Gjest trådstarter Skrevet 16. september 2013 #1 Skrevet 16. september 2013 Jeg har blitt litt kjent med en mann fra nettet. Vi har nå møtt hverandre 5 ganger, vi har ikke hatt fysisk kontakt på noen som helst måte ennå. Jeg tror han er interessert i meg som mer enn en venn. Men jeg er usikker om han er rett på alle måter for meg. Jeg synes han er kjempehyggelig og personligheten matcher meg helt føler jeg. Men så er det tiltrekningen... Jeg føler ikke den er stor nok... Og får helt vondt inni meg / dårlig samvittighet for det nesten. Jeg ønsker ikke å gi helt slipp heller for jeg tror ikke jeg har sjans på så fin mann selv og tenker at jeg kommer jo bare til å bli singel hvis jeg ikke senker kravene. Også vil jeg ikke gi slipp, feige meg. Liker personligheten hans. Han får meg til å føle meg vel. Jeg har bevisst latt være å logge inn på datingsside nå ovenfor han. Mener dere det er ille å logge seg inn så lenge jeg møter han ? Vi har jo ikke hatt sex eller avtale om å være kjærester... Men allikevel føler jeg det er galt å logge seg inn på datesider...
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Tåpelig av deg. Er bare til å bruke datingsteder om du vil.
Gjest Lincoln Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Neida, han synes sikkert det er helt topp at du treffer og har sex med andre mens du prøver å bestemme deg. Det er ihvertfall det et par jenter innbillet seg i en lignende tråd. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Bestemme seg? Er det noen som ikke er bestemt på hva de vil enda? Da i så fall er nok datingsider et smart sted å begynne. Man kjøper ikke akkurat en ny bil, uten å sammenligne med flere på markedet vel. Samt testkjører et par stykker før en finner sin endelige nye bil? Aaah. Forventninger. Vi har dem alle. Og dem er kjekk å ha. Anonymous poster hash: 18bb7...b0c
Gjest Trådstarter Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 jeg vil ikke leke med noen. Vil kun konsentrere meg om den jeg dater inntil det er avsluttet....Har ikke logget meg inn på sjekkekanalen vi begge brukte, siden vi begynte å date, men vet ikke hva han gjør. Jeg gjør det for å viser seriøsitet ovenfor han.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 jeg vil ikke leke med noen. Vil kun konsentrere meg om den jeg dater inntil det er avsluttet....Har ikke logget meg inn på sjekkekanalen vi begge brukte, siden vi begynte å date, men vet ikke hva han gjør. Jeg gjør det for å viser seriøsitet ovenfor han. synes det du gjør er helt rett. Skulle det ikke bli noe mellom dere kan du begynne å bruke sjekkekanalen igjen Anonymous poster hash: b467f...abf
FantasDick Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Spørs vel litt hva du har tenkt å bruke sjekkekanalen til. Både jeg og samboeren har Sukker-profil, men det er for å spionere på andre, diskutere på forumet og bare kikke rundt. Vi har vært sammen i to år.
Gjest Trådstarter Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 jeg mener det er lurest å la være å logge inn , for å vise seriøsitet ovenfor ham.
Gjest M Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Det er bra, TS! Det er akkurat hva de fleste menn setter pris på - omtenksomme kvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå