Langstrømpe Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Er det noen her som har giftet seg i New York, har vært i bryllup i New York eller som har hørt om noen som har giftet seg i New York? Har så smått begynt å planlegge bryllup i Sjømannskirken der til høsten, og synes det hadde vært gøy å høre andres erfaringer derfra. Og jeg vil gjerne vite masse! -Hvordan var seremonien, hvordan var presten, hvordan er kirka, hvor kan man ha fest, hvilke fotografer er flinke... Har ikke planlagt noe som helst ennå, og er veldig åpen for ideer og tanker :-)
Siam Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Har en venninne som skal døpe datteren sin der, så jeg kan høre med henne om hvordan det er der. Nå skal ikke det skje før om noen måneder... Etter som jeg har forstått er de veldig flinke der og svarer ordentlig på mail og forespørsler. Lykke til med planleggingen.
Lissemor Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Jeg vet at der veeeldig lang kø på mange sjømannskirker for å gifte seg,så undersøk det så snart som mulig!
Langstrømpe Skrevet 27. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2004 Har booket tid til vielse. Det var ikke noe problem å få det tidspunktet vi ville, tror det er større pågang hos sjømannskirkene i Europa. SuperC, det hadde vært interessant om du kunne få litt info fra venninnen din. Jeg har bare sett noen dårlige bilder av interiøret i kirken på internett, og aner egentlig ikke noe om hvordan det ser ut der.
Siam Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Ok, dåpen er i slutten av juni. Tror kanskje det kan være lurt å minne meg på det... Kanskje sende meg en PM senere?
Langstrømpe Skrevet 28. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2004 Takk, SuperC! Jeg har nå skrevet i kalenderen min at jeg skal sende deg en pm til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå