Sissa Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #41 Skrevet 3. oktober 2013 Hvordan går det med deg? Det har gått veldig greit! Må innrømme at jeg har sprekt nå den siste uka, for har vært på hytta med foreldre, søsken og familie, men skal starte for fult imorgen igjen. Har klart å gå ned 2kg, men de er jo på igjen nå etter denne uka, men jeg veide meg midt på dagen, så håper vekta sier noe annet imorgen tidlig Kjenner at jeg sliter med å takle fristelser da. Jeg hadde nok klart å gå ned mer om jeg hadde vært strengere med meg selv, men jeg skal prøve å skjerpe meg skikkelig fra mandag av, da er jeg ferdig med permisjon og begynner å jobbe, så det blir ikke så mye dødtid Hvordan går det med deg da? Gått ned noe mer?
Nerine_ Skrevet 9. oktober 2013 #42 Skrevet 9. oktober 2013 Det har gått veldig greit! Må innrømme at jeg har sprekt nå den siste uka, for har vært på hytta med foreldre, søsken og familie, men skal starte for fult imorgen igjen. Har klart å gå ned 2kg, men de er jo på igjen nå etter denne uka, men jeg veide meg midt på dagen, så håper vekta sier noe annet imorgen tidlig Kjenner at jeg sliter med å takle fristelser da. Jeg hadde nok klart å gå ned mer om jeg hadde vært strengere med meg selv, men jeg skal prøve å skjerpe meg skikkelig fra mandag av, da er jeg ferdig med permisjon og begynner å jobbe, så det blir ikke så mye dødtid Hvordan går det med deg da? Gått ned noe mer? To kilo er bra Her har det stått stille, men nå skal jeg skjerpe meg igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå