Gå til innhold

Forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er virkelig fjortis, jeg er veldig klar over det, men..

har hatt en flørt på gang med en fyr i 1 måneds tid, men forstår meg ikke helt på han. Når vi er sammen er kjemien utrolig bra og han gir veldig uttrykk for at han liker meg veldig godt og er intressert i noe mer.. på FB liker han bilder av masse forskjellige jenter hele tiden, jeg tror dette er venninner av han, han har visst en drøss av dem og det er jo greit.. men siden jeg stalker han litt tydeligvis :rodme: så har jeg lagt merke til at han ofte får nye jenter som venner på facebook og han liker alltid et eller flere av bildene deres. han har aldri likt noen av mine bilder.. i helgen kunne vi ikke møtes fordi han skulle bort på noe familiegreier, men la merke til at han fikk en ny jentevenn på facebook og at han har likt to av bildene hennes.. tror dere han er en skikkelig flørt? hvorfor skulle han gå inn på profilen hennes og like bilder av henne hvis han ikke var intressert i noe når de nettopp har blitt venner der? :klo: jeg VET dette er ganske tragisk, at jeg følger med på sånt og bryr meg om det, men syntes det er litt rart..

Anonymous poster hash: 1374e...22c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven. Du er ikke litt eiesyk, sjalu og what not, samt sliter litt med angst da? :vetikke:

Anonymous poster hash: be046...80d
Skrevet

Dæven. Du er ikke litt eiesyk, sjalu og what not, samt sliter litt med angst da? :vetikke:

Anonymous poster hash: be046...80d

Det var ikke det jeg spurte om.... :vetikke:

jeg lurer på hvordan jeg skal tolke det der, hvis han er intr i meg? Eller er han kanskje ikke så intr? Hvordan hadde DU tolket det hvis du hadde lagt merke til det? Du hadde sikkert ikke lagt merke til det, men hvis du hadde ;)

Anonymous poster hash: 1374e...22c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...