Gjest Gjest Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Har datet en mann i 6 mnd, men han vil ikke ha noe serriøst. Jeg forklarte han følelsene mine, men han flyktet ikke. Og han snakker åpent til meg, og hver dag. Men nå har han vært borte i 2mnd(jobben, i utlandet) og følelsene mine er helt borte, endelig. Han vil møte meg når han kommer hjem og vil ikke at jeg skal være med andre menn. Men jeg er redd for at følelsene mine kommer tilbake om jeg møter han... Fucked up situasjon og komplisert. Jeg prøvde en gang å avslutte, men klarte ikke å si det. Hvordan gi helt slipp? jeg orker ikke å vente lenger, by på meg selv, i håp om at han vil ha et forhold
frøkna Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Si du ikke klarer å forholde deg til han når han ikke er interessert i et forhold, og det får han respektere eller åpne seg for et forhold med deg.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #3 Skrevet 16. september 2013 Er nettop det eg ikke klarer. Er så redd for å mista han om jeg stiller ultimatum..
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #4 Skrevet 16. september 2013 Hva om du forestille deg denne tanken; Du mistet kanskje vedkommende for mange år siden.. ? Anonymous poster hash: 8239f...d14
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Hva med å lese innlegget? TS skriver mnd ikke ÅR. Lol
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Hehe. Får inntrykk av at TS skriver så mye rart. Og utroskap kan være drepen for et forhold det. Noe lignende har ikke skjedd her vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå