte som før Takk for inspill fra sirka og Gjest!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå