Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tingeling
Skrevet

Jeg møtte for tid tilbake en fantastisk mann. Jeg var på den tiden ikke klar for forhold eller dating. Har kun hatt lett kontakt. Nå har ting endret seg og vi har fortsatt kontakt og møttes noen ganger. Mannen har i ettertid vært i et forhold. Han sier han ikke er klar for nytt forhold ennå.. Han sa han trengte tid. Jeg spurte han om han ville jeg skulle vente på han. Dette har han ikke svart på.. Hvordan skal man tolke dette... Er menn redde for å være direkte og si nei? Er dette en form for snill avvisning eller hva tenker andre rundt dette? Til tross for dette så har han tidligere vist fin interesse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte for tid tilbake en fantastisk mann. Jeg var på den tiden ikke klar for forhold eller dating. Har kun hatt lett kontakt. Nå har ting endret seg og vi har fortsatt kontakt og møttes noen ganger. Mannen har i ettertid vært i et forhold. Han sier han ikke er klar for nytt forhold ennå.. Han sa han trengte tid. Jeg spurte han om han ville jeg skulle vente på han. Dette har han ikke svart på.. Hvordan skal man tolke dette... Er menn redde for å være direkte og si nei? Er dette en form for snill avvisning eller hva tenker andre rundt dette? Til tross for dette så har han tidligere vist fin interesse.

Har du en følelse av at han vil tilbake til eksen? Vet du hvilket forhold de hadde? Var de lenge sammen?

Hvilken type forhold har dere hatt?

Utifra det du skrev, fikke jeg en følellse av at han ikke er ferdig med eksen, men jeg vet jo egentlig alt for lite utifra bare det du skrev her.

Skrevet

Han vil sikkert ha i pose og sekk...

Styr unna!

Gjest Tingeling
Skrevet

Han gjorde det slutt med henne etter et kort forhold. Han vil ikke tilbake, men hun har laget mye styr i etterkant og stresset han. Dette føles ikke bra

Skrevet

Så når DU ikke var klar for forhold var det greit å holde han på vent, men når HAN ikke er klar for forhold så driver han plutselig og skal ha i pose og sekk, han vil tilbake til eks, han er for feig til å si nei.

Var du for feig til å si nei?

Han trenger vel bare tid, herregud.

Anonymous poster hash: 76416...584
Skrevet

Han gjorde det slutt med henne etter et kort forhold. Han vil ikke tilbake, men hun har laget mye styr i etterkant og stresset han. Dette føles ikke bra

Eller kanskje han sier en ting til deg, og noe annet til henne...? Endel menn er sånn dessverre..

Skrevet

Hvilket styr laget hun? Har du møtt henne?

Jeg er skeptisk til menn som setter en eks i et dårilg lys, tidlig til meg...

Skrevet

Eller kanskje han sier en ting til deg, og noe annet til henne...? Endel menn er sånn dessverre..

*signerer*

Anonymous poster hash: e09d3...077

Skrevet

Hvilket styr laget hun? Har du møtt henne?

Jeg er skeptisk til menn som setter en eks i et dårilg lys, tidlig til meg...

Godt poeng dette også. Høres ut som dårlige unnskyldninger.

Anonymous poster hash: e09d3...077

Skrevet

Alt annet enn "ja" er ikke bra.

Skrevet

Dette spillet kan man vel aldri bli lei av. :)

Det er greit nok at noen roller er snudd nå, men det forandrer ikke spillet i seg selv.

Og det er nok stadig forsøk på å snu rollene tilbake også, med mer eller mindre hell kan man si.

Jaja. Og sånn går dagene. :)

Anonymous poster hash: a80e3...788
Skrevet

Også ligger det en tråd på Generell Debatt som omhandler noen Kranglefanter..

Er det dere det er snakk om? Kan dere ikke bare krangle ferdig da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...