AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg har en superbetent visdomstann som gir meg et hel... uten like så jeg ikke får sove om natten. Etter noen smertestillende går det meste av vondten bort, men jeg kjenner det godt likevel. Nå har det seg sånn at jeg er treningsnarkoman og blir rett og slett deprimert om det går flere dager uten at jeg trener. Kan jeg trene med betent visdomstann? Er litt hoven, men får ikke trukket tannen før på fredag.Anonymous poster hash: e3b94...14f
Supraspinatus Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Jeg har en superbetent visdomstann som gir meg et hel... uten like så jeg ikke får sove om natten. Etter noen smertestillende går det meste av vondten bort, men jeg kjenner det godt likevel. Nå har det seg sånn at jeg er treningsnarkoman og blir rett og slett deprimert om det går flere dager uten at jeg trener. Kan jeg trene med betent visdomstann? Er litt hoven, men får ikke trukket tannen før på fredag.Anonymous poster hash: e3b94...14f Bruker du smertestillende bør du ikke trene. Spesielt ikke om du bruker smertestillende som inneholder kodein eller andre opiater. Det påvirker dømmekraften og øker skaderisikoen. Vanlige smertestillende som ibux, aspirin, osv (NSAIDs) hemmer restitusjonen. Spesielt nedbrytende trening bør unngås. Det skader sikkert ikke med noen lette økter eller noen rekreasjonsøkter/turer.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Bruker du smertestillende bør du ikke trene. Spesielt ikke om du bruker smertestillende som inneholder kodein eller andre opiater. Det påvirker dømmekraften og øker skaderisikoen. Vanlige smertestillende som ibux, aspirin, osv (NSAIDs) hemmer restitusjonen. Spesielt nedbrytende trening bør unngås. Det skader sikkert ikke med noen lette økter eller noen rekreasjonsøkter/turer. Huff..bruker paracet og ibux. Takk for svar! Anonymous poster hash: e3b94...14f
Alina X Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Hei. Jeg hadde et lignende problem og i den perioden klarte jeg ikke å trene. Trente kampsport og da er det mye hopp og sprett og dette kjentes på det hovne området,det gjorde for vondt, til og med å løpe var jævlig..... Jeg tok det med ro,lett trening som gåturer og sykling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå