AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Hva skal dere ha i pakkekalenderen i år tror dere? Jeg lager til kjæresten min (mann) og har dette sålangt, men kan bli en del endringer: 1:Sjokoladekalender 2:Flaxlodd 3:Liten sjokolade 4:Massasjeolje (lurer på durex play) 5:"gavekort" på massasje 6:Boxer 7:Kryssordflaxlodd 8:Nypete 9:Deodorant 10: ? 11:Hjertesjokolade 12:Tyggis 13:Lommekniv 14:flaxlodd 15:Sammenfoldbar saks 16:Tennstål 17: Ullsokker 18:? 19:Glad i deg-kopp 20:Julekaffe 21:Julebrus 22:Julemarsipan 23: ? 24:T-skjorte (og selvsagt julegaven i tillegg da) Anonymous poster hash: eaaee...367 1
Badeand Skrevet 16. september 2013 #2 Skrevet 16. september 2013 Kjempefine kalendergaver!! Jeg gir også kalender til kjæresten (og får tilbake fra han;)), men jeg har ikke fått planlagt alt sammen. Jeg skal i alle fall strikke mariussokker og en lue. I tillegg blir det vel litt snop, kryssordblad, bakedag, en film osv.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Kjempefine kalendergaver!! Jeg gir også kalender til kjæresten (og får tilbake fra han;)), men jeg har ikke fått planlagt alt sammen. Jeg skal i alle fall strikke mariussokker og en lue. I tillegg blir det vel litt snop, kryssordblad, bakedag, en film osv. Kryssordblad var en god ide! Anonymous poster hash: eaaee...367
Fantomina Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 (endret) . Endret 2. oktober 2015 av Fantomina
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Jeg lager 12 luker til ham, og han lager 12 luker til meg. Usikker på hva som skal i, har ikke planlagt enda, men blir nok noen aktiviteter som kino, gløgg-/kakaokveld med julefilm (for ham er det Die Hard 1 og 2 ...), pepperkakehusbaking, konsert/ballett, middag på restaurant, grøt med mandel i. Av gaver blir det nok litt juleøl, kanskje en ny refleks til reflekslageret (han liker morsomme reflekser), en bok, noe matrelatert, boxere, skjerf, lue. Kanskje jeg strikker noe hvis jeg får tid. Jeg liker å pusle litt med det. I fjor laget jeg julekalender til mamma og pappa hvor de åpnet 12 luker hver. Jeg har også laget julekalender til den ene svigersøsteren min, men etter at hun fikk kjæreste har jeg lagt ansvaret for henne over på ham Så koselig! Anonymous poster hash: eaaee...367 1
Badeand Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Jeg skal også lage en kalender til storesøsteren min, men den blir med 4 gaver, en for hver søndag i advent. Der har jeg tenkt å gi litt forskjellig, større gaver. Litt snop, litt strikket, kanskje et garnnøste og et mønster, litt julepynt osv
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Jeg skal også lage en kalender til storesøsteren min, men den blir med 4 gaver, en for hver søndag i advent. Der har jeg tenkt å gi litt forskjellig, større gaver. Litt snop, litt strikket, kanskje et garnnøste og et mønster, litt julepynt osv Så snilt av deg! Men hvordan ordner du kalenderen om du skjønner hva jeg mener? Jeg lurer litt på om jeg skal bruke sånne brune poser og lage ugler utenpå der jeg skriver tall på "magen" på ugla sånn som dette: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/23/b9/6d/23b96dad98c7f3e6c808d9f9a3b0d11f.jpg Hva tenker du om det? Anonymous poster hash: eaaee...367
Badeand Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Så snilt av deg! Men hvordan ordner du kalenderen om du skjønner hva jeg mener? Jeg lurer litt på om jeg skal bruke sånne brune poser og lage ugler utenpå der jeg skriver tall på "magen" på ugla sånn som dette: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/23/b9/6d/23b96dad98c7f3e6c808d9f9a3b0d11f.jpg Hva tenker du om det? Anonymous poster hash: eaaee...367 Tenker å pakke inn de fire pakkene pent, i gråpapir og pynte med hjerter eller noe slikt, og så enten feste på lapper med tallene 1, 2, 3 og 4, eller bare skrive tallene på pakken. Deretter tenker jeg å legge gavene i en gavepose med julemotiv Ugleposene du linket til var utrolig stilige! Skulle gjerne laget sånne, men søster er litt mer tradisjonell (og har ikke ugledilla, slik som jeg), så jeg tror hun vil bli mer glad for engler og nisser
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Tenker å pakke inn de fire pakkene pent, i gråpapir og pynte med hjerter eller noe slikt, og så enten feste på lapper med tallene 1, 2, 3 og 4, eller bare skrive tallene på pakken. Deretter tenker jeg å legge gavene i en gavepose med julemotiv Ugleposene du linket til var utrolig stilige! Skulle gjerne laget sånne, men søster er litt mer tradisjonell (og har ikke ugledilla, slik som jeg), så jeg tror hun vil bli mer glad for engler og nisser Hehe, okei. Bare lurer litt på hvor jeg kan kjøpe sånne brune poser som på det bildet.. Jeg har også ugledilla, men tror kjæresten kommer til å synes de er søte Gråpapir er jeg og skikkelig tilhenger av! Det er så kult å dekorere selv i stedet for å kjøpe ferdiglaget julepapir Anonymous poster hash: eaaee...367
june mari Skrevet 19. september 2013 #10 Skrevet 19. september 2013 Hei! Jeg elsker jul, gaver (både å gi gaver, og å få gaver), innpakking, planlegging osv, og det er også derfor jeg starter såpass tidlig med adventskalender-planlegging. Må også innrømme at det er en greit stor utgift som det er fint å fordele over flere mnd, da det erfaringsmessig er nok av andre ting å bruke penger på når jul og desember nærmer seg for en "fattig" student (billett hjem, julegaver, klær til jul/nyttår ol.). Har lest litt rundt på nettet, og på ulike forum, for å finne gode ideer til en adventskalender til kjæresten min (han er 28). Og har funnet ut at jeg vil gi en personlig og koselig kalender, men ønsker også å lage noen gaver som er litt sexy som feks hjemmelaget gavekort med tekst ala "navn-bestemmer i kveld". Men, vi har ikke vært kjærester så veldig lenge, og vet at han ikke er i nærheten så interessert i jul som meg, så lurer derfor på hva dere tenker. Blir det litt for mye med adventskalender? Har tenkt at det skal være en overraskelse, slik at ikke han føler at han må gi noe tilbake. Jeg lager kalender fordi jeg selv har stor glede av å planlegge, klippe og lime lapper fra 1-24, tenke ut ting jeg tror han blir glad for osv. Men er redd han skal tro jeg har mista vettet fullstendig og tatt helt av på jule-fronten... Det jeg har tenkt å gi er: favorittøl, favorittsnus, noen ulike gavekort, flaxlodd, blad (FHM), klær (boxer, sokker, tskjorte), erotisk spill fra Kondomeriet, glidemiddel, sexy undertøy til meg selv (litt i tvil om denne da!), konjakk.... Ja, dere ser tegninga:)
Badeand Skrevet 19. september 2013 #11 Skrevet 19. september 2013 Hei! Jeg elsker jul, gaver (både å gi gaver, og å få gaver), innpakking, planlegging osv, og det er også derfor jeg starter såpass tidlig med adventskalender-planlegging. Må også innrømme at det er en greit stor utgift som det er fint å fordele over flere mnd, da det erfaringsmessig er nok av andre ting å bruke penger på når jul og desember nærmer seg for en "fattig" student (billett hjem, julegaver, klær til jul/nyttår ol.). Har lest litt rundt på nettet, og på ulike forum, for å finne gode ideer til en adventskalender til kjæresten min (han er 28). Og har funnet ut at jeg vil gi en personlig og koselig kalender, men ønsker også å lage noen gaver som er litt sexy som feks hjemmelaget gavekort med tekst ala "navn-bestemmer i kveld". Men, vi har ikke vært kjærester så veldig lenge, og vet at han ikke er i nærheten så interessert i jul som meg, så lurer derfor på hva dere tenker. Blir det litt for mye med adventskalender? Har tenkt at det skal være en overraskelse, slik at ikke han føler at han må gi noe tilbake. Jeg lager kalender fordi jeg selv har stor glede av å planlegge, klippe og lime lapper fra 1-24, tenke ut ting jeg tror han blir glad for osv. Men er redd han skal tro jeg har mista vettet fullstendig og tatt helt av på jule-fronten... Det jeg har tenkt å gi er: favorittøl, favorittsnus, noen ulike gavekort, flaxlodd, blad (FHM), klær (boxer, sokker, tskjorte), erotisk spill fra Kondomeriet, glidemiddel, sexy undertøy til meg selv (litt i tvil om denne da!), konjakk.... Ja, dere ser tegninga:) Synes det høres kjempekos ut, jeg! Med mindre han ikke er glad i få gaver / ikke bryr seg, så tror jeg har kommer til å bli veldig glad! Jeg er også over gjennomsnittet glad i juleforberedelser og planlegging, mye mer enn mannen, men han blir alltid veldig glad for innsatsen jeg legger ned i kalenderen hans (og jeg er så heldig at han lager en super kalender tilbake også)
MissStiles Skrevet 19. september 2013 #12 Skrevet 19. september 2013 Jeg og samboeren hadde pakkekalender i fjor. 12 gaver til hvert også åpnet vi annen hver dag. Han synes det var gøy så han sa at han kanskje kunne tenke seg å ha det i år og. Høre med han sånn at jeg kan begynne å lete etter gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå