AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Passer barberblader for menn, f.eks. Gillette Fusion Proglide, til Venus-høvelen for kvinner? Leste at Gillette Fusion Proglide fikk 6-er i en test. Lurer på om jeg må kjøpe høvelen også, eller om jeg bare trenger bladene. Anonymous poster hash: 46744...81b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Det varierer veldig, men på generelt grunnlag vil jeg anbefale King of Shaves Azor 5 over Gilette Fusion uansett. Selges ikke i Norge, så var nok ikke med i testen. Men jeg har aldri i mitt liv hatt en høvel som holder så lenge og som jeg er så fantastisk fornøyd med! Anonymous poster hash: 3ce8c...18f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Og ja, jeg har prøvd Fusion Proglide, det er noe søppel i forhold i tillegg til at den koster hele 3 ganger mer en King of Shaves, både høvel og blader. Anonymous poster hash: 3ce8c...18f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Det varierer veldig, men på generelt grunnlag vil jeg anbefale King of Shaves Azor 5 over Gilette Fusion uansett. Selges ikke i Norge, så var nok ikke med i testen. Men jeg har aldri i mitt liv hatt en høvel som holder så lenge og som jeg er så fantastisk fornøyd med! Anonymous poster hash: 3ce8c...18f Takk for tips! Er det på Feelunique du pleier å kjøpe? Anonymous poster hash: 46744...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå