Gå til innhold

Vond hæl

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I den siste tiden har jeg begynt å få fryktelig vondt i den ene hælen hver gang jeg har vært på trening eller bare gått en spasertur. Smertene sitter midt under hælen og kjennes særlig når jeg går eller står, men også litt når jeg bare sitter i ro.

Jeg er noe overvektig, og har derfor lurt på om det kan være noe slags belastningsskader etter hopping / løping på trening, men da burde jeg vel ha kjent noe i den andre foten også; den er imidlertid helt fin.

Dersom jeg er mest mulig i ro (ingen trening, ingen gåturer) forsvinner smertene mer eller mindre etter et par dager.

Hvis det ikke blir bedre ganske snart har jeg selvsagt tenkt å oppsøke lege, men i mellomtiden lurer jeg på om det er noen som har opplevd noe liknende og har noen anelse om hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fighter
Skrevet

Det kan være betennelse i slimposen. Gå til lege, så får du det undersøkt og eventuelt medisiner!

Gjest Starya
Skrevet

Høres ut som det jeg fikk i den ene foten, bare at hos meg satt smertene bake på hælen. Ble sendt i røngten og fikk konstatert hælspore. Ved hælspore sitter smertene faktisk vanligvis under hælen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...