AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Jeg er ei jente på 20 år som har flørta mye med en gutt over internett over en god periode. Vi har prata mye i telefonen i flere måneder, og har planlagt å møte hverandre i nærmeste fremtid. (Trenger ikke å høre at det er dumt å møte noen fra nettet osv, jeg vet at han er den han utgir seg for å være og vi kommer veldig godt overens) Vi er kommet så langt at vi sier at vi er glad i hverandre, og han sier ofte ting som "du er min du" Saken er den at han er veldig kjekk utseendetmessig. Jeg vet at han har mange jenter som er interessert i han. Har sett dette pga. kommentarer på facebookbilder og slike ting. Han er en veldig utadvendt gutt også, og jeg personlig tror at han kunne fått "hvem som helst". Han sier at han liker måten jeg er på, at han ikke har prata med noen andre jenter som forstår han på den måten som jeg gjør, og som har like meninger som han osv. Sånn sett er alt bra. Men så er det et ganske stort problem som gnager i meg, og som bare vokser seg større og større for hver dag. Han har sendt meg en del bilder med bar overkropp osv, og han har utrolig fin kropp og trener mye. Jeg vet også hvilke jenter han syntes er pene (vi har prata om hvilke kjendiser som er pene osv) og jeg er rett og slett redd for å møte han, så vil han ikke ha meg likevel pga. utseendet. Jeg er fornøyd med ansikt, hår og slike ting. Men når det gjelder kroppen kan jeg rett og slett ikke leve opp til han. Jeg er utrent og dvask.. Jeg veier mellom 65-67 kg (går litt opp og ned) og er 167 cm høy. Jeg er klar over at jeg ikke er overvektig, men jeg er langt i fra fast og slank. Jeg vet at han tenner på store pupper. Har ikke så veldig store pupper i forhold til kroppen. (Er B/liten C) og har ganske mye fett fra navlen og ned, store lår og rumpe. Har cellulitter på både lår og rumpe. Armene, skuldrene og leggene er helt ok. Jeg ser helt normal ut med klær, og det er mange gutter som prøver å sjekke meg opp. Men det de ikke vet at jeg ser fæl ut naken.. Jeg har ikke turt å sende han noen bilder av kroppen min, noe som sikkert hadde vært en fordel for oss begge før vi evt. møtes. Han kan virke ganske overflatisk og sier ofte ting om utseendet til jenter enten på en positiv måte (om de er pene) men også mye negativt om de ikke er så pene. (i hans øyne) og alt dette gjør meg så usikker! Jeg vil ikke at han skal bo her i flere dager (avstanden er såpass stor at vi ikke kan møtes kun for en dag med tanke på hva fly koster, og at det må bestilles i forkant osv) og at jeg ikke er bra nok for han. Jeg vet at jeg er bra nok på personlighet, men han er som sagt nokså overflatisk når det kommer til utseendet. Men på en annen side er han veldig reflektert og moden enn andre gutter jeg kjenner på 22. Er så sinnsykt redd. Har til og med begynt å gråte flere ganger pga. dette. Jeg har nok fått følelser for han, tenker på han hele tiden og han gjør meg så utrolig glad. Er redd for å bli avvist, noe som ikke hjelper på den selvtilliten jeg allerede har. Syntes det er bedre å date personer som jeg har møtt personlig, for da vet de jo allerede hvordan jeg ser ut og jeg føler ikke dette presset her. Men vil ikke gi slipp på han heller, for har aldri før møtt noen som jeg klikker så godt med personlighetmessig og som får meg til å le og bare føle meg glad. Jeg har begynt å telle kalorier og trene nå i det siste, men det skjer jo ikke så store forandringer på så kort tid innen vi treffes. Vi har prata om at han skal besøke meg om 2 uker.. og det er rett før jeg sier til han at jeg ikke vil likevel, nettopp pga. dette problemet. Men det er jo utrolig slemt av meg å prate med han og virke positiv til å møtes i så lang tid, så bare droppe det rett før. Det virker som han er enda mer interessert i meg enn jeg er i han. Han tar intiativ 90 % av gangene, og sender meg melding med en gang han våkner, eller med en gang jeg logger på facebook. Beklager at dette ble et langt innlegg, og jeg skjønner om dere ikke gidder å lese alt. Har sikkert gjentatt meg selv mange ganger, men følte bare for å få ut alle tankene mine om dette. Håper noen kan gi meg noen tips om hva jeg burde gjøre. Er det verdt det å møte en som kan være drømmegutten, for så å kanskje bli avvist pga. det mest sårbare punktet jeg har? Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: 9c8ea...e44
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Glemte å legge med bilder. Jeg ser sånn ca. sånn ut: http://www.mybodygallery.com/photos-34742-body-shape.htm?StartAt=30#.UjY3Xj9dyzl, bare at magen min ikke er mindre flat, og har mer fett øverst på lårene om dere skjønner. Og mindre pupper. Han har mer sånn kropp som dette: http://4.bp.blogspot.com/-q3AMEnV86Ps/TjXEH8ziZ-I/AAAAAAAAAJk/bAJ8oe9BXQA/s1600/zac_efron_shirtless.bmp Anonymous poster hash: 9c8ea...e44
minister-mio Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Syntes han du er for stor er han ikke bra nok 4
Gjest navnelapp Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Eg trur du skal prøve å slappe av, og tenke at han likar deg som person. Du er ei jente som han har falt for fordi det er morsomt å snakke med deg, fordi du og han forstår kvarandre og fordi det følest godt å ha kontakt med deg. Det er langt, langt viktigare enn korleis låra dine ser ut. Og cellulittar? Det har alle jenter som er over femti kilo. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Dette minner meg veldig om min opplevelse av å date på nett. Vi er riktignok eldre enn dere, men situasjonen var akkurat lik. Han var dritkjekk og veldig veltrent og den som var mest ivrig på kontakt. Jeg derimot er helt vnalig, sjenert og alltid singel. Det gikk som det måtte nemlig at han dumpet meg etter vårt første møte og jeg satt igjen med null selvtillit. Jeg ble faktisk deprimert i 6-7 mnd etterpå fordi jeg tok det så hardt. Jeg skrev også litt om situasjonen her på KG og fikk mange oppmuntrende ord om at menn ikke bare bryr seg om utseende, men det gikk jo rett vest likevel. Mitt råd er å følge magefølelsen din; hvis det virker for bra til å være sant så er det sannsynligvis det. Dersom han er mye bedre enn de mennene som vanligvis er interesserte i det, er også det et tegn. "Min" hunk var nok bare en player som moret seg med meg når han kjedet seg. Da han dumpa meg tror jeg han fant seg andre å leke seg med. Så vidt jeg vet er han fremdeles singel fordi han ikke finner det han leter etter, ingen er pene nok til å bli dama hans. Det trenger ikke gå slik med deg, men følte for å gjengi min erfaring ettersom utgangspunktet var såpass likt. Anonymous poster hash: acd23...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Ville bare gi deg en klem, det høres vondt ut :/ Anonymous poster hash: fe0bb...8a3
Alina X Skrevet 16. september 2013 #7 Skrevet 16. september 2013 Herregud....skal du la en annen styre selvfølelsen din nå da?kjempeflott,lykke til....
Nettinettet Skrevet 16. september 2013 #8 Skrevet 16. september 2013 Jeg synes du skal ta de følelsene du har nå veldig alvorlig. Ikke fordi du skal "vinne" denne kjekkasen som du ikke har møtt i virkeligheten, men fordi du skal ha det bra med deg selv resten av livet. Det å ha så dårlig selvbilde og selvfølelse som du har er rett og slett noe som kan hemme deg fra å ha det bra i mange mange år, og som vil påvirke alle de menneskelige relasjonene dine. Ta det fra ei som har kastet bort halve livet ved å ikke føle at hun var bra nok og som ikke tok tak i det før det hadde ødelagt mange bra forhold. Ta kontakt med fastlegen din og forklar hvordan du har det og hvor opptatt du har blitt av kroppen din, og få en henvisning til psykolog. Der kan du få hjelp til å se at du er mer enn bra nok som du er!
Gjest Arbeider Skrevet 16. september 2013 #9 Skrevet 16. september 2013 Ts du er din egen verste kritiker. Selv om han ikke har sett deg naken så har han jo deg på facebook. Han vet hva han får. Ønsker ikke å være dust, men ville vært obs på gutter som kan få hvem som helst bor flylengde unna.
Steinar40 Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Jeg synes du skal ta de følelsene du har nå veldig alvorlig. Ikke fordi du skal "vinne" denne kjekkasen som du ikke har møtt i virkeligheten, men fordi du skal ha det bra med deg selv resten av livet. Det å ha så dårlig selvbilde og selvfølelse som du har er rett og slett noe som kan hemme deg fra å ha det bra i mange mange år, og som vil påvirke alle de menneskelige relasjonene dine. Ta det fra ei som har kastet bort halve livet ved å ikke føle at hun var bra nok og som ikke tok tak i det før det hadde ødelagt mange bra forhold. Ta kontakt med fastlegen din og forklar hvordan du har det og hvor opptatt du har blitt av kroppen din, og få en henvisning til psykolog. Der kan du få hjelp til å se at du er mer enn bra nok som du er! Når det er sagt så kan andres ubetenkte kommentarer og idiotoppførsel også ødelegge veldig mye for mange.
Nettinettet Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Når det er sagt så kan andres ubetenkte kommentarer og idiotoppførsel også ødelegge veldig mye for mange. Ja selvfølgelig, men det er jo noe helt annet igjen. Her snakker vi om hvor mye dårlig selvfølelse kan skade en person og de menneskelige relasjonene til personen. Det du snakker om er jo noe som kan være årsaken til at personen har fått dårlig selvbilde.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Hvor lang er avstanden? og hvor lenge har dere prata på nettet? Anonymous poster hash: c3095...409
Flynn Skrevet 16. september 2013 #13 Skrevet 16. september 2013 Hvis han er noe å samle på så tenker han mest på personligheten din, og ikke så mye på hvordan du ser ut Som sagt lengre oppe her, han har allerede sett bildene dine på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 Tusen takk for svar alle sammen. Er godt å få høre noen ulike synspunkter, aldri gjort dette før. Ja, det er sant at han har sett bilder av meg på facebook, men de aller fleste bildene er kun av ansiktet mitt, noe jeg ikke har spesielt store komplekser for.. er mer kroppen. Men er kanskje best å tenke at om han ikke liker meg for den jeg er, så er han ikke verdt det.. selv om det kommer til å knuse meg.. får trøste meg med at det er gutter som har sett meg i virkeligheten som stadig spør meg ut.. Anonymous poster hash: 9c8ea...e44
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #15 Skrevet 17. september 2013 Det går nok så bra TS. Anonymous poster hash: c3095...409
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 Jeg ville sagt til han på forhånd at jeg har et pent ansikt, men ikke en idealkropp. Dette fordi han er så utseendefiksert. Det er like greit at han vet hva han får. Og du gir han en sjanse til å avlyse hvis han vil. Anonymous poster hash: b5e57...2ca
Pene sko... Skrevet 19. september 2013 #17 Skrevet 19. september 2013 (endret) Slapp av, TS. Han kommer til å elske deg. Stol på meg. Han er mer enn interessert i deg. Endret 19. september 2013 av Pene sko...
Gjest .-L-. Skrevet 19. september 2013 #18 Skrevet 19. september 2013 (endret) Mitt tips er i grunn å ikke ha for store forventninger. Har kun møtt en fra nett, og hun var redd for at vi ikke skulle klikke like bra irl, som på nett. Det gikk jo veldig fint når vi møttes. Hun var også redd for at jeg ikke skulle synes hun var vakker og fin irl, men det gjorde jeg. Så kjenner jeg meg også litt igjen i det du skriver han sier til deg. Jeg snakket om alt om så og si alt med hun jeg traff, holdt ikke noe igjen. Det var veldig befriende å bare kunne være seg selv, og ikke drive å tenke over hva man skulle gjøre og si osv. Det var noe jeg satt veldig pris på. Nå kan jeg bare si hvordan jeg selv er så det gjelder jo ikke for alle andre menn, men jeg bruker ikke mye tid på en jente om jeg ikke er interessert, slik er det bare. Så jeg tror at han liker deg ts Endret 19. september 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #19 Skrevet 19. september 2013 Send han noen bilder av deg i helfigur. Bedre å bli dumpet nå, enn å investere mer tid i dette "forholdet" hvis det viser seg at han ikke liker det han ser. Da slipper du også ydmykelsen ved å eventuelt bli dumpet på/etter date. Anonymous poster hash: ffaab...604
Clevion Skrevet 21. september 2013 #20 Skrevet 21. september 2013 Syns bilde av ditt utgangspunkt så veldig bra ut Så vis denna fyren er reel og ordentlig, så vil han like deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå