Gå til innhold

Hvordan holder du utseendet ditt attraktivt for kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fordi du liker det sånn, men fordi han eller hun gjør det :)

Inspirert av tråden om hun som ikke er drømmedame lenger når hun er blitt 20 kg tyngre..

Eksen min foretrekker langt hår, så jeg sparte til langt da jeg var sammen med han :)

Gjør kjæresten din noe spesielt for å være pen for deg?

Anonymous poster hash: 6f1d6...8c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Trene 3-4 dager i uken.

- Spise sunt
- Holder meg unna snop i ukedagene.
- Spare til langt hår
- Få litt farge på kroppen
- Ta ansiktsmaske og hårkur, for å få en finere hud og ett sunnere hår!
- Lakker neglene.

Jeg tvinger meg ikke ut på trening 3-4 dager i uken om jeg ikke har lyst. Så poenget er at jeg gjør altså dette fordi jeg vil, og fordi jeg liker å føle meg attraktiv, uansett om jeg har kjæreste eller ei. Kommer aldri til å klippe meg kort, og hårkur/ansiktsmaske tar jeg uansett. Liker å føle meg fresh. :) Men så klart, så trener jeg for å se bra ut for kjæresten også. Blir sjokkert over hvor mange damer som forfaller etter at de har fått kjæreste.

Anonymous poster hash: 67179...bf3
Skrevet

Jeg lurer på om dere gjør noe BARE for kjærestens del :)

Jeg liker å ha kort hår, men sparte for eksens skyld.

Skrevet

Ingenting, enten får han akseptere den jeg er, eller så får han finne noen andre. Og han virker fornøyd allikevel han. ;) Så nei, jeg gjør ingenting bare pga han. Det ser jeg ikke vitsen med, jeg må faktisk like det selv. Nå skal det sies, han f.eks elsker det lange håret mitt. Men det har jeg først og fremst fordi jeg liker det selv, det var noe jeg hadde før jeg traff ham.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 5
Skrevet

Jeg trives best med pannelugg, men han foretrekker "å se ansiktet mitt", så da blir det ingen pannelugg.

Skrevet

Kan være en ting jeg gjør. Stæsjer meg ofte opp i skinnjakke og skinnbukse, fordi jeg vet han liker det. Ellers gjør jeg ingenting annet som jeg kommer på. :P

Anonymous poster hash: 67179...bf3
Skrevet

Å ta tog iført trenchcoat med en åletrang latexkjole under, stilletter og intet annet må vel rangere høyt på lista.

Anonymous poster hash: 30ed5...49d
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tok ut tungepiercingen, men det var ikke akkurat noe stort offer. Og sluttet å farge håret.

Han holder ansiktet sitt glattbarbert på grunn av mitt intense hat mot skjegg. :ler2:

Skrevet

jeg lar vær å falle for klippe av seg alt håret innfalla mine, fordi han liker langt hår..
det høres jo sikkert helt teit ut, men jeg lar være å sminke meg hver dag pga han liker at jeg ikke er ei sminkedukke. ellers dasser både jeg og han rundt i joggebukser og tskjorter dag inn og dag ut.
vi gjør virkelig ikke noe spesielt for hverandre sånn utseendesmessig.

jeg synes han er fin som han er og han synes jeg er fin som jeg. =)

Skrevet

Når jeg har kjæreste, pleier jeg å spørre ham rett ut hva han foretrekker på meg når det gjelder hår, klær osv. Jeg kan være villig til å gå ganske langt for å gjøre han fornøyd så lenge det ikke dreier seg om å klippe meg kort og farge håret rosa. Men de fleste menn liker jo langt hår best, så det er vel ikke sannsynlig uansett. Ellers kler jeg meg feminint og sexy for ham og sminker meg hver dag.

Anonymous poster hash: 54f76...dea
Skrevet

Har aldri vært nødvendig å endre på noe.

Anonymous poster hash: f4f3d...7e3
Skrevet

Og sluttet å farge håret.

Fordi hårfarging er jålete? Det hadde jeg ALDRI gjort for en gutt! Kommunegrå og kjedelig resten av livet liksom :fnise:

• Liker 2
Skrevet

BARE for kjæresten?

Jeg farger ikke håret mørkere.

Jeg gjør jo mye annet for å holde meg fin, men det er for begge to. :)

Skrevet

Fordi hårfarging er jålete? Det hadde jeg ALDRI gjort for en gutt! Kommunegrå og kjedelig resten av livet liksom :fnise:

Nei, fordi han elsker den naturlige hårfargen min. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler jeg har frie tøyler, men det jeg gjør bevisst for tiden er å ikke klippe av meg håret.

Har hår ned til ryggen, og dette er visst noe han liker bedre enn da jeg hadde helt kort hår.

Med tiden klipper jeg håret til litt nedfor skuldrene av praktiske årsaker, men enn så lenge beholder jeg denne upraktiske lengden for hans skyld :lol:

Skrevet

Han klipper seg litt annerledes, slik at håret hans er slik som jeg liker det best. Og så barberer han seg oftere :laugh: Jeg for min del har alltid hatt langt hår, og kommer alltid til å ha det, så det passer fint med at han foretrekker langt hår. Også bruker jeg mindre/lysere foundation. Da vi begynte å date syns han jeg sminket meg unaturlig brunt, så da måtte jeg tone ned solpudderet :fnise:

Skrevet

Barberer musa og leggene. Det kunne jeg lett latt gro hvis jeg var singel.

Skrevet

klipper tåneglene

Anonymous poster hash: 30ed5...49d
Skrevet

Barberer musa og leggene. Det kunne jeg lett latt gro hvis jeg var singel.

Amen!

Det er det eneste jeg føler er greit å gjøre for kjæresten sin del. Ellers trenger jeg ikke å gjøre noe spesielt i det hele tatt for at han skal synes jeg er det vakreste som har vandret kloden. Det gjør han uansett.

Anonymous poster hash: d37f2...26e

Skrevet (endret)

Jeg farger håret mørkt og lar det være løst/utslått.

Jeg har lyst på lyst/blondt hår, men han vil at jeg skal beholde det mørk brune håret. Jeg liker å sette opp håret mitt på forskjellige måter, men han synes jeg er mye penere med håret løst/utslått, så jeg har det stort sett bare oppsatt når jeg er på jobb.

Edit; sunt kosthold, trening, barbering, sminke, klær osv gjør jeg for min egen del - uavhengig av om jeg har kjæreste/er hjemme alene/whatever.

Endret av FantasDick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...