Sissa Skrevet 15. september 2013 #1 Skrevet 15. september 2013 Noen som har vært eller er medlem. Funket det for deg? Lurer på å melde meg inn, men vet ikke helt.
plix Skrevet 15. september 2013 #2 Skrevet 15. september 2013 Jeg lurte litt på det jeg også, mest for å få boost i kosthold og trening. På et sted, og ikke 100 artikler på nett 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Alle jeg vet om som har hatt medlemskap har skrytt det oppp i skyene, og alle har mistet vekt og nådd sine mål. Er visst veldig veldig bra, mange her på forumet som skryter av det også. Anonymous poster hash: 5d109...4fd
Hattifnatten Skrevet 15. september 2013 #4 Skrevet 15. september 2013 Jeg anbefaler det! Gikk ned ti kilo, og nådde matchvekta mi ved å følge programmet der. Fulgte ikke alltid ukesmenyen, men det er veldig greit at man kan søke gjennom mange, mange oppskrifter og velge litt selv.
plix Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Spennende Skal tenke over dette litt mer seriøst, og ikke bare med tanken. Må man være offentlig? Ser stadig reklame-artikler om mennesker som har gått ned X antall kg, jeg ønsker ikke den publisiteten om meg
Hattifnatten Skrevet 15. september 2013 #6 Skrevet 15. september 2013 Spennende Skal tenke over dette litt mer seriøst, og ikke bare med tanken. Må man være offentlig? Ser stadig reklame-artikler om mennesker som har gått ned X antall kg, jeg ønsker ikke den publisiteten om meg Jeg mener å huske at du huker av for om du vil være tilgjengelig for sånt eller ikke.
plix Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Jeg mener å huske at du huker av for om du vil være tilgjengelig for sånt eller ikke. Igrunn logisk. Takk! Hvis jeg melder meg inn, så skal jeg huske på denne tråden og gi tilbakemeldinger
Brimi Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Evnt. kan du prøve diett.no en uke for å se om det er noe for deg. Litt kjipt å bruke masse penger også funker det ikke for deg. 1
plix Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 (endret) Evnt. kan du prøve diett.no en uke for å se om det er noe for deg. Litt kjipt å bruke masse penger også funker det ikke for deg. Jeg er, som dere ser, ikke TS. Men håper hun også lurer : Fortell gjerne mer Tilsvarende VG-klubb? Gratis? Gratis prøveperiode? ... evt kunne jeg tatt en snartur på diett.no og sjekket selv. Takk for tips Edit: Skal lage meg en bruker der i morgen, 7 dager gratis og deretter 39,- pr mnd om man er fornøyd. Ikke dårlig Endret 15. september 2013 av plix
Supraspinatus Skrevet 16. september 2013 #10 Skrevet 16. september 2013 Metoden til vektklubb er ikke til hinder for å gå ned i vekt og du må gjerne prøve. Det du bør vite er at VG ofte blander kortene mellom "nøytral" nyhetsformidler og selger. Derfor har de slike artikler som er negative til f.eks. lavkarbo, periodisk faste osv for å skaffe seg selv nye kunder. Det er svært etisk tvilsomt og jeg håper du velger en annen leverandør for de tjenestene enn VG. Det gjør at det kan sås tvil om alle artiklene til VGs vektklubb. Er det sannhet i det, eller prøver de bare å selge deg et dyrere eller lengre medlemskap. For VG vil det faktisk være lønnsomt at du jojo-slanker og ikke når målet ditt helt. 5
Redbull Skrevet 16. september 2013 #11 Skrevet 16. september 2013 Shapeup.no! Genial app har de også!
plix Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Jeg hadde tid til å skrive inn frokosten min, den var som normalt. Men idag gikk det noen timer før jeg spiste frokost, så frokosten ble en større posjon mat og mer drikke enn normalt. Fikk litt bakoversveis, ifølge diett.no har jeg konsumert 686 kalorier allerede Trooor jeg skjønner hvor jeg har fått disse snik-kiloene fra.. For ifølge en annen kalkulator trenger jeg bare 1300 kalorier pr dag ca på slike rolige dager som jeg får idag.
Sissa Skrevet 16. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2013 Jeg meldte meg inn på VG sin vektklubb og virker utrolig bra! Jeg ble ganske overasket over hvor mye kcal jeg spiste til frokost! To knekkebrød, det ene med ost og skinke og det andre med kyllingpostei med paprika på + et lite glass juice ble 403 kcal Jeg har også fått et treningsprogram, og man blir påmint på at når man skal trene. Får vite hvor mye kcal jeg bør spise til hvert måltid osv. Jeg satte meg som mål å gå ned 20kg på 20uker, og vektklubben sa det var et realistisk mål, men jeg syns det høres mye ut. Dette blir hvertfall utrolig spennende. Gleder meg til å fortsette!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 Shapeup.no! Genial app har de også! Åpnet nå opp shape-up som jeg tidligere har lastet ned, uten å ha brukt. For å nå mitt mål, - som den hevder er undervektig (hvilket det ikke er), og gå ned med 1 kg pr uke, får jeg vite at jeg skal ligge på 750 kcal pr dag Tror jeg må forsøke en annen app. Anonymous poster hash: e70ae...384
Nerine_ Skrevet 16. september 2013 #15 Skrevet 16. september 2013 Jeg eeelsker vektklubben til VG Gått ned litt over 15kg, og det er jo bare gøy
Sissa Skrevet 16. september 2013 Forfatter #16 Skrevet 16. september 2013 Jeg eeelsker vektklubben til VG Gått ned litt over 15kg, og det er jo bare gøy Så godt å høre. Utrolig motiverende og lese om så mange som har klar å gå ned i vekt. Jeg syns det er superspennende. Nå skal det sies at jeg er på første dagen, så skal ikke skryte på meg noe, men føler at dette kommer jeg til å klare! Skulle vært en støttetråd på KG for de som er med i vektklubben (selvom vektklubben har forum, så er det jo her jeg henger ) Men det er kanskje ikke så mange KG'ere som er medlem der
Nerine_ Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 Så godt å høre. Utrolig motiverende og lese om så mange som har klar å gå ned i vekt. Jeg syns det er superspennende. Nå skal det sies at jeg er på første dagen, så skal ikke skryte på meg noe, men føler at dette kommer jeg til å klare! Skulle vært en støttetråd på KG for de som er med i vektklubben (selvom vektklubben har forum, så er det jo her jeg henger ) Men det er kanskje ikke så mange KG'ere som er medlem der Forumet der inne er egentlig ganske dødt, så det hadde vært kjekt med en egen tråd her Er man bestemt går det ganske så lett å slanke seg
Sissa Skrevet 16. september 2013 Forfatter #18 Skrevet 16. september 2013 Forumet der inne er egentlig ganske dødt, så det hadde vært kjekt med en egen tråd her Er man bestemt går det ganske så lett å slanke seg Hvor lang tid har du brukt på å gå ned 15kg egentlig?
Nerine_ Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Hvor lang tid har du brukt på å gå ned 15kg egentlig? Jeg har brukt rundt 4-5mnd, men jeg velger å ha en spisedag i uken hvor jeg koser meg (hadde også "ferie" i sommer). Det kunne gått fortere om jeg hadde droppet det, men jeg tenker at det er en ny livsstil og ikke en slankekur
Sissa Skrevet 16. september 2013 Forfatter #20 Skrevet 16. september 2013 Jeg har brukt rundt 4-5mnd, men jeg velger å ha en spisedag i uken hvor jeg koser meg (hadde også "ferie" i sommer). Det kunne gått fortere om jeg hadde droppet det, men jeg tenker at det er en ny livsstil og ikke en slankekur Det er jo kjempe bra! Håper det går så bra med meg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå